skiaΑναγνωρίζω τη διηνεκή κρίση ταυτότητος η οποία μαστίζει τους φροντιστές.
Για τους φροντιστές δεν θα υπήρχε μεγαλύτερη χίμαιρα από την αναγνώριση του ρόλου τους από την πολιτεία !
Και ιδού ένα χολυγουντιανό όνειρο που οραματίζονται στη μεταμεσονύκτια αίθουσα προβολής της βραδυφλεγμένης κλίνης τους:

Η ελληνική πολιτεία δια μέσου του υπουργείου παιδείας, αποφασίζει να βραβεύσει τους διαχρονικούς τιμητές της Ελληνικής εκπαίδευσης.
Ανακηρύσσει λοιπόν πρώτους βραβευθέντες, τους μυσταγωγούς της υπό τουρκική κατοχή εκπαιδευτές του κρυφού σχολειού, ιερείς και άλλους, που μεταλαμπάδευσαν την Ελληνική γλώσσα και δη την αρχαΐζουσα, στους νεώτερους χρόνους, καθώς την έλαβαν ως αντιδάνειο της πρωτόλειας συγγραφής των ιερών κειμένων ! Και ήταν αυτοί οι μυσταγωγοί σκιώδεις, εντός των ιερών, και παρέμειναν σκιώδεις ώστε να μην ανατραπούν και απολέσουν τη σκυτάλη πριν την παραδώσουν σε νέους τιμητές !

Ανακηρύσσει λοιπόν δεύτερους βραβευθέντες, τους φροντιστές, καθώς ήταν επίκουροι, σκιώδεις θεματοφύλακες της γνώσης, όπως έπρεπε αυτή να παραδοθεί στους τριτοβάθμιους, με επουλωμένες τις πληγές που προήλθαν από νωχέλεια, από αποχαύνωση, από ολιγωρία ευθύνης προς τους νέους σημαιοφόρους της ελληνικής θρώσκουσας και διεθνώς τσακισμένης υπερηφάνειας.

Ανακηρύσσει λοιπόν τρίτους βραβευθέντες, τους λίγους εκ των ελαχίστων, νεομάρτυρες εκπαιδευτικούς των Ελληνικών σχολείων, οι οποίοι εδίδαξαν σκιωδώς, εκ της ψυχής και του νοός, εστάθησαν μνημεία αναφοράς εις ανάμνησιν της Ελλάδος, που έπρεπε να είναι και ατύχησε…

Είμεθα λοιπόν η σκιά και πάσα άρνησις προς την ταυτότητα αυτή μας αλλοιώνει.
Δεν επιθυμούμε την αναγνώριση, δεν πιστεύουμε σε καμία πολιτεία που θα αναγνωρίσει το έργο μας !
Η δύναμή μας είναι η διαφορετικότητα. Είμαστε η συνειδητή σκιά που συνοδεύει τις φωτεινές προβολές.
Δεν είμαστε στη σκιά, καθότι εμείς έλκουμε, εμείς συνδιαμορφώνουμε, χωρίς να το κάνουμε παταγωδώς εμφανές !

Παραφράζοντας τα λόγια του σοφού κινέζου στρατηλάτη SUN TZU απλώνουμε τη σκιά μας:
-Η αντιπαράθεση στηρίζεται στην παραπλάνηση.
-Όταν είστε κοντά στο εκπαιδευτικό σύστημα, πρέπει να δείχνετε στους δημόσιους ιθύνοντες , ότι είστε μακριά.
-Όταν είστε μακριά, πρέπει να δίνετε την εντύπωση ότι είστε κοντά.
-Αν οι ιθύνοντες είναι αλαζονικοί, υποκριθείτε τον αδύναμο, τον άσχετο, ενώ παράλληλα προωθήστε ιδέες που δεν έχουν ούτε κατά διάνοια την ικανότητα να φανταστούν !!!

Προηγούμενο άρθροΥλικό Μαθημάτων Γυμνασίου
Επόμενο άρθροΗ ταυτότητα των Πομάκων
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.