Η ψυχή του εκπαιδευτικού

Οι εκπαιδευτικοί χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: Στους έμψυχους και τους άψυχους ! Οι έμψυχοι είναι εμψυχωτές και ανατάσσουν τις ψυχές των ψυχορραγούντων μαθητών. Οι άψυχοι είναι χάροι εξωθούντες περαιτέρω τις ψυχές των άτυχων που διψούν έμπροσθεν στερεμένων πηγών.
Οι Λατίνοι χώριζαν τους πολίτες σε ελεύθερους πολίτες και δούλους. Οι δούλοι ήταν «res» (πράγμα χωρίς ψυχή).
Οι res-εκπαιδευτικοί ακολουθούν την εξής διαδικασία: Εισπνέουν επαρκή ποσότητα αέρα, ένα μέρος του οποίου δαπανάται στην καύση εντός των πνευμόνων και με το υπόλοιπο, εκπνέοντας το κατευθύνουν στις φωνητικές χορδές. Κατόπιν, αφενός διαμορφώνουν φθόγκους και λέξεις με τις φωνητικές χορδές, αφετέρου ανοιγοκλείνουν το στόμα με τέτοιο τρόπο, ώστε να παραχθούν οι κατάλληλες προτάσεις. Κατόπιν, τα ηχητικά κύματα που δημιούργησαν φτάνουν στα ώτα των άτυχων ακροατών και ταλαντεύουν το τύμπανο. Αυτό με τη σειρά του μεταδίδει την κίνηση στη σφύρα, τον άκμονα και τον αναβολέα, στο ακουστικό νεύρο και μετά στον ατυχή εγκέφαλο, ο οποίος έχει γίνει σαν τη χωματερή του Σχιστού. Όταν τα επίπεδα βρώμας και δυσωδίας φτάσουν στο όριο, προκαλείται μία πυρκαγιά, καίγεται το σκουπιδοφορτίο και έτσι δημιουργείται χώρος για το επόμενο.
Οι έμψυχοι εκπαιδευτικοί ακολουθούν μία άλλη διαδικασία: Βάζουν μπροστά τον καρδιοανιχνευτή τους και σκανάρουν τις μικρές ψυχές των μαθητών τους. Διαπιστώνουν τα γνωσιολογικά κενά και τις ανάγκες τους. Αρχίζουν μετά να εκπέμπουν μία κόκκινη θερμή ακτίνα μέσα από τα σπλάχνα τους, την οποία κατευθύνουν στις καρδιές των μαθητών τους. Οι μαθητές τότε αρχίζουν να φέγγουν στην περιοχή της καρδιάς με ένα φως που ανεβαίνει σταδιακά στον εγκέφαλο. Οι έμψυχοι εκπαιδευτικοί επικοινωνούν διαρκώς με άλλα έμψυχα όντα του πλανήτη διαμέσου της κόκκινης θερμής ακτίνας που τους συνδέει. Η ανάγκη να μάθουν και να μεταδώσουν, διατηρεί τις δέσμες των κόκκινων ακτίνων αμείωτες.
Πως αναγνωρίζεται ένας res-εκπαιδευτικός:
Λέει: -Τι τμήμα είναι αυτό, τι μάθημα να κάνεις με αυτούς τους μαθητές;
-Καλά μπες εσύ σε τμήμα ΕΠΑΛ με 28 μαθητές να σου πω.
-Καλά μας τα λες, για διόρθωσε 80 γραπτά και έλα να τα πούμε.
Πως αναγνωρίζεται ένας έμψυχος εκπαιδευτικός:
Έχει μεταδώσει την κόκκινη φωτεινή ακτίνα και τον θυμόμαστε πάντα!
Ο Ινδός γκουρού Βιβεκανάντα έλεγε, ότι οι μαθητές δεν σμιλεύονται απέξω αλλά διαμορφώνονται από μέσα με το φως που θα τους δώσουμε απέξω.
Προηγούμενο άρθροΑρχαία Ελληνικά: Ασκήσεις στα ρηματικά επίθετα
Επόμενο άρθροΤριτοβάθμια: Δια ζώσης πρακτικές, κλινικές, εργαστηριακές ασκήσεις και κατατακτήριες εξετάσεις
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.