ΠΜΣ:  Σχολική Ψυχολογία: Παρέμβαση στην ψυχοπαθολογία της μάθησης και στα εκπαιδευτικά πλαίσια

 Το σχολείο της σημερινής εποχής οφείλει και πολύ συχνά καλείται να δημιουργήσει προγράμματα υποστήριξης και πρόληψης που αφορούν τις διαταραχές σχολικής μάθησης και την ψυχοπαθολογία και που εμπλέκουν τόσο τον εκπαιδευτικό όσο και τον ψυχολόγο. 

Καλούνται από κοινού να δημιουργήσουν προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης της ματαίωσης των μαθητών λόγω των δυσκολιών τους, της κοινωνικής τους περιθωριοποίησης, της παραβατικότητας και της σχολικής εγκατάλειψης. Επίσης, η αποτελεσματική και εποικοδομητική επικοινωνία του σχολείου με την οικογένειά και ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι μερικά από τα ζητήματα τα οποία όλη η σχολική κοινότητα καλείται να λύσει με τη βοήθεια της επιστήμης της ψυχολογίας. 

Δια μέσου όλων αυτών, το σχολείο οφείλει να δημιουργήσει στηρίγματα και να ανταπεξέλθει στην θεσμική αποστολή του, να εκπαιδεύσει και να διαπαιδαγωγήσει το άτομο συνοδεύοντας το σε όλη τη διαδρομή του προς την ενηλικίωση. 

Σκοπός – Εκπαιδευτικοί στόχοι: 

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Σχολική Ψυχολογία στοχεύει: 

• Να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την κατανόηση του τρόπου σύνθεσης και λειτουργίας των σχολικών πλαισίων όλων των βαθμίδων καθώς και της αναγκαιότητας ύπαρξης των ψυχολογικών παρεμβάσεων σε αυτά τα πλαίσια. 

• Να παρέχει γνώσεις και δεξιότητες στα πλαίσια της δια βίου κατάρτισης των εκπαιδευτικών με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας τόσο των ίδιων όσο και της διδασκαλία τους. 

• Να παρέχει γνώσεις και δεξιότητες χρήσιμες στην υποστήριξη της επικοινωνίας μεταξύ του σχολείου και της οικογένειας και την ανάπτυξη μία υγιούς σχέσης. 

Να παρέχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την αποτελεσματική υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και των μαθητών από διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια 

 Δομή Προγράμματος 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.