Advertisement
Αρχική Blog Σελίδα 2609

Eργασία για τη φιλαναγνωσία

0

filanagnosiaΤετάρτη, 2 Απριλίου 2014, 7-9 το απόγευμα
«Μαθαίνω να αγαπώ το βιβλίο!» Εργαστήριο με θέμα τη φιλαναγνωσία για γονείς και εκπαιδευτικούς με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου.

Διαβάζουν τα σημερινά παιδιά όπως παλιότερα; Αλλάζουν τα λογοτεχνικά γούστα σε  κάθε εποχή και, αν ναι, πώς θα διαβάσουν τα σημερινά παιδιά κλασικούς συγγραφείς; Υπάρχουν καλά και κακά βιβλία; Άραγε σε ποια ηλικία πρέπει να αρχίσουν τα παιδιά να διαβάζουν λογοτεχνικά βιβλία;

Επιμόρφωση στελεχών εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης

0
ypourgeio paideias-2

mineduΟλοκληρώθηκε με επιτυχία το δεύτερο σεμινάριο επιμόρφωσης των Στελεχών Εκπαίδευσης για θέματα αξιολόγησης στο πλαίσιο της συγχρηματοδοτούμενης Πράξης «Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης». Το σεμινάριο ήταν τριήμερο, διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, την Παρασκευή 21, το Σάββατο 22 και την Κυριακή 23 Μαρτίου 2014. Η συμμετοχή ήταν καθολική.

Συμμετείχαν 206 Προϊστάμενοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης και Σχολικοί Σύμβουλοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από την περιοχή της Αττικής, Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

H αναγνώριση της επαγγελματικής ισοδυναμίας των αποφοίτων κολεγίων

0

kolegiaΌπως δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων, σήμερα λοιπόν υπάρχουν δύο τρόποι αναγνώρισης της επαγγελματικής ισοδυναμίας των αποφοίτων των Κολεγίων:

– Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων με βάση την Οδηγία 36|2005 που αφορά τα νομοθετικά ρυθμιζόμενα επαγγέλματα, δηλαδή εκείνα που χρειάζονται άδεια ασκήσεως, όπως του πολιτικού μηχανικού ή του δικηγόρου ή του ψυχολόγου.

– Αναγνώριση Επαγγελματικής Ισοδυναμίας Τίτλων Ανώτατης Εκπαίδευσης για τους κατόχους πτυχίων από Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της Οδηγίας 36|2005, δηλαδή πτυχίων σε γνωστικά αντικείμενα που οδηγούν σε μη νομοθετικά ρυθμιζόμενα επαγγέλματα όπως για παράδειγμα η Διοίκηση Επιχειρήσεων, το Μάρκετινγκ, η Πληροφορική, η Ναυτιλία κλπ.

Αρμόδιο όργανο για την χορήγηση της επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων των αποφοίτων των Κολλεγίων με εκείνα των αποφοίτων των ελληνικών ΑΕΙ είναι το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ), το οποίο αφού εξετάσει την διάρκεια και το πρόγραμμα των σπουδών που έχει ακολουθήσει κάθε απόφοιτος κολλεγίου, αποφαίνεται για την χορήγηση της ισοδυναμίας.

Πώς γίνεται η βαθμολόγηση στις Πανελλαδικές

0

Το σημαντικότερο κομμάτι μετά το τέλος των πανελλαδικών εξετάσεων είναι η βαθμολόγηση, στην οποία οι υποψήφιοι βασίζονται ελπίζοντας στην δικαιότερη και αντικειμενικότερ αξιολόγηση από την πλευρά των βαθμολογητών.

Η αναβαθμολόγηση αποτελεί σε κάθε περίπτωση ένα μαξιλαράκι βοηθείας για τους υποψήφιους φοιτητές, καθώς αν η διαφορά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου βαθμολογητή υπερβαίνει τις 12 μονάδες τότε το γραπτό περνά σε δεύτερη φάση αξιολόγησης.

Οι βαθμολογητές στηρίζουν την βαθμολόγησή τους πάνω σε ένα έντυπο που τους διανέμεται αναλυτικής κατανομής βαθμολογίας που περιέχει τη δομή – αρίθμηση – βαθμολόγηση κάθε ερωτήματος.

Ο πρώτος βαθμολογητής αξιολογεί το γραπτό αναγράφοντας με κόκκινο στυλό το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία σε ειδικό χώρο και υπογράφοντας σε ειδική θέση του διαγωνίσματος.

21η Μαρτίου – Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού

0

Η 21η Μαρτίου είναι η Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού στην κοινωνία και την εκπαίδευση.

Αρχαία Ελληνικά Α´ Λυκείου: Ενέργειες-χαρακτηρισμός Νικόστρατου (Βιβλίο Γ, Κεφάλαιο 75)

0

Σε ποιες ενέργειες προχώρησε ο Νικόστρατος; Πως τις αξιολογείτε;

Πρόσφατα Άρθρα