Επιστημονικό Σεμινάριο

Το μάθημα που δημιουργεί τις περισσότερες δυσκολίες τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι τα Αρχαία Ελληνικά. Η πρώτη επαφή των μαθητών στην Α΄ Γυμνασίου με το μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας είναι συχνά απογοητευτική, καθώς αυτό διεξάγεται τις περισσότερες φορές με τέτοιο τρόπο που το καθιστά δυσνόητο και αδιάφορο. Πόσο μάλλον για έναν/μία μαθητή/τρια με μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία, δυσαναγνωσία ή διάσπαση προσοχής, που συνήθως χρειάζεται περισσότερο χρόνο από τους/τις συμμαθητές/τριές του/της, για να ολοκληρώσει την ίδια εργασία. Έτσι ο/η μαθητής/τρια αποκτά μαθησιακά κενά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να παρακολουθήσει την ύλη των επόμενων τάξεων.

Το παρόν σεμινάριο έρχεται να δώσει θεωρητικές γνώσεις σε ζητήματα μαθησιακών δυσκολιών και πρακτικές συμβουλές για την προσαρμογή και τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Με συγκεκριμένα παραδείγματα από την ύλη των σχολικών βιβλίων και σχέδια μαθήματος, επιχειρεί να επιμορφώσει τους/τις φιλολόγους που διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, ώστε να είναι σε θέση να εφαρμόζουν στρατηγικές διδασκαλίας, οι οποίες, μέσα από τα γραμματειακά κείμενα, θα μυήσουν στον κόσμο της αρχαιότητας ακόμα και τους/τις πιο αδύναμους/ες μαθησιακά μαθητές/τριες τους.

Στόχος Επιμόρφωσης

 

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, αναμένεται οι συμμετέχοντες/ουσες: να μπορούν: (α) να κατανοούν τα ζητήματα των μαθησιακών δυσκολιών, (β) να προσαρμόζουν τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στις ανάγκες και στις δυνατότητες των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και (γ) να οργανώνουν ένα σχέδιο μαθήματος κατάλληλο για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

Σε ποιους απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε φιλολόγους, σε φιλολόγους ΕΑΕ και σε φοιτητές/τριες φιλοσοφικών σχολών, που θέλουν να αποκτήσουν μία βαθύτερη κατανόηση σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών και αναζητούν πρακτικούς τρόπους για την καλύτερη προσαρμογή της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

 

Γιατί να το παρακολουθήσω;

Γιατί πολύ απλά ξέρουμε τις ανάγκες σου και πληρούμε ποιοτικές προδιαγραφές!

Πάνω από 10 χρόνια ασχολούμαστε με την δια βιου εκπαιδευση, έχοντας επιμορφώσει σε 16 πόλεις της Ελλάδας σχεδόν 45.000 συμμετέχοντες μέσω ενός δικτύου 50 καταξιωμένων ακαδημαϊκών και επιστημόνων.

Γιατί το Κέντρο Δια Βιου Μάθησης της Employ και η Employ είναι πιστοποιημένος φορέας από το Υπουργείο Παιδείας και ένας φορέας με το ισχυρότερο brand στα πεδία της Δια Βιου Εκπαίδευσης & Επαγγελματικού Προσανατολισμού με τεράστιο δίκτυο συνεργατών ανα την Ελλάδα. Αυτό συνεπάγεται μια επιμόρφωση από έναν αναγνωρίσιμο φορέα και όχι συμμετοχή σε ένα από τα δεκάδες σεμινάρια που γίνονται από άγνωστους ιδιώτες και μη εξειδικευμένους φορείς.

Γιατί οι εισηγητές μας είναι καταρτισμένοι και εξειδικευμένοι εισηγητές που επιλέγονται με ποιοτικά κριτήρια. Καθηγητές Πανεπιστήμιων, κάτοχοι διδακτορικών, έμπειροι και ανεγνωρισμένοι επιστήμονες με επώνυμα στοιχεία και αναλυτικά cv. Έτσι διασφαλίζετε πως δεν θα σας επιμορφώσει κάποιος εισηγητής αγνώστου ταυτότητας και ποιότητας.

Ας αφήσουμε λοιπόν κάποιες εικόνες προηγούμενων δραστηριοτήτων μας να μιλήσουν από μόνες τους

  • Ημερομηνία Διεξαγωγής

    02/03/2019

  • Ώρα Προσέλευσης

    10.00-10.30

  • Ώρες Διεξαγωγής

    10.30-15.30

  • Δυνητικοί Συμμετέχοντες

    Φιλόλογοι, Φιλόλογοι ΕΑΕ, Φοιτητές φιλοσοφικών σχολών

Περισσότερες πληροφορίες: e-employ.gr

  • Επιμόρφωση:Σεμινάρια 
https://www.facebook.com/manolis.manos.311/

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.