Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014, 7-9 το απόγευμα «Μαθαίνω να αγαπώ το βιβλίο!» Εργαστήριο με θέμα τη φιλαναγνωσία για γονείς και εκπαιδευτικούς με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου.
Διαβάζουν τα σημερινά παιδιά όπως παλιότερα; Αλλάζουν τα λογοτεχνικά γούστα σε κάθε εποχή και, αν ναι, πώς θα διαβάσουν τα σημερινά παιδιά κλασικούς συγγραφείς; Υπάρχουν καλά και κακά βιβλία; Άραγε σε ποια ηλικία πρέπει να αρχίσουν τα παιδιά να διαβάζουν λογοτεχνικά βιβλία;
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το δεύτερο σεμινάριο επιμόρφωσης των Στελεχών Εκπαίδευσης για θέματα αξιολόγησης στο πλαίσιο της συγχρηματοδοτούμενης Πράξης «Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης». Το σεμινάριο ήταν τριήμερο, διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, την Παρασκευή 21, το Σάββατο 22 και την Κυριακή 23 Μαρτίου 2014. Η συμμετοχή ήταν καθολική.
Συμμετείχαν 206 Προϊστάμενοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης και Σχολικοί Σύμβουλοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από την περιοχή της Αττικής, Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Όπως δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων, σήμερα λοιπόν υπάρχουν δύο τρόποι αναγνώρισης της επαγγελματικής ισοδυναμίας των αποφοίτων των Κολεγίων:
– Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων με βάση την Οδηγία 36|2005 που αφορά τα νομοθετικά ρυθμιζόμενα επαγγέλματα, δηλαδή εκείνα που χρειάζονται άδεια ασκήσεως, όπως του πολιτικού μηχανικού ή του δικηγόρου ή του ψυχολόγου.
– Αναγνώριση Επαγγελματικής Ισοδυναμίας Τίτλων Ανώτατης Εκπαίδευσης για τους κατόχους πτυχίων από Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της Οδηγίας 36|2005, δηλαδή πτυχίων σε γνωστικά αντικείμενα που οδηγούν σε μη νομοθετικά ρυθμιζόμενα επαγγέλματα όπως για παράδειγμα η Διοίκηση Επιχειρήσεων, το Μάρκετινγκ, η Πληροφορική, η Ναυτιλία κλπ.
Αρμόδιο όργανο για την χορήγηση της επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων των αποφοίτων των Κολλεγίων με εκείνα των αποφοίτων των ελληνικών ΑΕΙ είναι το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ), το οποίο αφού εξετάσει την διάρκεια και το πρόγραμμα των σπουδών που έχει ακολουθήσει κάθε απόφοιτος κολλεγίου, αποφαίνεται για την χορήγηση της ισοδυναμίας.
Το σημαντικότερο κομμάτι μετά το τέλος των πανελλαδικών εξετάσεων είναι η βαθμολόγηση, στην οποία οι υποψήφιοι βασίζονται ελπίζοντας στην δικαιότερη και αντικειμενικότερ αξιολόγηση από την πλευρά των βαθμολογητών.
Η αναβαθμολόγηση αποτελεί σε κάθε περίπτωση ένα μαξιλαράκι βοηθείας για τους υποψήφιους φοιτητές, καθώς αν η διαφορά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου βαθμολογητή υπερβαίνει τις 12 μονάδες τότε το γραπτό περνά σε δεύτερη φάση αξιολόγησης.
Οι βαθμολογητές στηρίζουν την βαθμολόγησή τους πάνω σε ένα έντυπο που τους διανέμεται αναλυτικής κατανομής βαθμολογίας που περιέχει τη δομή – αρίθμηση – βαθμολόγηση κάθε ερωτήματος.
Ο πρώτος βαθμολογητής αξιολογεί το γραπτό αναγράφοντας με κόκκινο στυλό το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία σε ειδικό χώρο και υπογράφοντας σε ειδική θέση του διαγωνίσματος.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Οι πληροφορίες αυτές αποθηκεύονται στον φυλλομετρητή σας και μας βοηθούν να μάθουμε την προτιμήσεις σας.
Απολύτως απαραίτητα cookies
Τα Απολύτως απαραίτητα cookies θα πρέπει να είναι συνεχώς ενεργά διότι επιτρέπουν λειτουργίες που είναι απαραίτητες για τους σκοπούς λειτουργίας του δικτυακού μας τόπου.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Στατιστικά Cookies
Ο δικτυακός μας τόπος χρησιμοποιεί Google Analytics για την συλλογή ανώνυμων πληροφοριών που αφορούν την επισκεψιμότητα του https://www.filologikos-istotopos.gr. Ενεργοποιώντας τα μας βοηθάτε να γίνουμε καλύτεροι.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!
Πολιτική Cookies
Περισσότερες πληροφορίες για την Πολιτική Cookies θα βρείτε εδώ: Πολιτική Απορρήτου