Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών θέτει ως στόχο την παροχή εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων σε εκπαιδευτικούς που ασχολούνται με την παράλληλη στήριξη στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 

Θα αναπτυχθούν γνώσεις πολιτισμικού χαρακτήρα και κανονισμών σχετικά με την λειτουργία του σχολείου της αυτονομίας, διαδικασίες διδασκαλίας- μάθησης αναλόγως τις δυσκολίες και τις δυνατότητες του κάθε παιδιού. Θα αναλυθεί η οργάνωση και ο διδακτικός σχεδιασμός, η δημιουργία και η ανάπτυξη πρακτικών χωρίς αποκλεισμούς και γενικώς η συμπερίληψη ως διαδικασία, ως σύνολο ενεργειών και κοινών στόχων. 

Θα αναλυθούν ακόμη τρόποι και τεχνικές μέσω των οποίων μπορεί να αξιοποιηθεί η διαφορετικότητα ως μία ευκαιρία ανάπτυξης καινοτόμων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, o ρόλος του εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης ως συντονιστή μεταξύ των διαφόρων παραγόντων και ως αξιοποιήσιμη πηγή γνώσεων και τεχνικών για όλη την τάξη και το Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Σχέδιο και το ατομικό έργο. 

Επίσης, θα δοθεί βαρύτητα και θα αναλυθεί η αξιολόγηση στην επίτευξη των στόχων που προβλέπονται για τον μαθητή και ο μαθητής με διαφορετικές ικανότητες σε σχέση με την αξιολόγηση της ποιότητας του εκπαιδευτικού πλαισίου, η εκπαιδευτική συνυπευθυνότητα, η συμπεριληπτική και αντισταθμιστική διδακτική. Θα υπογραμμιστεί η ανάγκη της Τεχνολογίας ως υπηρεσία της διδασκαλίας και η χρήση των εκπαιδευτικών λογισμών με κοινό παρονομαστή τη συμπερίληψη. 

Η κατάρτιση των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης είναι μεγίστης σημασίας για την ορθή συμπερίληψη των παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και απαιτεί εκλεπτυσμένες δεξιότητες σχεδιασμού , διαχείρισης και επαλήθευσης. 

Δομή Προγράμματος 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.