Τα φροντιστήρια και η αλληγορία του οδηγού

Τα φροντιστήρια, αλληγορικά διαθέτουν οχήματα για μετακίνηση και οδηγούς.

Υπάρχουν λοιπόν δύο ακαραία είδη φροντιστηρίων:

1. ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ στα οποία οι καθηγητές ενδεχομένως να υστερούν σε εμπειρία, όμως υπάρχει σαφής τρόπος καθοδήγησης. Στο 13ο μάθημα Μαθηματικών κάνουν τις ασκήσεις 52, 53, 67, 85 όπως επιβάλλεται από το άνωθεν σύστημα, παραδίδουν τη μεθοδολογία της σελίδας 32 και εξετάζουν τους μαθητές με το τεστ 88. Στο διαγώνισμα της 13ης εβδομάδος πρέπει να εξετάσουν το κριτήριο 105. Αν η μέση βαθμολογία είναι κάτω του 12, τότε επαναλαμβάνουν την εξέταση στο κριτήριο 106.
Με τον τρόπο αυτό, εξασφαλίζεται ο έλεγχος ποιότητας ανεξάρτητα από την εμπειρία του καθηγητή.

Η μέθοδος αυτή αλληγορικά προσομοιάζει με όχημα που έχει autonomous drive, automatic transmission, cruise control, ABS, EBD, κι ένα κάρο καλούδια για να εξασφαλίσει στο μέγιστο την ασφάλεια, ανεξάρτητα από την εμπειρία του οδηγού.
Καθώς οι δεξιότητες του οδηγού δεν είναι απαραίτητο να είναι επιπέδου Summaher, κάνοντας οικονομία στον οδηγό, παρέxουν luxurious όχημα.

2. ΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ στα οποία οι καθηγητές έχουν σχετικά μεγάλη εμπειρία και αποδεδειγμένη εκπαιδευτική δεξιότητα. Οι συγκεκριμένοι καθηγητές συνήθως δεν μπαίνουν σε καλούπι και εργάζονται ο καθένας με το δικό του σύστημα. Προσαρμόζονται στο επίπεδο των αναγκών του τμήματος και από τμήμα σε τμήμα κάνοντας λίγο jazz μάθημα διαλέγουν και άλλο τρόπο προσέγγισης. Η διεύθυνση τους αφήνει ελεύθερους να εκφραστούν και τους κρίνει εκ του αποτελέσματος.

Η μέθοδος αυτή προσομοιάζει αλληγορικά με όχημα δεκαετίας χωρίς ηλεκτρονικά καλούδια και συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, το οποίο οδηγεί παλαίμαχος οδηγός. Αυτός πρέπει να ξέρει πόσο παίρνει να το ‘τσιτώσει’ , ξέρει πού να κάνει προσπέρασμα, ξέρει πόσο υπερστρέφει ή υποστρέφει σε βρεγμένο δρόμο και καλείται να το ελέγξει μέσα από την πείρα και τις δεξιότητές του. Στην περίπτωση αυτή γίνεται επένδυση στον οδηγό και όχι στο όχημα.

Οι μελέτες δείχνουν ότι:
Α. Συνύπαρξη των δύο κατηγοριών είναι αδύνατη είτε λόγω διπλού κόστους, είτε λόγω ασυμβατότητας δυνατού οδηγού με όχημα αυτόνομης οδήγησης.
Β. Ο τραγικότερος συνδυασμός οχήματος παλαιάς τεχνολογίας με άπειρο οδηγό, ευδοκιμεί σε πλείστες περιπτώσεις νεότευκτων υποδομών. Υπάρχει πλήρης κατανόηση του είδους καθότι από κάπου πρέπει να γίνει το ξεκίνημα.
Γ. Το super όχημα της πρώτης κατηγορίας γίνεται ίδιες βίδες με το παλαιάς αν στο προσπέρασμα ο άπειρος οδηγός ανοιχτεί χωρίς ορατότητα.
Δ. Ο super οδηγός της δεύτερης κατηγορίας αν καβαλήσει το καλάμι ανοίγεται χωρίς ορατότητα και κάνει ομοίως βίδες το όχημά του.

Η κυρία Φερνογύρου, τις μέρες αυτές που ψάχνει να γράψει τον Ριρή, καλείται να ξεχωρίσει τις δύο κατηγορίες. Ας προβληθούν τα ανάλογα επιχειρήματα λοιπόν.
Πάντως ο Ριρής είναι δύσκολη περίπτωση !


Προηγούμενο άρθροΕξεταστικό του ΣΥΡΙΖΑ: Καμιά λύση, λόγια του αέρα, βήματα στο πουθενά
Επόμενο άρθροΠ.Ε.Φ. : Για την αποκατάσταση της αλήθειας
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.