Μαθησιακές Δυσκολίες: εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και το σχεδιασμό παρεμβάσεων

Το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Εκπαιδευτικούς Γενικής Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (γίνονται δεκτοί τελειόφοιτοι φοιτητές, αναπληρωτές και μόνιμοι, όλων των βαθμίδων), Ψυχολόγους, Λογοθεραπευτές, Κοινωνικούς Λειτουργούς, άλλες ειδικότητες που ανήκουν στο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό (γίνονται δεκτοί τελειόφοιτοι φοιτητές, αναπληρωτές και μόνιμοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων).

Κατά τη διάρκεια τόσο της θεωρητικής κατάρτισης όσο και της πρακτικής εκπαίδευσης, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τις διαδικασίες αξιολόγησης, διάγνωσης και υποστήριξης των μαθητών με δυσκολίες μάθησης, όλων των ηλικιών, δίνοντάς τους την ευκαιρία της εμβάθυνσης σε θέματα διάγνωσης – διαφοροδιάγνωσης των μαθησιακών δυσκολιών, και παρέχοντάς τους εξειδικευμένη γνώση στη χορήγηση των βασικών ψυχομετρικών εργαλείων-τεστ και τον σχεδιασμό αποτελεσματικών εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.

Ειδικότεροι στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: «Εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και το σχεδιασμό παρεμβάσεων» είναι:

<!–[if !supportLists]–>§      <!–[endif]–>Η επικαιροποίηση των γνώσεων που οι συμμετέχοντες έχουν λάβει στις προπτυχιακές ή/και μεταπτυχιακές τους σπουδές, σχετικά με τα θέματα σχολικής ψυχολογίας, μαθησιακών δυσκολιών, ειδικής αγωγής κ.α..

<!–[if !supportLists]–>§      <!–[endif]–>Η εμβάθυνση σε εξειδικευμένα θέματα μέτρησης, εκτίμησης, αξιολόγησης παιδιών και εφήβων, ψυχομετρίας, εκπαιδευτικής αξιολόγησης και διάγνωσης-διαφοροδιάγνωσης.

<!–[if !supportLists]–>§      <!–[endif]–>Η εξειδίκευση σε τέσσερα ψυχομετρικά εργαλεία, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, με βιωματικού τύπου εκπαίδευση και πρακτική άσκηση.

<!–[if !supportLists]–>§      <!–[endif]–>Η εμβάθυνση σε θέματα σχεδιασμού εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και η πρακτική άσκηση επί των θεμάτων που πραγματεύεται το πρόγραμμα.

Το συνολικό πακέτο των Ψυχομετρικών Εργαλείων (τεστ) στα οποία θα γίνει η εξειδίκευση είναι:

1. Ψυχομετρικό κριτήριο μαθησιακής επάρκειας (μικρό Detroit) (DTLA-P:3) (4.00 – 7.11 ετών)
2. Ψυχομετρικό κριτήριο μαθησιακής επάρκειας (μεγάλο Detroit) ( DTLA-4) (8.00 – 15.11 ετών)
3. Ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας (Λ-α-Τ-ω I : 4.00 – 7.11 ετών)
4. Ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας (Λ-α-Τ-ω IΙ 8.00 – 15.11 ετών)
5. Ψυχομετρικό κριτήριο πρώιμης μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης (4.00 – 7.11 ετών)
6. Κριτήριο Μαθηματικής Επάρκειας (8.00 – 15.11 ετών)

Η επιλογή μέρους του πακέτου μπορεί να περιλαμβάνει τις εξής περιπτώσεις:

Α. Περίπτωση με έμφαση στη Γλώσσα:
1. Ψυχομετρικό κριτήριο μαθησιακής επάρκειας (μικρό Detroit) (DTLA-P:3) (4.00 – 7.11 ετών)
2. Ψυχομετρικό κριτήριο μαθησιακής επάρκειας (μεγάλο Detroit) ( DTLA-4) (8.00 – 15.11 ετών)
3. Ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας (Λ-α-Τ-ω I : 4.00 – 7.11 ετών)
4. Ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας (Λ-α-Τ-ω IΙ 8.00 – 15.11 ετών)

Β. Περίπτωση με έμφαση στα Μαθηματικά:
1. Ψυχομετρικό κριτήριο μαθησιακής επάρκειας (μικρό Detroit) (DTLA-P:3) (4.00 – 7.11 ετών)
2. Ψυχομετρικό κριτήριο μαθησιακής επάρκειας (μεγάλο Detroit) ( DTLA-4) (8.00 – 15.11 ετών)
3. Ψυχομετρικό κριτήριο πρώιμης μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης (4.00 – 7.11 ετών)
4. Κριτήριο Μαθηματικής Επάρκειας (8.00 – 15.11 ετών)

 

Ετήσιο Εντατικό Πρόγραμμα: 60ECTS

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΩΣ 20/09/2018

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε είτε την ιστοσελίδα μας ή να μας ακολουθείτε μέσω social media.

www.learning.uth.gr

 Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας


 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.