to geuma tis mesimvriasΤα μεσημέρια οι μαθητές λαχταρούν να γυρίσουν σπίτι. Είναι κουρασμένοι από την πολύωρη σχολική παρουσία και προσβλέπουν με ανυπομονησία το φαγάκι της μαμάς. Κάπου μεταξύ 2 και 4 η μαθητική Ελλάς καθημερινώς ξαποστάζει…

Η καλή και στοργική Ελλάς τους σερβίρει εν ντελικάτον γεύμα θερμόν με τα μπούτια της πρωταγωνίστριας στη Led TV να αλλάζουν δεξί αριστερό τάχαμου αφελές σταυροπόδι, τα σήριαλ να στενάζουν στις αλλαξογκομενιές, Ο σούπερ σάχλας μας ενημερώνει για τη γκλαμουριά της ξεκωλομπίζ ενώ θερμαίνει η καλή μας η γιαγιά το φρικασέ εν μέσω φρίκης και αλλοκοτιάς. Επεμβαίνει ένας τούρκος με ξυρισμένο μύστακα, σοβαρός και σεμνός ως καλός μουσλίμ θωπευτικός επί της παρειάς μιας χαμηλοβλεπούσας τουρκαλίδος. Ακούμε και κανα τραγουδάκι τραβηχτό κλαυτό ως δέον συγχρόνου ηλεκτροαμανέ. Με το επιδόρπιον η Ελλάς φροντίζει το νέο με σκηνές γκλαμμπίζ, οπόσον είναι ορατόν το στριγκ των θελόντων στριγκ επί αγχόνης και οπόσον αι ρώγαι εισίν οραταί υποκάτωθεν του ελλειπούς στηθοδέσμου των σιλικονάτων βεραντών των σαντρέ ξανθοϋβριδίων.

Το μάθημα έχει ολοκληρωθεί. Η καλή τροφός Ελλάς φρόντισε δια το σέρβις.

Οι εποχές όμως αλλάζουν πάλι. Η μεσημβρινή ώρα καταλαμβάνει πλέον μόνον τα ραμολίνα της χαμένης γενιάς των ευδαιμονισθέντων υπό Τσοβόλα καθώς και άλλων ενδιαιτηθέντων. Η κοινωνία διαθέτει σένσορες και αποτρέπει το ολοσχερές. Η κοινωνία της επικοινωνίας εφηύρε τα smartphones δια τους νέους και τους διασώζει από την σκουπιδοφαγίαν του μεσημβρινού οχετού.

Αιρετικώς διατεινόμεθα, ότι η σωτηρία στους νέους έρχεται από τα smartphones τα οποία τους απέσπασαν από τον τη Βαβυλώνα των βυζιών, των μπουτιών και των κουδουνιστρών. Παρά το γεγονός, ότι υποκάτωθεν του διαδικτύου κοχλάζει μία κόλαση σεξοδιαστροφής, προς το παρόν τα αγνούδια μας φαίνονται να δαπανούν περισσότερη ώρα για επικοινωνία μεταξύ τους από τη μηδενική ώρα που θα δαπανούσαν στην ξεκωλο-TV για ανεύρεση ενός ντόκι του BBC.

Αν θέλετε να δείτε ποιοι ψηφίζουν σήμερα, δείτε τι τραβάει η ψυχή τους στα μεσημεριανά, δείτε ποιους ανέδειξαν, δείτε πως πεθαίνουν…

Προηγούμενο άρθροΔοκιμάζοντας εναλλακτική διδασκαλία
Επόμενο άρθροΥποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές Πανεπιστημίου Hong Kong (Baptist University)
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.