Σεμινάριο: Συναισθηματική Νοημοσύνη στην Εκπαιδευτική Διαδικασία

Σεμινάριο: Συναισθηματική Νοημοσύνη στην Εκπαιδευτική Διαδικασία

Επιστημονικό Σεμινάριο

Η εργασία των εκπαιδευτικών επηρεάζει τους μαθητές και, ως εκ τούτου, τις διαδικασίες, τα αποτελέσματα και την ποιότητα της μάθησης. Επειδή όμως οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν καθημερινά διαφορετικές προκλήσεις στο περιβάλλον εργασίας τους (φόρτος εργασίας, μαθητές που δημιουργούν προβλήματα, απαιτήσεις από τους διευθυντές, προσδοκίες από τους γονείς), τα σχολεία αποτελούν έναν από τα πιο δύσκολους χώρους εργασίας, ενώ τόσο η εκπαιδευτική διοίκηση όσο και η διδασκαλία θεωρούνται από τις πιο απαιτητικές δεξιότητες.

Η συναισθηματική νοημοσύνη άρχισε πρόσφατα να ελκύει το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής έρευνας, καθώς διερευνήθηκαν οι συσχετίσεις τόσο της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών και των διευθυντών σχολικών μονάδων με τα εργασιακά τους αποτελέσματα, όσο και της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών με την ακαδημαϊκή τους επίδοση και την επίτευξη των ακαδημαϊκών τους στόχων. Επομένως, η κατάρτιση των εκπαιδευτικών πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη τις συναισθηματικές ικανότητες στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το παρόν σεμινάριο, σε θεωρητικό επίπεδο παρέχει επαρκή κατάρτιση για το ρόλο της συναισθηματικής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διοίκηση, στη διδασκαλία και στη μάθηση, ενώ σε επίπεδο συμβουλευτικής προτείνει τρόπους καλλιέργειας συναισθηματικών δεξιοτήτων για την καλύτερη προσαρμογή και την αύξηση της επίδοσης όλων των εμπλεκόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Στόχος Επιμόρφωσης

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, αναμένεται οι συμμετέχοντες/ουσες να μπορούν:
(α) να κατανοούν την έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης, τα μοντέλα και τη μέτρησής της,
(β) να αντιλαμβάνονται τις επιδράσεις της συναισθηματικής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διοίκηση και στην εργασία των εκπαιδευτικών,
(γ) να αξιολογούν τη σχέση της συναισθηματικής νοημοσύνης με τα ακαδημαϊκά αποτελέσματα και τη συμπεριφορά των μαθητών,
(δ) να προτείνουν τρόπους διαχείρισης και χρήσης των συναισθημάτων στη διοίκηση και στη διδασκαλία και
(ε) να εφαρμόζουν προγράμματα συναισθηματικής και κοινωνικής μάθησης για την καλλιέργεια συναισθηματικών ικανοτήτων στους μαθητές.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές, εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και στελέχη της εκπαίδευσης που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να αποκτήσουν μία βαθύτερη κατανόηση σε θέματα συναισθηματικής νοημοσύνης και συναισθηματικής μάθησης και αναζητούν πρακτικούς τρόπους για την καλύτερη κατανόηση και διαχείριση των συναισθημάτων, με απώτερο στόχο την αποτελεσματικότερη διοίκηση, διδασκαλία και μάθηση. Απευθύνεται επίσης σε Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Εργο-Λογοθεραπευτές και επαγγελματίες.

  • Ημερομηνία Διεξαγωγής

    03/11/2018

  • Ώρες Διεξαγωγής

    10.30-15.30

  • Ώρα Προσέλευσης

    10.00-10.30

  • Περισσότερες πληροφορίες

e-employ.gr


 

Φιλολογικός Ιστότοπος on Facebook
Φιλολογικός Ιστότοπος

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.