Περιληπτικά για το σεμινάριο

 

Το σεμινάριο θα επικεντρωθεί στις νέες τάσεις, στα προβλήματα και στους τρόπους που υπάρχουν για να εκμεταλλευόμαστε τις νέες ευκαιρίες μέσω της χρήσης των digital & social media στον εκπαιδευτικό τομέα. Θα παρουσιαστούν εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην ψηφιακή τάξη και θα αναλυθεί πώς μπορούμε να εντάξουμε θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία στα online μαθήματα.

Σε ποιους απευθύνεται;

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
α) Ιδιοκτήτες ή στελέχη φροντιστηρίων και άλλων εκπαιδευτικών οργανισμών που ενδιαφέρονται για τη χρήση των Digital & Social Media για προωθητικούς ή και ενημερωτικούς σκοπούς.
β) Εκπαιδευτικούς από όλες τις βαθμίδες που ενδιαφέρονται να εντάξουν θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία της Ψηφιακής Τάξης στα online εξ ‘αποστάσεως μαθήματά τους.

Ποιοι είναι ο εισηγητές;

 

Θοδωρής Παπανέστορος,

Director of Marketing & Communications, Anatolia College

Ξεκίνησε την καριέρα του ως Product Manager στο τμήμα μάρκετινγκ της NEOSET ΑΕΒΕ στα τέλη της δεκαετίας του ’90 κι εργάστηκε στη βιομηχανία επίπλων για σχεδόν τρία χρόνια. Το 2000 μπήκε στον “καθαρόαιμο” χώρο της επικοινωνίας, όταν του δόθηκε η ευκαιρία να δουλέψει σε ορισμένες από τις κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες του κλάδου: TBWA, UpSet!, και MullenLowe, εκ των οποίων οι δύο ήταν και πολυεθνικές. Στις εταιρείες αυτές εργάστηκε για περισσότερα από 7 χρόνια, και είχε την ευκαιρία να χειριστεί σημαντικούς Ελληνικούς και διεθνείς λογαριασμούς όπως: Citroën, SEAT, Chrysler-Jeep, Dodge , TOYOTOMI, Factory Outlet, Michelin, Oxford Company, Ράδιο Κορασίδη, ΔΕΠΑ κ.α. Το 2007 έκανε μια νέα αλλαγή σταδιοδρομίας και προσχώρησε στο Anatolia College, όπου σήμερα κατέχει τη θέση του Διευθυντή Marketing & Επικοινωνίας απασχολούμενος σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα -τα τελευταία 5 χρόνια- διδάσκει Marketing, Digital Marketing, καθώς και Advertising στο ΑCT School of Business του οργανισμού. Είναι επίσης συνιδρυτής και Πρόεδρος του ΔΣ της Blender SkG ΑΕ, ενός boutique Ad Agency με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Κατέχει πτυχίο Bachelor of Science στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με κατεύθυνση στο Marketing από το Deree College, Μεταπτυχιακό τίτλο Master of Arts στο Marketing από το Πανεπιστήμιο Middlesex της Μεγάλης Βρετανίας και PG Diploma in Digital Business από το Emeritus, σε συνεργασία με το MIT Sloan & το Columbia Business School ExecEd.

 

Κώστας Καραγιάννης

Η ενασχόλησή του με την online εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση ξεκίνησε το 2011, μετά την ολοκλήρωση του MSc στα Μαθηματικά από το Πανεπιστήμιο του Warwick, όταν μαζί με μία ομάδα νέων εκπαιδευτικών ίδρυσαν το webmathima.gr, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρονικό φροντιστήριο στην Ελλάδα. Παράλληλα, από το 2012 ως το 2014 εργάστηκε στα Ελληνικά Πετρέλαια, ως junior risk manager στη Διεύθυνση Διαχείρισης Χρηματοοικονομικού κινδύνου. Στα τέλη του 2014, μεταπήδησε ξανά στον ακαδημαϊκό τομέα ξεκινώντας εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στα Θεωρητικά Μαθηματικά στο Α.Π.Θ, ενώ ξεκίνησε να εργάζεται στο American College of Thessaloniki ως καθηγητής Μαθηματικών και Στατιστικής. Στη διάρκεια των τελευταίων 7 χρόνων, δίδαξε μια μεγάλη ποικιλία πανεπιστημιακών μαθημάτων στα μαθηματικά, ανέλαβε διοικητικές αρμοδιότητες ως Coordinator του Division of Technology and Science στο ACT και συνεργάστηκε στο σχεδιασμό και την εκτέλεση μαθημάτων για το πρόγραμμα Center for Talented Youth, μία συνεργασία του Κολλεγίου Ανατόλια με το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins. Με την ολοκλήρωση των διδακτορικών του σπουδών, άφησε τα διοικητικά του καθήκοντα με σκοπό να επικεντρωθεί στην έρευνα και στη διδασκαλία. Σήμερα, συνεχίζει να διδάσκει Μαθηματικά και Στατιστική στο ACT, ενώ παράλληλα είναι μεταδιδακτορικός ερευνητής στον κλάδο της Αριθμητικής Γεωμετρίας στο ΕΚΠΑ.

Περισσότερες πληροφορίες στο employ.edu.gr