Ερώτηση προς τον Υπ. Παιδείας: Επιτέλους, τι θα ισχύσει για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια;

Ερώτηση προς τον Υπ. Παιδείας: Επιτέλους, τι θα ισχύσει για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια;

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ:

Επιτέλους, τι θα ισχύσει για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια;

«Αν και είμαστε μόλις 3 μήνες πριν τη λήξη των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2018-19, το πολυαναμενόμενο νομοσχέδιο για την αναβάθμιση του Λυκείου και τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ακόμη αγνοείται. Δυστυχώς, αυτή τη συμπεριφορά την πληρώνουν ο εκπαιδευτικός κόσμος, οι γονείς και, πρωτίστως, οι μαθητές που βιώνουν μια διαρκή αβεβαιότητα». Τα παραπάνω επισημαίνει ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, σε ερώτησή του που απευθύνεται προς τον υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου.

Μ. Χαρακόπουλος

Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημειώνει ότι «η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ από την ημέρα που ανέλαβε το 2015 τη διακυβέρνηση της χώρας διαρκώς εξαγγέλλει αλλαγές στο πλαίσιο λειτουργίας του Λυκείου καθώς και στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα, από το Νοέμβριο 2016, όταν και ανέλαβε υπουργός ο κ. Γαβρόγλου, αμέτρητες φορές έγινε λόγος για κατάργηση των Πανελληνίων εξετάσεων. Σε επίκαιρη ερώτηση που είχα καταθέσει στις 25.06.18, είχα παραθέσει μια σειρά από σχετικές δηλώσεις τόσο του υπουργού Παιδείας όσο και του ιδίου του πρωθυπουργού, με τις οποίες ανακοινώνονται μεταρρυθμίσεις στο θεσμό των Πανελληνίων, και μάλιστα με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, τα οποία, φυσικά, ουδέποτε τηρήθηκαν. Δυστυχώς, και οι απαντήσεις που έλαβα στη Βουλή (29.06.18), στα ερωτήματα που είχα θέσει κατά στην επίκαιρη ερώτησή μου, από τον κ. Γαβρόγλου δεν ήταν διόλου διαφωτιστικές, αλλά κινήθηκαν σε ένα γενικόλογο πλαίσιο κριτικής και προθέσεων.
Έκτοτε έχουμε φτάσει ήδη στο Φεβρουάριο του 2019, και ο υπουργός Παιδείας, αντί να ξεκαθαρίσει τη θέση του υπουργείου για τη δομή του Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κάνει δηλώσεις, ωσάν να έχει ψηφιστεί ο σχετικός νόμος, για τις ώρες διδασκαλίας και το πρόγραμμα σπουδών διάφορων μαθημάτων! Συγκεκριμένα ανέφερε ότι ‘‘μέσα από διαβουλεύσεις βελτιώνουμε συνεχώς τις προτάσεις μας. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει ολοκληρώσει την επεξεργασία των Προγραμμάτων Σπουδών και της ύλης που θα έχουν τα 4 μαθήματα της κάθε κατεύθυνσης που θα διδάσκονται για 6 ώρες το κάθε μάθημα, και αναμένουμε άμεσα την δημοσιοποίησή τους από το ΙΕΠ’’, (17.02.1019)».
Κατόπιν τούτων ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ζητά να πληροφορηθεί από τον αρμόδιο υπουργό:
1. Αν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο αναβάθμισης του Λυκείου και αλλαγής του τρόπου εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κι αν ναι, πότε θα κατατεθεί στη Βουλή.
2. Πόσο θεμιτό και ηθικό είναι το γεγονός ότι ενώ βρισκόμαστε μόλις 3 μήνες πριν τη λήξη των μαθημάτων οι μαθητές της Β΄ Λυκείου δεν γνωρίζουν το πλαίσιο λειτουργίας της επομένης τάξης, καθώς και τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
3. Πόσο θεμιτό και ηθικό είναι να εξαγγέλλονται αλλαγές στην εκπαίδευση σε μια, ουσιαστικά, προεκλογική περίοδο, όταν μάλιστα έχει περάσει ανεκμετάλλευτος χρόνος 4 ετών με άκαιρες και αλληλοσυγκρουόμενες εξαγγελίες.

Βουλή Δευτεροβάθμια

 

 

 

https://www.facebook.com/manolis.manos.311/
Φιλολογικός Ιστότοπος on Facebook
Φιλολογικός Ιστότοπος

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.