Φροντιστήρια Μ.Ε. “Το απολυμαντικό της γνώσης”

Βρισκόμαστε στο έτος 2022

Η παγκόσμια υγειονομική κρίση έχει γενικευτεί. Τα Πανεπιστημιακά τμήματα έχουν αναπροσαρμόσει το περιεχόμενο σπουδών αποκλειστικά σε ‘’απολυμαντικές σπουδές’’. Οι νέες ειδικότητες είναι ‘’απολυμαντολόγος’’, ‘’Διοίκηση απολυμαντικών μονάδων’’, ‘’Αντικορωνοϊκών μελετών’’, ‘’Απολυμαντικού τουρισμού’’, ‘’Απολυμαντικής Φυσικής’’ , ‘’Απολυμαντικής μηχανολογίας’’, ‘’Απολυμαντικής ψυχολογίας’’, ’’Απολυμαντικής τοπογραφίας’’ , ‘’Απολυμαντικής κοινωνιολογίας’’ κ.α. Το κορυφαίο όλων τμήμα λειτουργεί στη Σπιναλόγκα της Κρήτης και προσελκύει φοιτητές από την Κίνα!

Η κυρία Φερνογύρου ανησυχεί για την ασφαλή φοίτηση του γιου της του Ριρή σε φροντιστήριο και αναζητά την καλύτερη λύση.

-Καλημέρα σας, Φερνογύρου ονομάζομαι και έχω ραντεβού ενημέρωσης για τα προγράμματα σπουδών σας.

-Καλημέρα σας, παρακαλώ περάστε στο λοιμοκαθαρτήριο του φροντιστηρίου, αλλάξτε ρούχα, βάλτε αυτά που φοράτε στον κλίβανο και φορέστε τη στολή που θα σας υποδείξει η γραμματέας μας.

-Δεν σας κρύβω, ότι μόλις επισκέφθηκα το ‘’Dettol της επιτυχίας’’ καθώς και την ‘’Χλωρίνη της γνώσης’’

-Μα τι λέτε τώρα κυρία Φερνογύρου, το ‘’ Dettol της επιτυχίας’’ προκειμένου να αντεπεξέλθει του περιορισμού ελάχιστης απόστασης μαθητών στο ενάμισι μέτρο, όχι μόνο βάζει μαθητές στη γωνία, όχι μόνο κολλάει μαθητές στους τοίχους, αλλά άκουσον – άκουσον: δένει τους μαθητές με σχοινιά και τροχαλίες και τους ανεβάζει στο ταβάνι για να εκμεταλλευτεί όλες τις διαστάσεις της αίθουσας! Όσο για τη ‘’Χλωρίνη της επιτυχίας’’ χρησιμοποιεί τόσο μεγάλες ποσότητες της φθηνής χλωρίνης αντί άλλων ακριβότερων απολυμαντικών, που ακόμη και ο Maboutou – νέγρος μαθητής – έχει γίνει σαν κατάλευκος Νορβηγός με ξανθό μαλλί!

-Τέλος πάντων, τι παραπάνω προσφέρετε από τους ανταγωνιστές σας;

-Να σας πω κυρία Φερνογύρου. Εμείς χρησιμοποιούμε κατ’ αποκλειστικότητα τις στολές ‘’Μη μου κολλάς’’ όπως αυτή που φοράτε ήδη. Όχι μόνο λειτουργούν σαν προστατευτικά καλύμματα, αλλά επιπλέον αποτρέπουν σε κάποιον να πλησιάσει γιατί τότε γίνεται σύγκρουση ασπίδων.

-Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου κύριε διευθυντά για την επίπτωση στην ψυχολογία του Ριρή, καθότι είναι ευαίσθητο παιδί και θα το πάρει κατάκαρδα αν κάποιος τον δει έτσι ντυμένο και τον κοροϊδέψει βγάζοντας του παρατσούκλι. Ήδη πέρυσι δυσκολεύτηκα τρομερά να τον πείσω εγώ και οι ψυχολόγοι ότι δεν είναι UFO από τον Άρη. Σκέπτομαι τελικά, να τον γράψω στη ‘’Χλωρίνη της επιτυχίας’’.

-Τότε κυρία Φερνογύρου ετοιμαστείτε να μεταπείσετε τον Ριρή ότι το όνομά του δεν είναι ‘’Klinex’’

https://www.facebook.com/manolis.manos.311/
Προηγούμενο άρθροΜε αβεβαιότητες η επιστροφή στο σχολείο…
Επόμενο άρθροΝεοελληνική Γλώσσα Α´ Λυκείου: Σχέσεις γονέων-εφήβων (Κριτήριο αξιολόγησης)
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.