Βρισκόμαστε στο Σεπτέμβριο του 2020
Με το νέο σύστημα εισαγωγής της κυβέρνησης Σύριζα, επιτρέπεται η ελεύθερη πρόσβαση στα πανεπιστήμια, τα οποία για να αντεπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση, έχουν μεταστεγαστεί στα γήπεδα της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, το Ολυμπιακό στάδιο καθώς και στο γήπεδο Καραϊσκάκη!
Η κυρία Φερνογύρου αναζητεί το κατάλληλο πανεπιστήμιο για να φοιτήσει ο γιος της.
-Καλημέρα σύντροφε, Φερνογύρου ονομάζομαι και θα ήθελα να ενημερωθώ για τα προγράμματα σπουδών του πανεπιστημίου Πειραιά.
-Καλώς όρισες συντρόφισσα στο πανεπιστήμιο «Γεώργιος Κα¬ραϊσκάκης»
-Δε σου κρύβω, ότι μόλις ενημερώθηκα από το Πανεπιστήμιο «Σπύρος Λούης» και από το «Απόστολος Νικολαΐδης» για τα προγράμματα σπουδών!
-Μα τι λες τώρα συντρόφισσα Φερνογύρου, το «Σπύρος Λούης» κάνει ομαδική θεραπεία στη μετατραυματική συμπερι¬φορά πρώην αρίστων μαθητών, όταν εμείς τους αφαιρούμε τη ρετσινιά, υποβάλλοντας τους σε αναγκαστική δεκαετή παρά¬ταση εξαμήνων, ενώ το «Απόστολος Νικολαΐδης» ευθυγραμμίζει τις «στρεβλές φιλοδοξίες» παλαιοσυστημικών αρίστων υποχρεώνοντας τους να κόβονται, όταν εμείς έχουμε καθιερώσει την αντίστροφη βαθμολογία με άριστα το μηδέν!
-Τέλος πάντων, πες μου τι προσφέρετε παραπάνω από τα ανταγωνιστικά σας πανεπιστήμια ;
-Να σου πω, εκτός από την απορετσινοποίηση που πιθανώς χρειάζεται ο γιος σου αν φοιτούσε σε πρότυπο ή καλό ιδιωτικό σχολείο, προσφέρουμε αγώνες ποδοσφαίρου χωρίς τέρματα, αγώνες μπάσκετ χωρίς μπασκέτες, και εξεταστικές εξαμήνων χωρίς βαθμολογία.
-Αυτά που λες σύντροφε ακούγονται σαν αυτοερωτισμός χωρίς συνουσία! Μου δίνεις την εντύπωση ότι οι φοιτητές στο πανε¬πιστήμιό σας δύσκολα θα βρουν δηλαδή το στόχο τους και θα μείνουν «αυτοαπασχολούμενοι»
-Έχω την εντύπωση ότι με προσβάλλεις εμένα και τους 30000 πρωτοετείς φοιτητές του πανεπιστημίου που εκπροσωπώ!
-Σύντροφε, εσύ θα μπορούσες να γίνεις καλός εραστής, γιατί εξασκείσαι πολύ μόνος σου, όμως δεν θα ήθελα ο γιος μου να μάθει όπως εσύ στο παιχνίδι χωρίς μπασκέτα. Μάλλον θα αναζητήσω λύσεις στο εξωτερικό !

Προηγούμενο άρθροΣυγκρίσεις μυθολογίας και φιλοσοφίας στην Κινεζική και την Ελληνική αρχαιότητα – Θεοδόσης Π. Τάσιος
Επόμενο άρθρο20 Θέματα Ιστορίας:επαναληπτικές ασκήσεις
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.