E-learning σεμινάρια από το κέντρο Δια βίου Μάθησης του ΑΙΕ

E-learning σεμινάρια από το κέντρο Δια βίου Μάθησης του ΑΙΕ

Διαρκούν από 2 έως 4 μήνες, η επιτυχής παρακολούθησή τους οδηγεί σε βεβαίωση επιμόρφωσης από το κέντρο Δια βίου Μάθησης του ΑΙΕ.

Οργανωμένα σε 6 επιστημονικά πεδία (Παιδαγωγικά, Ψυχολογία, Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες, Τέχνη και Πολιτισμός,

Διοίκηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων), τα σεμινάρια του ΑΙΕ καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα εξειδικευμένων γνωστικών αντικειμένων και προσφέρουν στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα προσωπικής και Επαγγελματικής ανάπτυξης.

Οι σεμιναριακές επιμορφώσεις είναι το βασικό εργαλείο της δια βίου μάθησης για την προσωπική ανάπτυξη, την επικαιροποίηση των αρχικών ακαδημαϊκών γνώσεων και τη δημιουργία ανταγωνιστικών προσόντων στην επαγγελματική ζωή.

Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αναλυτικά περιεχόμενα του κάθε e-learning σεμιναρίου για την τρέχουσα περίοδο.

1+1 ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ 20/10/17 έως και 20/12/17

1 Όλα τα E-learning Σεμινάρια
2 Εισαγωγή στη Διδακτική των Φιλολογικών Μαθημάτων
3 Διδακτική της Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
4 Διδακτική της Έκθεσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
5 Διδακτική των Αρχαίων Ελληνικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
6 Διδακτική της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
7 Μέθοδος Project Στο Λύκειο
8 ***************************************************
9 Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη-Διδακτική Μεθοδολογία
10 Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση
11 Νέες Τεχνολογίες και Εκπαίδευση
12 Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
13 Το Παιχνίδι και η Συμβολή του στην Ανάπτυξη του Παιδιού
14 Μεθοδολογία Επιστημονικής Εργασίας
15 ***************************************************
16 Εισαγωγή στη Διδακτική των Μαθημάτων του Δημοτικού Σχολείου
17 Η Μέθοδος Project στην Προσχολική Εκπαίδευση
18 Προφορικός και Γραπτός Λόγος στην Προσχολική Εκπαίδευση
19 Τα Μαθηματικά στην Προσχολική Εκπαίδευση
20 Μελέτη Περιβάλλοντος – Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση
21 Η Τέχνη στην Προσχολική Εκπαίδευση
22 ***************************************************
23 Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
24 Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
25 Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων
26 Οργάνωση-Διοίκηση και Αξιολόγηση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων
27 Εκπαίδευση Ενηλίκων από Απόσταση: Σύγχρονες Προσεγγίσεις και Εκπαιδευτικές Πρακτικές
28 ***************************************************
29 Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία
30 Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
31 Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές – Αυτισμός
32 Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)
33 Νοητική Αναπηρία και Σύνδρομο Down
34 Η Εκπαίδευση των Χαρισματικών Παιδιών
35 ***************************************************
36 Επιθετικότητα Βία και Εκφοβισμός στο Σχολείο
37 Η Διαχείριση της Απώλειας στα Παιδιά
38 Κακοποίηση – Παραμέληση Ανηλίκων
39 Παιδική Σεξουαλικότητα
40 Προβλήματα Συμπεριφοράς Παιδιών και Εφήβων
41 Δικαιώματα και Υποχρεώσεις: Πως Θέτουμε Όρια στα Παιδιά
42 Συναισθηματική Νοημοσύνη
43 Αντιμετωπίζοντας την Κατάθλιψη
44 Διατροφικές Διαταραχές
45 ***************************************************
46 Αγαθό και Κακό
Σίμος Νικολιδάκης
Ο Νικολιδάκης Συμεών γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Διαπανεπιστημιακό και Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηθική Φιλοσοφία» από το ίδιο Πανεπιστήμιο και κατέχει δεύτερο Μεταπτυχιακό τίτλο «Management of Business, Innovation & Technology (MBIT)», στο οποίο ασχολήθηκε κυρίως με την εκπαιδευτική διοίκηση και τη διδακτική της καινοτομίας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Είναι ακαδημαϊκός διευθυντής στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Εκπαιδευτική Ένωση» και αναπληρωτής διευθυντής Ι.ΙΕΚ. Έχει εργασθεί ως επιστημονικός συνεργάτης σε Κέντρα Δια Βίου Μάθησης σχεδιάζοντας και υλοποιώντας δια ζώσης και εξ αποστάσεως επιδοτούμενα και αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα. Ακόμη, εργάστηκε σε φροντιστηριακούς οργανισμούς και για δύο έτη εθελοντικά στη Βιβλιοθήκη της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Από το 2012 πραγματοποιεί επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, κυρίως σε ζητήματα διδακτικής των φιλολογικών μαθημάτων, διδακτικής με νέες τεχνολογίες, προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης. Γνωρίζει σε άριστο επίπεδο Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά. Έχει εκδώσει βιβλία που σχετίζονται με τη διδακτική στο Γυμνάσιο και το Λύκειο και έχει επιμεληθεί συλλογικούς τόμους για τη Διδακτική των Φιλολογικών Μαθημάτων, τη μεσσηνιακή Ποίηση και Λογοτεχνία και την αξιοποίηση του μουσείου στην εκπαίδευση. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από εξήντα εισηγήσεις σε Διεθνή και Πανελλήνια επιστημονικά συνέδρια και ημερίδες. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και κείμενά του έχουν συμπεριληφθεί σε πρακτικά συνεδρίων και συλλογικούς τόμους. Επιστημονικά ασχολείται με τη διδακτική, την εκπαίδευση ενηλίκων, τη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων, την Αρχαία και Νέα Ελληνική Γραμματεία. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Ο Νικολιδάκης Συμεών γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Διαπανεπιστημιακό και Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηθική Φιλοσοφία» από το ίδιο Πανεπιστήμιο και κατέχει δεύτερο Μεταπτυχιακό τίτλο «Management of Business, Innovation & Technology (MBIT)», στο οποίο ασχολήθηκε κυρίως με την εκπαιδευτική διοίκηση και τη διδακτική της καινοτομίας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Είναι ακαδημαϊκός διευθυντής στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Εκπαιδευτική Ένωση» και αναπληρωτής διευθυντής Ι.ΙΕΚ. Έχει εργασθεί ως επιστημονικός συνεργάτης σε Κέντρα Δια Βίου Μάθησης σχεδιάζοντας και υλοποιώντας δια ζώσης και εξ αποστάσεως επιδοτούμενα και αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα. Ακόμη, εργάστηκε σε φροντιστηριακούς οργανισμούς και για δύο έτη εθελοντικά στη Βιβλιοθήκη της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Από το 2012 πραγματοποιεί επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, κυρίως σε ζητήματα διδακτικής των φιλολογικών μαθημάτων, διδακτικής με νέες τεχνολογίες, προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης. Γνωρίζει σε άριστο επίπεδο Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά. Έχει εκδώσει βιβλία που σχετίζονται με τη διδακτική στο Γυμνάσιο και το Λύκειο και έχει επιμεληθεί συλλογικούς τόμους για τη Διδακτική των Φιλολογικών Μαθημάτων, τη μεσσηνιακή Ποίηση και Λογοτεχνία και την αξιοποίηση του μουσείου στην εκπαίδευση. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από εξήντα εισηγήσεις σε Διεθνή και Πανελλήνια επιστημονικά συνέδρια και ημερίδες. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και κείμενά του έχουν συμπεριληφθεί σε πρακτικά συνεδρίων και συλλογικούς τόμους. Επιστημονικά ασχολείται με τη διδακτική, την εκπαίδευση ενηλίκων, τη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων, την Αρχαία και Νέα Ελληνική Γραμματεία. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.