Σεμινάριο: Η εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών

Σεμινάριο: Η εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών

Στόχοι του σεμιναρίου:

    • Γνωριμία με τη χαρισματικότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των χαρισματικών παιδιών.

  • Προσαρμογή των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στις ανάγκες των χαρισματικών παιδιών.
  • Συνεργασία του εκπαιδευτικού, του γονιού και του επαγγελματία με εξειδικευμένους επαγγελματίες στη χαρισματικότητα.

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Εκπαιδευτικούς
  • Ειδικούς παιδαγωγούς
  • Ψυχολόγους
  • Φοιτητές των αντίστοιχων ειδικοτήτων
  • Γονείς

Θεματικοί άξονες του σεμιναρίου

Θεωρίες και μοντέλα ορισμών

  • Κατηγοριοποίηση Feldhusen και Jarwan (1993) :
    • ψυχομετρικοί ορισμοί
    • ορισμοί των γνωρισμάτων της ευφυΐας
    • ορισμοί που επικεντρώνονται στις κοινωνικές ανάγκες
    • εκπαιδευτικοί ορισμοί
    • ορισμοί των ειδικών ταλέντων
    • πολυδιάστατοι ορισμοί
  • Ορισμοί της Χαρισματικότητας

Εθνικοί ορισμοί (η ευφυΐα θεωρείται ως ένα χαρακτηριστικό των ενηλίκων που υπάρχει ως δυναμικό στα παιδιά σχολικής ηλικίας. Borland: 1997)

Ορισμοί Ειδικής Παιδαγωγικής (βασίζονται στην άποψη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών, που απορρέουν από την ιδιαιτερότητα των ευφυών σε σχέση με τους άλλους μαθητές. Borland: 1997)

Λειτουργικοί ορισμοί (δημιουργήθηκαν, για να καθοδηγούν τη διαδικασία επιλογής των ευφυών μαθητών για εκπαιδευτικά προγράμματα. Davis & Rimm, 1994).

Διευκρινιστικοί ορισμοί ( επικεντρώνονται στα χαρακτηριστικά των ευφυών μαθητών. Davis & Rimm, 1994).

1.      Δημιουργικότητα

  • Ορισμοί
  • Είδη
  • Παράγοντες
  • Τρόποι καλλιέργειας
  • Δημιουργικότητα και νοημοσύνη (θετική συσχέτιση, αρνητική συσχέτιση)
  • Δημιουργικότητα και χαρισματικότητα

 2.      Χαρακτηριστικά χαρισματικών παιδιών

  • Γνωστικά χαρακτηριστικά
  • Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά
  • Σχολικές επιδώσεις

3.      Εκπαίδευση και χαρισματικότητα

  • Εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Τρόποι εκπαίδευσης χαρισματικών παιδιών

Εργαστήρια – Δραστηριότητες:

  • Μελέτη Περιπτώσεων (Case studies)
  • Προσομοίωση σχεδιασμού δραστηριοτήτων
  • Πιλοτική προσαρμογή σχολικού μαθήματος στα πρότυπα της διδασκαλίας χαρισματικών παιδιών

 


Χρήσιμες πληροφορίες:

Πόλη Διεξαγωγής: Ηράκλειο-Κρήτη, 10-02-2018
Τόπος: Τα Σεμινάρια υλοποιούνται στις εγκαταστάσεις του ΑΙΕ στο Ηράκλειο: Εθνικής Αντιστάσεως 71 Τ.Κ. 71306
Ώρες Διεξαγωγής: 10:00-14:00
Ώρες Προσέλευσης &

Παραλαβή Φακέλου Σεμιναρίου:

09:15-10:00
Έναρξη Σεμιναρίου: 10:00
Διάλειμμα – Καφές: 12:00-12:30
Ολοκλήρωση Σεμιναρίου: 14:00
Παραλαβή Βεβαιώσεων: 14:00-14:30
Επιμορφώτρια: Ερμιόνη Σεφεντίν, Ειδική Παιδαγωγός MA Φιλόλογος Γλωσσολόγος

Δίδακτρα Σεμιναρίου

Δίδακτρα: 15€, Κάτοχοι Ετήσιας Κάρτας Σεμιναρίων ΑΙΕ: Δωρεάν

 


Παρέχονται:

  • Σημειώσεις
  • Βεβαίωση

 Επικοινωνία

Πληροφορίες – Εγγραφές:

  • Τηλέφωνα:  2810-242632 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-17:00) —   210-3846930 (Δευτέρα έως Παρασκευή: 11:00-21:00)
  • e-mail: ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
  • sms: 698 68 09 035 (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ)

 

Σίμος Νικολιδάκης
Ο Νικολιδάκης Συμεών γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Διαπανεπιστημιακό και Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηθική Φιλοσοφία» από το ίδιο Πανεπιστήμιο και κατέχει δεύτερο Μεταπτυχιακό τίτλο «Management of Business, Innovation & Technology (MBIT)», στο οποίο ασχολήθηκε κυρίως με την εκπαιδευτική διοίκηση και τη διδακτική της καινοτομίας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Είναι ακαδημαϊκός διευθυντής στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Εκπαιδευτική Ένωση» και αναπληρωτής διευθυντής Ι.ΙΕΚ. Έχει εργασθεί ως επιστημονικός συνεργάτης σε Κέντρα Δια Βίου Μάθησης σχεδιάζοντας και υλοποιώντας δια ζώσης και εξ αποστάσεως επιδοτούμενα και αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα. Ακόμη, εργάστηκε σε φροντιστηριακούς οργανισμούς και για δύο έτη εθελοντικά στη Βιβλιοθήκη της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Από το 2012 πραγματοποιεί επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, κυρίως σε ζητήματα διδακτικής των φιλολογικών μαθημάτων, διδακτικής με νέες τεχνολογίες, προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης. Γνωρίζει σε άριστο επίπεδο Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά. Έχει εκδώσει βιβλία που σχετίζονται με τη διδακτική στο Γυμνάσιο και το Λύκειο και έχει επιμεληθεί συλλογικούς τόμους για τη Διδακτική των Φιλολογικών Μαθημάτων, τη μεσσηνιακή Ποίηση και Λογοτεχνία και την αξιοποίηση του μουσείου στην εκπαίδευση. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από εξήντα εισηγήσεις σε Διεθνή και Πανελλήνια επιστημονικά συνέδρια και ημερίδες. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και κείμενά του έχουν συμπεριληφθεί σε πρακτικά συνεδρίων και συλλογικούς τόμους. Επιστημονικά ασχολείται με τη διδακτική, την εκπαίδευση ενηλίκων, τη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων, την Αρχαία και Νέα Ελληνική Γραμματεία. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Ο Νικολιδάκης Συμεών γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Διαπανεπιστημιακό και Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηθική Φιλοσοφία» από το ίδιο Πανεπιστήμιο και κατέχει δεύτερο Μεταπτυχιακό τίτλο «Management of Business, Innovation & Technology (MBIT)», στο οποίο ασχολήθηκε κυρίως με την εκπαιδευτική διοίκηση και τη διδακτική της καινοτομίας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Είναι ακαδημαϊκός διευθυντής στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Εκπαιδευτική Ένωση» και αναπληρωτής διευθυντής Ι.ΙΕΚ. Έχει εργασθεί ως επιστημονικός συνεργάτης σε Κέντρα Δια Βίου Μάθησης σχεδιάζοντας και υλοποιώντας δια ζώσης και εξ αποστάσεως επιδοτούμενα και αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα. Ακόμη, εργάστηκε σε φροντιστηριακούς οργανισμούς και για δύο έτη εθελοντικά στη Βιβλιοθήκη της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Από το 2012 πραγματοποιεί επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, κυρίως σε ζητήματα διδακτικής των φιλολογικών μαθημάτων, διδακτικής με νέες τεχνολογίες, προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης. Γνωρίζει σε άριστο επίπεδο Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά. Έχει εκδώσει βιβλία που σχετίζονται με τη διδακτική στο Γυμνάσιο και το Λύκειο και έχει επιμεληθεί συλλογικούς τόμους για τη Διδακτική των Φιλολογικών Μαθημάτων, τη μεσσηνιακή Ποίηση και Λογοτεχνία και την αξιοποίηση του μουσείου στην εκπαίδευση. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από εξήντα εισηγήσεις σε Διεθνή και Πανελλήνια επιστημονικά συνέδρια και ημερίδες. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και κείμενά του έχουν συμπεριληφθεί σε πρακτικά συνεδρίων και συλλογικούς τόμους. Επιστημονικά ασχολείται με τη διδακτική, την εκπαίδευση ενηλίκων, τη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων, την Αρχαία και Νέα Ελληνική Γραμματεία. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.