Προκήρυξη Αγωνιστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών για το 17ο συνέδριο της ΟΛΜΕ

Προκήρυξη Αγωνιστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών για το 17ο συνέδριο της ΟΛΜΕ

  • ekpaideyshΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ (ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14 ΜΑΗ στο 3ο Λύκειο) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ.
  • ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ – ΚΑΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ… «ΦΙΛΟΛΑΪΚΕΣ» ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣ (Ε.Ε.-Ε.Κ.Τ.-Δ.Ν.Τ.).
  • ΝΟΝΟ Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.
  • ΚΑΜΙΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗ.
  • ΚΑΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΚΑΛΗ» (!) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ.-ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
  • ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ – ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΜΕΩΝ ΤΗΣ ΤΕ.Ε.
  • ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ.
  • ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ.
  • ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ-ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ 13ΟΥ ΚΑΙ 14ΟΥ ΜΙΣΘΟΥ – ΑΚΩΛΥΤΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗ.
  • ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΓΧΩΝΕΥΤΗΚΑΝ.
  • ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ.

Συνάδελφοι, οι εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο 17ο συνέδριο της ΟΛΜΕ πραγματοποιούνται στο μετεκλογικό τοπίο της διαχείρισης της καπιταλιστικής κρίσης από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΛΕΛ, σε μια περίοδο που εντείνονται οι ιμπεριαλιστικοί εκβιασμοί (Ε.Ε-Ε.Κ.Τ-Δ.Ν.Τ) και τα τελεσίγραφα, με τα οποία η συγκυβέρνηση της «κοινωνικής σωτηρίας» σταθερά ευθυγραμμίζεται, με αποτέλεσμα τη συνέχεια της αντιλαϊκής πολιτικής της λαϊκής εξαθλίωσης και της ιμπεριαλιστικής εξάρτησης. Η συγκυβέρνηση- στην προσπάθειά της να παραπλανήσει τα λαϊκά στρώματα για τις δήθεν καλύτερες μέρες- υιοθετεί εντυπωσιοθηρική επικοινωνιακή πολιτική, επιδιώκοντας να εγκλωβίσει το λαϊκό κίνημα στη θέση του παρατηρητή και χειροκροτητή της εφαρμοζόμενης αντιλαϊκής πολιτικής που υπηρετεί τα συμφέροντα του ντόπιου και ξένου μονοπωλιακού κεφαλαίου.

Ειδικότερα, σε μια περίοδο όξυνσης της καπιταλιστικής κρίσης και επίτασης των ενδοϊμπεριαλιστικών ανταγωνισμών, ο δήθεν «αριστερός» ΣΥΡΙΖΑσυγκυβερνώντας ανερυθρίαστα με το ακροδεξιό, εθνικιστικό κόμμα των ΑΛΕΛ- επιδιώκει να μετατρέψει την εκλογική καταδίκη των κομμάτων της ολιγαρχίας (Ν.Δ-ΠΑΣΟΚ) σε λαϊκή σε αποδοχή των παλιών και νέων αντιλαϊκών μνημονιακών μέτρων καταλήστευσης του λαϊκού εισοδήματος.σε συναίνεση στην επικυριαρχία των ιμπεριαλιστών, βαφτίζοντας τα επιτελεία της ιμπεριαλιστικής επιτροπείας ως θεσμούς και την πολιτική των πολλαπλών εξαρτήσεων σε πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική (!). Στη βάση αυτή, συνεχίζει τη μνημονιακή πολιτική της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου, με το νέο καθεστώς των γενικευμένων ιδιωτικοποιήσεων και των ελαστικών μορφών απασχολισιμότητας, ενώ παραπέμπει στις καλένδες τις Σ.Σ.Ε και το βασικό μισθό (751€).Υποκλίνεται στις αξιώσεις των εργοδοτικών οργανώσεων και χαρίζει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στους μεγαλο-οφειλέτες με ευνοϊκές ρυθμίσεις. Δηλώνει ρητά ότι δε θα γίνουν προσλήψεις στο δημόσιο, θα συνεχίσει την πολιτική της αδιοριστίας και του ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ της ΠΕΙΝΑΣ και των ταξικών φραγμών στη μόρφωση, αφήνοντας άθικτο στην ουσία του τον αντιδραστικό νόμο για το «νέο» Λύκειο», την πράξη νομοθετικού περιεχομένου και το καθηκοντολόγιο και γενικά όλο το αντιλαϊκό θεσμικό οικοδόμημα. Παράλληλα, η ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ, ενώ μένει αδιευκρίνιστη η αναγνώριση των συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων τους για το χρόνο της διαθεσιμότητάς τους.

Συγχρόνως, επαναφέρει την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-πειθάρχηση-απόλυση με το νέο όρο της «ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ» του εκπαιδευτικού έργου, για να «χρυσώσει το χάπι», όπως σαφώς δηλώνει η ψηφισμένη θέση («Η εγκαθίδρυση ενός συστήματος αποτίμησης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου…, είναι απαραίτητη»). Βέβαια η «αποτίμηση» του εκπαιδευτικού έργου δε νοείται, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ «ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ», δηλ την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ (!). Στην πραγματικότητα, η προτεινόμενη «καλή συλλογική αξιολόγηση» ΕΙΣΑΓΕΙ ΕΜΜΕΣΑ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ενώ την ίδια στιγμή ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙΤΑΙ ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ και μετατρέπεται από δημοκρατικό όργανο συλλογικής προάσπισης των δικαιωμάτων μας σε «ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ», ενώ -μέσω της συμμετοχής του στην ΕΚΛΟΓΗ του ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ (33%)- γίνεται ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ στην εφαρμογή της αντιλαϊκής πολιτικής, διασπώντας έτσι την ενότητά του. Είναι επίσης προφανής η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΗΜΗΣ «ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ» ΜΕ ΤΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ, αφού ο νόμος για το μισθολόγιο της πείνας παραμένει σε ισχύ και η αξιολόγηση θα αποτελέσει τη βάση άσκησης της πολιτικής στο δημόσιο, κατά δήλωση του αρμόδιου υπουργού. Αυτό το πνεύμα αντανακλά το περίφημο ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ που καταργεί μόνο την τράπεζα θεμάτων, θεσπίζει ασήμαντες αλλαγές στο σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων, διαιωνίζοντας τον εξεταστικό μαραθώνιο. Παράλληλα, ΑΝΑΙΡΕΙ άρδην τις υποσχέσεις της για τους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ και ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ, βάζοντας ως όρο για την πρόσληψη την επιτυχία του ΑΣΕΠ του 2008 (!) και δηλώνοντας πλήρη οικονομική αδυναμία προσλήψεων (!), περικόπτοντας το κονδύλι των προσλήψεων για την επαναπρόσληψη των απολυμένων, αναγνωρίζοντας τις συγχωνεύσεις 2000 σχολείων και συνεχίζοντας το αντιδραστικό καθεστώς των συμφώνων απασχολισιμότητας του ΕΣΠΑ.

Παράλληλα, ο «αριστερός» ΣΥΡΙΖΑ της… πολυπολιτισμικότητας προασπίζεται τη βάρβαρη αντιμεταναστευτική πολιτική της Ε.Ε (Δουβλίνο ΙΙ, Σέγκεν-FRONTEX).Αρνείται να καταργήσει τα κολαστήρια της Αμυγδαλέζας και να δημιουργήσει δημόσια και δωρεάν κέντρα υποδοχής τους και να εφαρμόσει πολιτική προάσπισης των μεταναστών και προσφύγων, των θυμάτων της ιμπεριαλιστικής θηριωδίας και της πολιτικής της λαϊκής εξαθλίωσης. Συγχρόνως, καταλύει το πανεπιστημιακό άσυλο και εφαρμόζει Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, για να ληστέψει τα ταμεία των Δήμων και Περιφερειών, αφού πρώτα εξανέμισε τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων και όλων των δημοσίων οργανισμών. Η συγκυβέρνηση-εξωραΐζοντας τη λυκοσυμμαχία της ΕΕ και την πολεμική μηχανή του ΝΑΤΟ- δηλώνει την απόλυτη προσήλωσή στις «δεσμεύσεις» (!) της χώρας.Μπροστά στα ιμπεριαλιστικά τελεσίγραφα για Grexit και ταμειακή στενότητα στέκεται γονυπετής, αποπροσανατολίζοντας το λαό για τις περίφημες «κόκκινες ζώνες», ενώ ετοιμάζεται να υπογράψει και το ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ λαϊκής αφαίμαξης. εκβιάζοντας το λαό για την έγκριση της αντιλαϊκής πολιτικής μέσω ενός του δημοψηφίσματος.

Και ενώ εφαρμόζει αντιλαϊκή πολιτική, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιδιώκει την ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΝΕΚΡΑ, ζητώντας «περίοδο ανοχής», δηλ ΥΠΟΤΑΓΗ των εργατο-λαϊκών στρωμάτων στα συμφέροντα της ολιγαρχίας, αξιοποιώντας τις προσκείμενες σε αυτόν συνδικαλιστικές δυνάμεις. Στη βάση αυτή κινήθηκαν οι περίφημες φιλοκυβερνητικές συγκεντρώσεις.Το σκοπό αυτό υπηρετεί η αλλαγή φρουράς των περιφερειακών διευθυντών με τα νέα συνδικαλιστικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και η νεκραναστημένη πασοκογενής θέση για «δημοκρατική συμμετοχή» στα κρατικά όργανα κλπ. Στόχος είναι ο εγκλωβισμός του λαού στη λογική «της θυσίας» για την κερδοφορία του κεφαλαίου και η καλλιέργεια της λογικής της ανάθεσης στους δήθεν «αριστερούς» σωτήρες.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΔΙΚΤΥΟ, σταθερά προσηλωμένη στις αρχές του γραφειοκρατικού συνδικαλισμού, επεδίωξε -κατά τη συγκρότηση του προεδρείου- με διγλωσσίες και θολά πλαίσια… «αριστερής» συνεργασίας να διαμορφώσει στο σωματείο εκείνους τους πολιτικούς όρους συνδικαλιστικής στήριξης της φιλοϊμπεριαλιστικής, σοσιαλδημοκρατικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ. Γι’ αυτό δεν έκανε καμία αναγωγή στα αίτια της αντιλαϊκής επίθεσης (ιμπεριαλιστική εξάρτηση-ολιγαρχία), προτείνοντας παράλληλα και το «αναλογικό» προεδρείο, δηλ τη συγκρότηση του προεδρείου έξω από τις αρχές της ταξικής πάλης. με βάση τα εκλογικά ποσοστά. Στη γραφειοκρατική αυτή θέση είχε ως… αριστερούς συμμάχους το ΠΑΜΕ και στην Αριστερή Παρέμβαση- Συσπείρωση. Απέναντι σε αυτή τη συνδιαχειριστική αντίληψη αντιτάξαμε ένα πολιτικό πλαίσιο προάσπισης της ταξικής πάλης, αναγκαίο για την ταξική αναδόμηση του σωματείου. Παράλληλα, η ΕΚΠΑΙ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, μετά τις εθνικές εκλογές του Γενάρη, τήρησε σταθερά την τακτική της κωλυσιεργίας, βάζοντας πλάτες στις φιλοκυβερνητικές συγκεντρώσεις, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν έβγαλε, ούτε ψήφισε καμιά ανακοίνωση καταγγελίας της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής από τη θέση του προεδρείου που κατέχει. Έσπευσε να προασπιστεί την κυβερνητική θέση για την ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, με τη μορφή των προτάσεων στο Δ.Σ της ΕΛΜΕ για ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ (!),στις οποίες ενέτασσε ως… ειδικό θέμα (!) και το μείζον πρόβλημα των ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ και ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ, υπερψηφίζοντας την πρόταση, μαζί με την παράταξη των εκπαιδευτικών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ (Αριστερή Παρέμβαση-Συσπείρωση). Καταγγείλαμε την υποστήριξη των κυβερνητικών μέτρων από την ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ και την συντεχνιακού χαρακτήρα αντιμετώπιση του ζητήματος της ελαστικής απασχόλησης και της αδιοριστίας και δώσαμε τη μάχη στη Γ.Σ για την αποκάλυψη της γραμμής της ταξικής συνεργασίας. Είναι προφανές ότι η ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ παίρνει τη σκυτάλη της διαδοχής στην υποστήριξη του κυβερνητικού έργου: ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΙΣΕΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στους ιμπεριαλιστικούς εκβιασμούς και για το λόγο αυτό ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ το ψήφισμα καταγγελίας ΤΗΣ ΚΛΟΠΗΣ των ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ των ΔΗΜΩΝ και των ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ, θεωρώντας… αναγκαία (!) την υφαρπαγή από την κυβέρνηση των ταμειακών διαθέσιμων της Τ. Αυτοδιοίκησης. Επίσης ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ τη συνεχιζόμενη αντιλαϊκή πολιτική (νόμος για το «νέο λύκειο» και μισθολόγιο της πείνας), των ιδιωτικοποιήσεων, της φοροεπιδρομής, των αντεργατικών μέτρων, της ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ και της ΑΘΕΤΗΣΗΣ των υποσχέσεων για τους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ. ΔΕ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ την ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΚΤΗΣΗ δικαιωμάτων μας (π,χ 13ος-14ος μισθός, ωράριο, επιστροφή των κλεμμένων στα ασφαλιστικά ταμεία και τους δημόσιους οργανισμούς). Ακόμη, ενώ δίδει όρκο πίστης στην «Ευρώπη των λαών», τηρεί στάση σιωπής, αναμονής και υποστήριξης των αντιλαϊκών κυβερνητικών χειρισμών στο μεταναστευτικό πρόβλημα, έχοντας ως προμετωπίδα της τα ευρωπαϊκά προγράμματα της πολυπολιτισμικότητας. Με στόχο την υποστήριξη της κυβέρνησης.δεν κινεί καμία διαδικασία ενεργοποίησης της βάσης, επενδύοντας στην καλλιέργεια αυταπατών για δήθεν φιλολαϊκές κυβερνητικές αποφάσεις, αντιγράφοντας τις τακτικές των πρώην κυβερνητικών παρατάξεων (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ), παρατάξεις με τις οποίες για πολλά χρόνια συγκατοικούσε στο προεδρείο, ψηφίζοντας από κοινού με αυτές πολλές αντιδραστικές αποφάσεις, όπως είναι όπως είναι η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ των ΕΚΛΟΓΩΝ, στη βάση δήθεν της προάσπισης της μάθησης.Επιπλέον, αρνήθηκε να προασπιστεί στο ΠΥΣΔΕ την πρόταση που καταθέσαμε στο Δ.Σ και ψηφίστηκε για την ΠΡΟΤΑΞΗ στην κατοχύρωση των οργανικών θέσεων των συναδέλφων που αντιστάθηκαν στην αξιολόγηση.Παράλληλα, στο επεισόδιο της βιαιοπραγίας μέλους της πρώην ΠΑΣΚ στο 6ο Γυμνάσιο (με ευθύνη της διευθύντριας) έναντι μέλους της παράταξής μας, επειδή προάσπιζε τη θέση της ΟΛΜΕ κατά της «αυτό-αξιολόγησης», η ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ έδειξε τη συνήθη ολιγωρία στην αρχή, για να αναγκαστεί στη συνέχεια να τηρήσει τις επιβαλλόμενες δεοντολογίες, λόγω της συστράτευσης των άλλων αριστερών παρατάξεων. Αντίστοιχο πνεύμα ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΤΙΣΜΟΥ τήρησε η ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ στο μεγάλο κύμα των ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ-ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ, που αναπτύχθηκαν μαζικά στην πόλη μας ενάντια στον αντιδραστικό νόμο για το «νέο λύκειο», ενώ -έχοντας την πολιτική θέση της «καλής αξιολόγησης»- τήρησε στάση κινηματικής απροθυμίας στον αγώνα ενάντια στην «αυτό-αξιολόγηση» προεκλογικά, ενώ μετεκλογικά ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ «ΤΟ ΝΕΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ», επιδιώκοντας απλώς να είναι συλλογικό (δηλ να καθιστά συνυπεύθυνο και στο σύλλογο) και όχι μονοπρόσωπο.

Στην αντίπερα όχθη, η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ (ΠΑΜΕ), ενώ διακηρύσσει σε όλους τους τόνους την ταξική της δράση, προτείνει επίμονα την τελευταία διετία το -έξω από τις αρχές της ταξικής πάλης- ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ (συγκατοίκηση δηλ στο προεδρείο με βάση τα εκλογικά ποσοστά), συμπλέοντας σε αυτό το ζήτημα με την ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ και ασκώντας πίεση στην παράταξή μας για κατάληψη του αξιώματος του γραμματέα, ώστε να μη δημοσιοποιείται με τα έγγραφα της ΕΛΜΕ η συγκατοίκηση του ΠΑΜΕ με τις προσκείμενες στον ΣΥΡΙΖΑ συνδ. δυνάμεις. Απέναντι σε αυτή τη συνδιαχειριστική συνδ. αντίληψη αντισταθήκαμε, καταψηφίζοντας τη γραφειοκρατική θέση του αναλογικού προεδρείου και προτείνοντας ένα αριστερό πλαίσιο προάσπισης των αρχών της ταξικής πάλης, αρχές που δεν υπηρετεί επίσης η πολιτική των «χωριστών συγκεντρώσεων» που σταθερά τηρεί το ΠΑΜΕ, σε μια ιστορική φάση μάλιστα που είναι αναγκαία η ενότητα και ταξική αναδόμηση των σωματείων.

Επίσης, η παράταξη των εκπαιδευτικών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ (Αριστερή Παρέμβαση-Συσπείρωση), ενώ επιλέγει την επαναστατική ρητορεία, παραμένει σταθερά προσηλωμένη στις γραφειοκρατικές αρχές της συνδιαχείρισης των συνδικαλιστικών αξιωμάτων, στη βάση της «κριτικής συμπόρευσης» (!) με τις συνδικαλιστικές δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ. Για το λόγο αυτό, ΕΘΕΣΕ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ για τον ΠΡΟΕΔΡΟ και ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ για την ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΔΙΚΤΥΟ, κατά τη συγκρότηση του προεδρείου, ενώ ήταν έτοιμη να ΕΝΑΧΘΕΙ στο προεδρείο ΜΑΖΙ την ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ στη βάση των θέσεων της ΟΛΜΕ, δείχνοντας πως αντιλαμβάνεται τη διεξαγωγή της ταξικής πάλης και τις πραγματικά αριστερές δυνάμεις. Αποκάλυψε έτσι τους στενούς πολιτικούς δεσμούς των δυο χώρων (ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΣΥΡΙΖΑ), όπως εξ άλλου αποτυπώνονται όχι μόνο στις θέσεις της για τα μεταβατικά προγράμματα καπιταλιστικής διαχείρισης, αλλά και στην αρχική ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ των δυνάμεων της στις ΦΙΛΟΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ.

Στις θετικές κατακτήσεις του σωματείου μας θεωρούμε την εκλογική καταδίκη της ΔΑΚΕ στις τελευταίες εκλογές και τη μη κάθοδο της ΠΑΣΚ (Προοδευτικής Ενότητας), αφού αυτές οι δυνάμεις στάθηκαν αδιάλειπτα συνδ. φρουροί της αντιλαϊκής πολιτικής των κομμάτων την ολιγαρχίας(Ν.Δ-ΠΑΣΟΚ), στην κατεύθυνση της υποταγής των εργαζομένων στα κεφαλαιοκρατικά συμφέροντα. Απέχουν από τις διαδικασίες της συλλογικής πάλης και με την πολιτική τους εδραιώνουν τον εργοδοτικό συνδικαλισμό. Η ΠΑΣΚ(ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ) μάλιστα επέδειξε και τη σιδερένια γροθιά της κατά της παράταξής μας, για να προασπιστεί το αντιδραστικό μέτρο της «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ».(!)Ακόμη και στη φάση της ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ των αποφάσεων του σωματείου από το διευθυντή του 5ου λυκείου (που με μια επιστολή λίβελλο καταργούσε κάθε έννοια δημοκρατικής και συλλογικής δεοντολογίας), η ΠΑΣΚ(ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ) δεν ξεχνά την ταυτότητά της, δηλώνοντας ότι δε συμφωνεί με τη θέση του σωματείου!, διαφοροποιώντας τη θέση της από όλες τις άλλες παρατάξεις…

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ως συνεπής αριστερή παράταξη -αδιάλειπτα και αταλάντευτα -αντιπάλεψε και αντιστέκεται στην αντιλαϊκή πολιτική της πείνας, ανεργίας και ιμπεριαλιστικής υποτέλειας, είτε αυτή εφαρμόστηκε από τα κόμματα της ολιγαρχίας (Ν.Δ-ΠΑΣΟΚ), είτε ασκείται από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΛΕΛ στο όνομα δήθεν των λαϊκών συμφερόντων, αποκαλύπτοντας και καταγγέλλοντας τον κυβερνητικό και εργοδοτικό συνδικαλισμό της Υποταγής και τονίζοντας ότι ο μοναδικός δρόμος είναι αυτός της ΜΑΖΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗΣ ΠΑΛΗΣ.

Ειδικότερα, και τη διετία που πέρασε καταθέσαμε τις δυνάμεις μας για την ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ ενάντια στα αντιδραστικά μέτρα της σύνθλιψης των μισθών και συντάξεων, της αδιοριστίας και ελαστικής απασχόλησης, της διαθεσιμότητας, της επίτασης των ταξικών φραγμών στη γνώση. Συγκεκριμένα: 1) Αντισταθήκαμε στις καιροσκοπικές προτάσεις για «παναριστερό» προεδρείο και στις γραφειοκρατικές αντιλήψεις για «αναλογικό προεδρείο» που καταργούν τις αρχές της ταξικής πάλης και εδραιώνουν την ταξική συνεργασία, καταθέτοντας ένα αγωνιστικό πλαίσιο συνδ. αρχών συλλογικής πάλης ως βάση για τη συγκρότηση του προεδρείου. 2) Αντιτάξαμε σθεναρή αντίσταση στις διαδικασίες της «αυτο-αξιολόγησης», δίνοντας τη μάχη της προάσπισης των δικαιωμάτων μας στους συλλόγους, το σωματείο, τις κινητοποιήσεις. 3) Καταθέσαμε τις δυνάμεις μας για την ΑΚΥΡΩΣΗ των ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ των αξιολογητών, δείχνοντας τη δυναμική της συλλογικής πάλης, προβάλλοντας ακλόνητα το αίτημα για «ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ, χωρίς ταλαντεύσεις και υπαναχωρήσεις. 4) ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΜΕ την πρόταση που ψήφισαν από κοινού η ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-Αριστερή Παρέμβαση-Συσπείρωση για την έμμεση αποδοχή της ΕΚΛΟΓΗΣ των διευθυντών από τους συλλόγους, μέσω της συγκρότησης ομάδων επεξεργασίας των θεματικών ενοτήτων και διατρανώσαμε την ανυποχώρητη αντίστασή μας στην πολιτική της συνευθύνης των συλλόγων στην άσκηση της κυβερνητικής πολιτικής. 5) Σταθήκαμε στο πλευρό των συναδέλφων που αρνήθηκαν την αξιολόγηση και καταθέσαμε στο Δ.Σ της ΕΛΜΕ (που ψηφίστηκε ως θέση του σωματείου) να προταχθούν έναντι των άλλων στο ΠΥΣΔΕ για την κατοχύρωση της οργανικής τους θέσης, απόφαση που δεν τήρησε η ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ και η ΠΑΣΚ. 6) Συμμετείχαμε στις απεργιακές κινητοποιήσεις, εστιάζοντας στην κινητοποίηση της βάσης, με προκηρύξεις, ενημερώσεις στους συλλόγους. 7) Υποστηρίξαμε με σθένος το αίτημα της ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗΣ των ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ συναδέλφων, συμμετέχοντας σε όλες τις κινητοποιήσεις και απαιτώντας την επαναλειτουργία των τομέων τους και την κατοχύρωση της οργανικής τους θέσης. 8) ΑΝΤΙΠΑΛΈΨΑΜΕ την πολιτική της ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ με κάθε μέσο, καταδικάζοντας τα δουλοκτητικά εργασιακά σύμφωνα μέσω του ΕΣΠΑ, διεκδικώντας μαζικούς διορισμούς μονίμων και μονιμοποίηση όλων των αδιορίστων. 9) ΥΠΟΣΤΗΡΊΞΑΜΕ τις ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, καταθέτοντας πρόταση συντονισμού της κοινής δράσης με μαθητές και γονείς, συμμετέχοντας σε όλα τα συλλαλητήρια και στις παραστάσεις διαμαρτυρίας ενάντια στην ποινικοποίηση των μαθητικών αγώνων και των συναδέλφων στα σχολεία της πόλης και της επαρχίας, ενώ η ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΤΙΚΗ ακολουθούσε στάση παρατήρησης. 10) Καταδικάσαμε τον αντιδραστικό νόμο για το «νέο Λύκειο» των ταξικών φραγμών, της εξεταστικής λαιμητόμου, της «μαθητείας», καλώντας σε συλλογική πάλη για την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του, θεωρώντας ως κατάκτηση του μαθητικού και εκπαιδευτικού κινήματος την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων. 11) Αντισταθήκαμε στην καταστρατήγηση των εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων των μελών του συλλόγου του Καλλιτεχνικού σχολείου.Καταγγείλαμε τον αυταρχισμό της διευθύντριας, δώσαμε δυναμικό παρών στο σύλλογο, στις Γ.Σ και τις κινητοποιήσεις. 12) Υποστηρίξαμε και υποστηρίζουμε, με όλα τα μέσα (προτάσεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας, συλλαλητήρια) την επίλυση του δραματικά χρονίζοντος κτιριακού προβλήματος στο ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΕΙΟ. 13) ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ την ποινικοποίηση του σωματείου από τον πρώην διευθυντή του 5ου λυκείου που κατέθεσε μήνυση εναντίον των μελών του Δ.Σ για δήθεν δυσφήμιση, ενώ με μια επιστολή-λίβελλο απαξίωσε κάθε έννοια συλλογικής δράσης. Δηλώνουμε ότι δε θα ακολουθήσουμε την αντιδημοκρατική πρακτική του και θα προασπιστούμε τη δημοκρατική λειτουργία του σωματείου και του συνδικαλισμού με όλα τα μέσα της συλλογικής πάλης 14)Αντιστεκόμαστε στην πολιτική της ιμπεριαλιστικής υποτέλειας, με όποιο κυβερνητικό σχήμα κι αν εφαρμόζεται, στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις (Ουκρανία, Παλαιστίνη, Κομπάνι κλπ), καταθέτοντας τις δυνάμεις μας για την ανάπτυξη της συλλογικής αντιϊμπεριαλιστικής πάλης (π.χεορτασμοί του Πολυτεχνείου, 25 Μάρτη). 15) ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ την ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΗ των ταμείων των ΔΗΜΩΝ και ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ, με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου. Καταθέσαμε πρόταση ψηφίσματος στο Δ.Σ της ΟΛΜΕ και συμμετείχαμε σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφέρεια Κρήτης, διεκδικώντας την επιστροφή των κλεμμένων και την κάλυψη όλων των απωλειών των εργαζομένων. 16) Καλέσαμε σε ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στον ΤΑΞΙΚΟ ΕΟΡΤΑΣΜΟ της ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ. ενώ η ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ απουσίαζε από την Πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση.16) ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ τη ΣΥΝΕΧΕΙΑ της ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΛΕΛ και καλούμε σε συλλογική πάλη για την κατοχύρωση των κατακτήσεων και των δικαιωμάτων μας.

ΟΧΙ ΣΤΟ «ΡΕΑΛΙΣΜΟ» ΤΗΣ «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ» ΥΠΟΤΑΓΗΣ – ΝΑΙ ΣΤΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ!

Υποψήφιοι στις εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο συνέδριο της ΟΛΜΕ

 

Αμαργιωτάκη Ελευθερία ΠΕ04 6ο ΕΠΑ.Λ Ηρακλείου

Γαλάνης Νίκος                 ΠΕ04 2ο ΓΕ.Λ. Ηρακλείου

Κακουδάκης Ζαχαρίας ΠΕ03 Γυμνάσιο Τεφελίου

Κοκκινάκης Κώστας          ΠΕ19 8ο Γυμνάσιο Ηρακλείου

Κοκολάκη Σοφία                ΠΕ04 5ο ΓΕ.Λ. Ηρακλείου

Λυρατζάκης Γιώργος       ΠΕ11 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου

Μανωλακάκη Μαρία    ΠΕ18-33 Διαθέσιμη

Μαρίνος Νεκτάριος         ΠΕ08 Καλλιτεχνικό Σχολείο

 

Μπουλή Αναστασία        ΠΕ02     1ο ΓΕ.Λ Ηρακλείου

Οδυσεάκη Μαρία     ΠΕ09      ΕΠΑ.Λ. Αρκαλοχωρίου

Παπαδάκη Ζαμπία    ΠΕ02      2ο ΓΕ.Λ. Ηρακλείου

Παπαδάκης Γιώργος ΠΕ04     4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου

Σκλάβου Λίζα               ΠΕ02    Μουσικό Σχολείο

Σπαχή Αρετή                  ΠΕ02     1ο ΓΕ.Λ. Ηρακλείου

Σπυριδάκης Μιχάλης ΤΕ16     Μουσικό Σχολείο

Μανόλης Μαυρακάκης on FacebookΜανόλης Μαυρακάκης on GoogleΜανόλης Μαυρακάκης on TwitterΜανόλης Μαυρακάκης on Youtube
Μανόλης Μαυρακάκης
Ο Μανόλης Μαυρακάκης είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας (τομέα κλασικών σπουδών) της Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Από το 2000 εργάζεται ως καθηγητής φιλόλογος, τα τελευταία χρόνια στο Ηράκλειο της Κρήτης. Είναι συγγραφέας εκπαιδευτικών βιβλίων στις εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ και διαχειριστής της ιστοσελίδας «Φιλολογικός Ιστότοπος».

Ο Μανόλης Μαυρακάκης είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας (τομέα κλασικών σπουδών) της Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Από το 2000 εργάζεται ως καθηγητής φιλόλογος, τα τελευταία χρόνια στο Ηράκλειο της Κρήτης. Είναι συγγραφέας εκπαιδευτικών βιβλίων στις εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ και διαχειριστής της ιστοσελίδας «Φιλολογικός Ιστότοπος».

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.