Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου, Φάκελος Εκπαιδευτικού, Διδακτικές προτάσεις

Περιεχόμενα

Εισαγωγικό σημείωμα

Θεματικός άξονας H διαχείριση της ταυτότητας και της ετερότητας

στον σύγχρονο κόσμο

1η Διδακτική πρόταση: Ένας ξεχωριστός “Άλλος”

Αναπαραστάσεις σε αφηγήσεις

2η Διδακτική πρόταση: “Εμείς” και οι “Άλλοι” σε περιόδους κρίσης

Λόγοι και προβληματισμοί

3η Διδακτική πρόταση: Αναγνώσεις της ταυτότητας σε αφίσες του Ε.Ο.Τ.

4η Διδακτική πρόταση: Η αλλοτρίωση/μοναξιά του ανθρώπου

στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο

Θεματικός άξονας Ψηφιακό περιβάλλον

5η Διδακτική πρόταση: Στον κόσμο των ψευδών ειδήσεων

6η Διδακτική πρόταση: Καλλιέργεια του οπτικού γραμματισμού

με άξονα τις ψευδείς ειδήσεις

7η Διδακτική πρόταση: Μελέτη και ανασχεδιασμός ιστοσελίδας

8η Διδακτική πρόταση: Αναπαραστάσεις της ψηφιακότητας

σε αφηγήσεις – τραγούδια

9η Διδακτική πρόταση: Με αφορμή αναρτήσεις στο Facebook

 

Θεματικός άξονας Άνθρωπος και κοινωνικά περιβάλλοντα

10η Διδακτική πρόταση: Γλωσσική Ποικιλότητα

11η Διδακτική πρόταση: Η Εξερεύνηση του Διαστήματος

12η Διδακτική πρόταση: Τέχνη – Επιστήμη – Τεχνολογία

13η Διδακτική πρόταση: “Διαρροή επιστημόνων” στο εξωτερικό

14η Διδακτική πρόταση: Άνθρωπος και μηχανή: μέλλον και εργασία

15η Διδακτική πρόταση: Τι θα σημαίνει Άνθρωπος στο μέλλον…(;)

16η Διδακτική πρόταση: Ζωγραφίζοντας το μέλλον

17η Διδακτική πρόταση: Το μέλλον της εκπαίδευσης

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1

Τρόποι αξιοποίησης του Κριτικού Γραμματισμού

για την ενίσχυση της Δημοκρατίας στο σχολείο

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2

ΓΛΩΣΣΑΡΙ ΟΡΩΝ

1ο ΜΕΡΟΣ: ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

2ο ΜΕΡΟΣ: ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

 

https://www.vivliopoleiopataki.gr/product/611895/vivlia-ekpaideush-ellhnikh-ekpaideush-geniko-lukeio/Neoellhnikh-Glossa-_-Logotexnia-G΄-GEL-Krithria-aksiologhshs/
Προηγούμενο άρθροΔιαδικασίες για την υποβολή Μηχανογραφικών Δελτίων (Μ.Δ.) 2019
Επόμενο άρθροΔιεθνές Συνέδριο: Mythical History & Historical Myth
Ο Πολύβιος Πρόδρομος είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής(τμήμα Βυζαντινών-Νεοελληνικών Σπουδών) του ΕΚΠΑ. Είναι Διδάκτορας της Εκπαίδευσης (Ph.D.,Ed.D.) του Clayton University (USA). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής, ειδίκευση: "Δημιουργική Γραφή και Εκπαίδευση" (ΠΔΜ-ΑΠΘ). Έχει διδάξει στη Δημόσια και Ιδιωτική εκπαίδευση.Έχει συγγράψει βιβλία για το μάθημα της Έκφρασης-Έκθεσης.Παράλληλα, έχει βραβευθεί πολλές φορές από Ελληνικούς και Διεθνείς Εκπαιδευτικούς και Λογοτεχνικούς Οργανισμούς. Έχει συμμετάσχει με ανακοίνωση σε διεθνή και εθνικά εκπαιδευτικά συνέδρια. Είναι συγγραφέας σχολικών βοηθημάτων Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας Λυκείου των εκδόσεων Πατάκη. Σήμερα εργάζεται ως φιλόλογος στην Ιδιωτική εκπαίδευση στην Πάτρα.Επικοινωνία:[email protected]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.