Εκπαιδευτικοί

Εκπαιδευτικοί

Βρισκόμαστε στο πρωινό της Δευτέρας 2/10/17

Μία μητέρα επισκέφθηκε το φροντιστήριο για πληροφορίες.
Ο γιος της – μέτριος μαθητής, έχει αποκοπεί από την εκπαιδευτική διαδικασία. Το παράπονο της μητέρας ήταν η αντιμετώπιση του γιου της από τους καθηγητές με το γνωστό τρόπο:
1. Εδώ είμαστε για να μάθουν όσοι θέλουν να μάθουν !
2. Όποιος θέλει να μάθει, καλώς ! Όποιος δεν θέλει να μη παρενοχλεί το μάθημα !
3. Όσοι ήρθατε στο Λύκειο και δεν ασχολείστε, κακώς ήρθατε – μπορούσατε να πάτε να μάθετε καμιά τέχνη !

Μέχρι εδώ που διαβάσατε το κείμενο, σίγουρα διαμορφώσατε κάποια άποψη σχετικά με το αν συμφωνείτε ή όχι με τις παραπάνω συνήθεις δηλώσεις των εκπαιδευτικών.
ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ

-Ο εκπαιδευτικός που θα εκπαιδεύσει τους ήδη εκπαιδευμένους καλούς μαθητές, το επιλέγει για να έχει εκπαιδευτικό αποτέλεσμα ή για να μειώσει τον δαπανώμενο κόπο ;
-Ο εκπαιδευτικός που δεν έχει την ικανότητα να παρακινήσει και να συγκινήσει εκπαιδευτικά πόσο μέρος της εκπαιδευτικής του ικανότητας έχει χάσει;
-Πόσο διαφορετικούς φόρους πληρώνουν οι γονείς των «κακών μαθητών»
-Πόσο διαφορετικό θα ήταν το αποτέλεσμα της εκπαίδευσης από συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σε ένα «καλό μαθητή» αν τον αναλάμβανε ένας άλλος εκπαιδευτικός;

Στα φροντιστήρια, η κατ΄εξοχήν δραστηριοποίηση μας είναι ο επαναπροσδιορισμός στόχων κάποιων μαθητών που έχουν ανάγκη από εκπαιδευτικούς με παιδαγωγικές ικανότητες, γιατί μας ενδιαφέρει η γνήσια παιδαγωγική στήριξη.
Υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις φροντιστών, που τάχαμου δεν παίρνουν «κακούς» μαθητές.

Ευτυχώς που οι περισσότεροι φροντιστές είναι πραγματικοί παιδαγωγοί, όπως τους διαμόρφωσε η ανάγκη της κοινωνίας !


Αρθρογραφία:Η ελαφρια πλευρά της ζωής

 

Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.