Του Νίκου Τσούλια

     Μόνο μια κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και των ακροδεξιών υπολειμμάτων των ΑΝΕΛ θα μπορούσε να μιλάει για διορισμούς εκπαιδευτικών την ώρα που είναι σε άτακτη φυγή από την εξουσία.

     Σε όλη τη διάρκεια της διακυβέρνησής του ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έκανε ούτε έναν διορισμό στη γενική εκπαίδευση και τώρα που αναχωρεί κακήν κακώς κάνει …διορισμούς για λογαριασμό άλλων. Και δεν πρόκειται για έναν απλό εμπαιγμό. Άραγε ο κ. Γαβρόγλου θεωρεί τους εκπαιδευτικούς ως μη έχοντες ερμηνευτική δυνατότητα και ικανότητα ανάλυσης της δημαγωγικής του πολιτικής;

     Οι ηγέτες του ΣΥΡΙΖΑ είναι μέχρι τέλους πιστοί στο λαϊκισμό τους και στην εξαπάτηση· δεν μπορούν πλέον να αποχωριστούν από αυτά τα στοιχεία με τα οποία  είναι ζυμωμένες η πολιτική τους και η βαθιά νοοτροπία τους. Ήλθε και αυτό το ανεπάντεχο «υπαρξιακό» κτύπημα των ευρωεκλογών – που αποκαθήλωσε με τηλεοπτική ταπείνωση για πρώτη φορά πρωθυπουργό και μάλιστα μόνιμα επηρμένο και ταξιδεμένο έξω από τον πραγματικότητα – και το όλο συριζαίικο μαγαζί έχει καταρρεύσει και περιμένει το νέο εκλογικό κτύπημα για να βρεθούν τα υλικά κατασκευής του ατάκτως ερριμένα.

     Και να η περίφημη δήλωση του κ. Γαβρόγλου. «Από τους 10.500, οι μισοί είναι για το 2020 και οι υπόλοιποι για το 2021. Κάνουμε ακριβώς αυτά που έχουμε πει. Τα σχολεία μας χρειάζονται αυτούς τους διορισμούς, δεν το κάνουμε στον αέρα. Με απόφαση υπουργικού συμβουλίου δεσμευόμαστε για αυτούς τους διορισμούς». Δεσμεύονται για την επόμενη κυβέρνηση, που από ό,τι έχει διαφανεί δεν τους αφορά.

   Για να γίνουν διορισμοί – ακόμα και για τον πιο ανυποψίαστο ως προς τα εκπαιδευτικά ζητήματα πολίτη – υπάρχουν προϋποθέσεις απορρέουσες από την απλή πραγματικότητα. Οι συριζαίοι όμως δεν θέλουν να αναγνωρίσουν την πραγματικότητα – εδώ το εκλογικό αποτέλεσμα δεν το πολυδέχτηκαν και σχεδόν επέπληξαν αυτούς που τους καταψήφισαν (!) – και προσχωρούν ακάθεκτοι στο παραμύθιασμα και στον εμπαιγμό.

     Για να κάνεις διορισμούς και όχι εικονικές κινήσεις με ανακοινώσεις χωρίς υλικό αντίκρισμα χρειάζονται κάποια δεδομένα, χωρίς τα οποία δεν υπάρχει καν έννοια διορισμού. α) Η διαπίστωση του αριθμού των κενών στα σχολεία τόσο στο σύνολό τους όσο και στον καταμερισμό των ειδικοτήτων. Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει τώρα για τα επόμενα σχολικά έτη, πριν τροφοδοτήσουν τα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας με τις διαπιστωμένες ανάγκες. Εδώ εκκρεμούν ακόμα και οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών, που έπρεπε να τις έχουν κάνει υπονομεύοντας με αυτό τον τρόπο από τώρα την ομαλή έναρξη της σχολικής χρονιάς. Και πρόκειται για χιλιάδες περιπτώσεις.

     β) Για να γίνουν διορισμοί πρέπει να εξασφαλίζονται τα σχετικά κονδύλια, αλλιώς είναι μια θεωρητική και διακηρυκτική πράξη. Και κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει και ούτε θα μπορούσε να γίνει. Αλλά όταν η συλλογική συνείδηση των συριζαίων είναι βαριά τραυματισμένη, καλείται το υποσυνείδητο να κάνει ό,τι τραβάει η ψυχή του. Απορώ όμως γιατί ο κ. Γαβρόγλου …διορίζει μόνο 10.500 και όχι διπλάσιους ή και παραπάνω και απορώ ακόμα γιατί διορίζει μόνο για τα δύο επόμενα χρόνια και όχι για τα τέσσερα επόμενα, που διαρκεί η θητεία της επόμενης κυβέρνησης. Τι τον εμποδίζει;

     Ο προάγγελος της απώλειας της εξουσίας από το αποτέλεσμα στις ευρωεκλογές έχει προκαλέσει παραλήρημα στην ηγεσία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Έζησαν μια παραμυθένια απόλαυση της εξουσίας παραμυθιάζοντας αυτούς που ήθελαν ένα παραμύθι και πίστεψαν, οι επηρμένοι και αλαζόνες, ότι έτσι θα συνεχιστεί η όλη υπόθεση… κ. Γαβρόγλου σας ανήκουν εύσημα καινοτομίας και «αριστείας», που κανένας άλλος Υπουργός Παιδείας στη μεταπολιτευτική περίοδο δεν είχε ποτέ σκεφτεί, να …διορίζετε εκπαιδευτικούς όταν θα είσαστε πολίτης!

Υ.Γ.

Ο λαϊκισμός και ο εμπαιγμός του ΣΥΡΙΖΑ και του κ. Γαβρόγλου συνεχίζονται… Ρωτούν τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης – γιατί άραγε χρειάζεται; – αν θα κάνει τους διορισμούς που αυτοί …ονειρεύονται για τα επόμενα χρόνια! Φοβεροί τύποι της πολιτικής…

anthologio.wordpress.com

Προηγούμενο άρθροΕγγραφή στα σεμινάρια eTwinning
Επόμενο άρθροΚαινοτομία και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Κατάγεται από την Αυγή Αμαλιάδας και είναι εκπαιδευτικός. Έχει εκλεγεί πρόεδρος της ΟΛΜΕ τέσσερις φορές (1996 – 2003) και έχει εκπονήσει διδακτορική διατριβή στην Ειδική Αγωγή. Έχει εκδώσει δύο βιβλία εκπαιδευτικού περιεχομένου τα: “Σε πρώτο πρόσωπο” και «Παιδείας εγκώμιον». Έχει δημοσιεύσει δεκάδες άρθρα σε επιστημονικά και εκπαιδευτικά περιοδικά. Έχει συνεργαστεί επαγγελματικά με τις εφημερίδες «ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ» (1980 – 1986) και «ΕΞΟΡΜΗΣΗ» (1988 – 1996). Τα τελευταία χρόνια αρθρογραφεί στην εφημερίδα “ΤΟ ΑΡΘΡΟ” και στις εφημερίδες της ΗΛΕΙΑΣ: «ΠΡΩΙΝΗ», “ΑΥΓΗ” και “ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ”.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.