Οι νευροεπιστήμες και η διεπιστημονική γνωσιοεπιστήμη ανακαλύπτουν σχεδόν κάθε μέρα νέα όρια στην μηχανή που λέγεται «νους». Οι εφαρμογές αυτών των ανακαλύψεων γίνονται ολοένα και πιο ορατές στην καθημερινότητα μας αλλά και μέσα στο περιβάλλον της σχολικής τάξης. Πρώτου βαθμού εξερεύνηση είναι η αυτό-μαθησιακή συνθήκη, με άλλα λόγια η δυνατότητα της αυτό-μάθησης μέσα από την γνώση του «πως μαθαίνουμε».

Μεγάλος βοηθός σε αυτή την πορεία είναι οι μαθησιακές κλίσεις, οι προτιμήσεις που δείχνουμε στην διαδικασία της διαχείρισης της πληροφορίας, στην επεξεργασία και μετατροπή της σε γνωστικό απόθεμα.

Σε αυτό το διαδραστικό σεμινάριο θα μάθουμε:
– πώς να χαρτογραφούμε τις μαθησιακές μας κλίσεις με την χρήση των πολλαπλών δικτύων και όχι μόνο του αισθητηριακού
– πώς να συνδυάσουμε την γνώση από τις νευροεπιστήμες με την εκπαιδευτική πράξη
– πώς να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των διαφορετικών μαθησιακών τύπων στην τάξη μας
– πώς να μετατρέψουμε οποιαδήποτε μαθησιακό υλικό ή πρόγραμμα σπουδών σε ένα δυναμικό εστιασμένο στις μαθησιακές κλίσεις περιβάλλον
– πώς να δημιουργούμε το δικό μας υλικό για μαθήματα πλήρως συμβατά με τις μαθησιακές κλίσεις των μαθητών μας

Αναλυτική Παρουσίαση Εργαστηρίου

Πρώτη Ώρα
– Braintainment: BrainShow, ότι χρειάζεται να ξέρετε για τον « προσωπικό βοηθό» σας
– Neuro-learning: οι τελευταίες ανακαλύψεις και ευρήματα από τον τομέα της νευροεπιστήμης για άμεση χρήση μέσα στην τάξη
– Περίληψη-Αναστοχασμός

Δεύτερη Ώρα
– Γνωσιοεπιστήμη: η επιστήμη της Νόησης ή «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» – Σύντομος Οδηγός για εφαρμογή του προγράμματος μέσα στην τάξη
– Μαθησιακές Κλίσεις και πολλαπλά δίκτυα: νέα προσέγγιση.
– Πως αναγνωρίζουμε τις κλίσεις – Διάγνωση
– Περίληψη-Αναστοχασμός

Τρίτη Ώρα
– Διαχείριση διαφορετικών μαθησιακών τύπων μέσα στην τάξη
– Προγράμματα ανάπτυξης και διαχείρισης τάξης με βάση τις μαθησιακές κλίσεις
– Περίληψη-Αναστοχασμός

Τέταρτη Ώρα
– Εκπαιδευτικό υλικό και χρήση του στην τάξη με βάση τις μαθησιακές κλίσεις
– Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού συμβατού με την προσέγγιση των μαθησιακών κλίσεων
– Σύνοψη-Συμπεράσματα
– Περίληψη-Αναστοχασμός

Κατά την διάρκεια του εργαστηρίου συμμετέχετε ενεργά σε σύντομες παρεμβάσεις «λήψης γνώμης» καθώς και σε invivoδραστηριότητες-πειραματισμούς

Εισηγητής: Μαρούλης Δημήτρης (AdvDipEd – MEd – EdD (OU) – UK)
Ο Δημήτρης Μαρούλης είναι καθηγητής αγγλικών, ιδιοκτήτης ΚΞΓ και ένθερμος υποστηρικτής της δια βίου μάθησης. Την περίοδο αυτή ολοκληρώνει το δεύτερο του μεταπτυχιακό στο Educational Neuroscience στο Birkbeck, University of London. Είναι επίσης ο συγγραφέας των: “Language Learning Strategies in EFL”, Faculty of Education & Language Studies, OU, UK; “Reading Guide for B1 & B2: Strategies for the development of Reading Skills”, “Excellent: language learning assessment tool” των εκδόσεων Λευκή Σελίδα.

Πιστοποίηση και βεβαίωση παρακολούθησης
Στους συμμετέχοντες παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης

Πληροφορίες & Κρατήσεις Θέσεων
Τηλ: 210 6712991 & Κιν: 6945 222972
Υπεύθυνη Κρατήσεων:
Βασιλική Κάση

Πληροφορίες
Ημερομηνία: 21-04-2018
Ώρες: 2μμ-6μμ
Κόστος Συμμετοχής: 40 €
Early Bird (Ειδική τιμή με έγκαιρη δήλωση-κατάθεση): 30 € (έως τις 09-04-2018)
Φοιτητές: €30
Πόλη: Ρέθυμνο (Aquila Porto Rethymno)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.