special-needs-kidsΈχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167/85 τ. Α΄) Περί Δομής και Λειτουργίας Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης.
  2. Το εδάφιο ε΄, της παρ. 2, του άρθρου 2, το άρθρο 7 καθώς και το εδάφιο γ΄ της παρ. 1, του άρθρου 8, της Υπουργικής Απόφασης Φ.353.1/324/105657/ Δ1/16.10.2002 (Φ.Ε.Κ. 1340/16-10-2002 τ. Β’) «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης…».
  3. Το με αρ. πρωτ. 1600/23-12-2015 έγγραφο του Γραφείου Σχολικών Συμβούλων Δ.Ε. Ν.Ηρακλείου με θέμα «Γνωστοποίηση Διεξαγωγής Συνεδρίου – Αίτημα Έγκρισης»
  4. Την προφορική Εισήγηση του Προϊσταμένου του Τμήματος Επιστημονικής – Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπ/σης.

Αποφασίζουμε

εγκρίνουμε την πραγματοποίηση του Επιστημονικού Συνεδρίου με τίτλο «Διδασκαλία και αξιολόγηση μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», που θα πραγματοποιηθεί στις 18 και 19 Μαρτίου 2016 στο Ηράκλειο Κρήτης και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δ/θμιας Εκπ/σης όλων των ειδικοτήτων, χωρίς δαπάνη για το δημόσιο και εκτός ωρών λειτουργίας των σχολικών μονάδων, σύμφωνα με το επισυναπτόμενο προσωρινό πρόγραμμα.

Το συνέδριο τίθεται υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης δια του Τμήματος Επιστημονικής – Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κρήτης

Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

  

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΕΡΖΑΚΗΣ

Προσωρινό πρόγραμμα συνεδρίου

18-3-2016 Παρασκευή απόγευμα:

  • Εγγραφές – Χαιρετισμοί,
  • Κεντρικές εισηγήσεις -ολομέλεια

α) Παναγιώτης Σίμος, Καθηγητής Αναπτυξιακής Νευροψυχολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης. Τίτλος: «Γνωσιακές και Νευροβιολογικές διαστάσεις της Ειδικής Αναγνωστικής Διαταραχής»

β) Τριπολιτάκης Κωνσταντίνος. Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής (Θεσμικό-Θεωρητικό-Παιδαγωγικό Πλαίσιο Εξέτασης Μαθητών με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στα Σχολεία της Γενικής Αγωγής Δ/θμιας Εκπ/σης)

γ) Γεωργία Μπάρου. Πρόεδρος Ομοσπονδίας Συλλόγων δυσλεξίας (Ο ρόλος της οικογένειας ως μέλους της διευρυμένης σχολικής κοινότητας)

δ) Ντίνα Τσαγγαρή, Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Κύπρου. (Αξιολόγηση στην ξένη γλώσσα, μαθητών με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες)

ε) Τζωρτζάκης Ιωάννης – Χατζηδάκης Γεώργιος. Σχολικοί σύμβουλοι Δ/θμιας Εκπ/σης (Εξεταστική διαδικασία μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις Πανελλαδικές εξετάσεις – προβλήματα και προβληματισμοί)

19-3-2016 Σάββατο πρωί:

Α) Ολομέλεια:

α) Σκουντή Μαριάννα (Αξιολόγηση της  μάθησης σε μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες)

β) Τριπολιτάκης Κων/νος (Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Μαθητών με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στη Γενική Αγωγή Δ/θμιας Εκπ/σης)

Β) Παράλληλα Βιωματικά εργαστήρια ανά ομάδα μαθημάτων, με σκοπό οι εκπαιδευτικοί να μάθουν από ειδικούς και να εφαρμόσουν καλές πρακτικές στην εξέταση των μαθητών.

Εισηγητές:

Σπύρος Παπαδάκης, Σχολικός Σύμβουλος (Πληροφορική)

Γρηγοριάδης Ιωάννης, Φυσικός (Φυσικές Επιστήμες)

Κορναράκης Γεώργιος, Σχολικός Σύμβουλος (Φιλολογικά)

Βασιλεία Καλοκύρη, Σχολική Σύμβουλος: «Διδασκαλία και Αξιολόγηση των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στα φιλολογικά μαθήματα. Ενίσχυση κατανόησης και παραγωγής λόγου».

Περικλειδάκης Γεώργιος, Προιστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π/θμιας Εκπ/σης Κρήτης (Μαθηματικά)

Ντίνα Τσαγγαρή (Ξένες Γλώσσες)

Δροσουλάκης Κωνσταντίνος, Μαρία Πιταροκοίλη, Μαρία Αργυρίου (Μουσική): «Τεχνικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας και αξιολόγησης στο μάθημα της μουσικής μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: α. Προβλήματα όρασης, β. σύνδρομο Άσπεργκερ»

Κοκαρίδας Δ., Καθηγητής ΣΤΕΦΑΑ (Φυσική αγωγή)

Σιμιτζή-Δέλλα Ελευθερία-Τριπολιτάκης Κωνσταντίνος (Μαθητές με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στα Σχολεία Γενικής Αγωγής της Δ/θμιας Εκπ/σης: Πρωτόκολλο Συνεργασίας με «Σημαντικούς Άλλους»)

19-3-2016 Σάββατο απόγευμα:

Στρογγυλή τράπεζα όπου θα συζητηθούν τα αποτελέσματα, θα συνοψιστούν τα προβλήματα στις διαδικασίες εξέτασης με έμφαση στις Πανελλήνιες εξετάσεις και θα εκφραστούν προτάσεις και λύσεις.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.