Τμήμα ελεύθερης πρόσβασης: Κοινωνικής Ιχθυολογίας Λιδωρικίου-Εξασφαλίσαμε το μέλλον σας

Τμήμα ελεύθερης πρόσβασης: Κοινωνικής Ιχθυολογίας Λιδωρικίου-Εξασφαλίσαμε το μέλλον σας

Βρισκόμαστε στον Οκτώβριο του 2019
Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, οι μαθητές θα πρέπει υποχρεωτικά να υποβάλουν δήλωση 10 μαθημάτων προτίμησης, με το ενδεχόμενο να εισαχθούν χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις σε κάποιο τμήμα ελεύθερης πρόσβασης. Μόλις έχει ολοκληρωθεί, ταυτόχρονα, η πανεπιστημιοποίηση των τμημάτων ΤΕΙ. Η κυρία Φερνογύρου επισκέπτεται τις σχολές, που είναι υποψήφιες για ελεύθερη πρόσβαση…

– Καλημέρα σας, Φερνογύρου ονομάζομαι και θα ήθελα να ενημερωθώ για τα προγράμματα σπουδών σας.
– Καλώς ορίσατε στο τμήμα Κοινωνικής Ιχθυολογίας Λιδωρικίου.

– Δεν σας κρύβω, ότι μόλις επισκέφθηκα το τμήμα Πολιτικού Σχεδιασμού Δημόσιας καρέκλας Λειβαδιάς καθώς και το τμήμα Δημιουργίας και σχεδιασμού Πανεπιστημιακών τμημάτων Βιλίων.

– Μα τι λέτε τώρα κυρία Φερνογύρου, το τμήμα σχεδιασμού δημόσιας καρέκλας, πριν την πανεπιστημιοποίηση ήταν τμήμα βιομηχανικού σχεδιασμού καθεκλοποιΐας, πράγμα που σημαίνει, ότι ο Ριρής το πολύ – πολύ να μάθει πώς να σχεδιάζει και να κατασκευάζει δημόσιες καρέκλες για τη Βουλή, τις περιφέρειες, τους δήμους κ.λ.π. Ένα μαθητή μας που πέρασε σε αυτό το τμήμα, του ζητήσαμε να μας σχεδιάσει καρέκλες αιθουσών και γραμματείας και όταν κάτσαμε πάνω τους, κολλούσαν τόσο που αφήσαμε πάνω τους τα παντελόνια μας και σηκωθήκαμε με τα εσώρουχα. Όσο για το τμήμα σχεδιασμού Πανεπιστημιακών τμημάτων, να ξέρετε ότι θα πρέπει να έχετε μπάρμπα Πανεπιστημιακό, αλλιώς μη ξοδεύετε άδικα το χρόνο σας.

– Τέλος πάντων τι διαφορετικό προσφέρει το τμήμα σας;

– Να σας πω ! Εμείς Εμβαθύνουμε στις κοινωνίες των ιχθύων εφαρμόζοντας τις αρχές της εξελικτικής κοινωνικής ιχθυολογίας. Προσέξτε πως τα ψάρια οδηγούνται σε αγέλες πίσω από το ψάρι – αρχηγό που τους υπόσχεται ότι θα τα γλυτώσει από τους καρχαρίες τις φάλαινες κ.λ.π. Επιπλέον δείτε πως οι κοινωνίες των ψαριών οδηγούνται ως αγέλη από τον ένα αρχηγό στον άλλο χωρίς ικανότητα να αμφισβητήσουν το κοπάδι. Εμείς θα διδάξουμε στο Ριρή, στα πλαίσια της κοινωνικής ιχθυολογίας, πως να αμφισβητεί και να δραπετεύει από αγελαίες συμπεριφορές.

– Όμως έχω έναν ενδοιασμό, καθώς ο Ριρής μου δεν έχει το απαραίτητο υπόβαθρο, κοινώς δεν άνοιξε βιβλίο μέχρι τώρα στο Λύκειο.

– Μην ανησυχείτε κυρία Φερνογύρου, το συγκεκριμένο τμήμα ΤΕΠ θα φροντίσει για την ομοιογένεια των εισακτέων.

– Οφείλω να σας αποκαλύψω ακόμη, ότι όταν είναι αφόρτιστο το κινητό του ζορίζεται λίγο με την προπαίδεια.

– Κανένα πρόβλημα κυρία Φερνογύρου, οι φορτιστές και τα wifi spots της σχολής μας στη διάθεση του Ριρή.

– Οφείλω να σας αποκαλύψω ακόμη, ότι ο Ριρής μου υποφέρει από μία μορφή δυσλεξίας η οποία δεν του επιτρέπει να γράφει με το χέρι.

– Κανένα πρόβλημα κυρία Φερνογύρου, θα μας υπαγορεύει και θα γράφουμε εμείς !

– Σας αποκαλύπτω ακόμη, ότι ο Ριρής μου, αν δεν έχει καλή χημεία με τους εκπαιδευτικούς, δεν μιλάει αλλά μουγκρίζει μόνο !

– Κανένα πρόβλημα, εμείς μπορούμε να ανιχνεύσουμε ομιλίες των ψαριών και δεν θα μπορέσουμε να καταλάβουμε τι λέει ο Ριρής ;

– Δεν σας κρύβω κύριε διευθυντά, ότι είμαι ενθουσιασμένη με τις άριστες προοπτικές του τμήματος σας. Θα σας επισκέπτομαι περιστασιακά, για να μαθαίνω τα νέα του γιού μου. Άκουσα όμως, ότι τα κοπάδια όταν τα κυνηγάει ο καρχαρίας καταλήγουν στην κοιλιά της φαινομενικά άκακης φάλαινας !

 

https://www.facebook.com/manolis.manos.311/
Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.