H Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.), σύλλογος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπεί εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, επιστήμονες, ερευνητές και ειδικούς που έχουν ως κοινό ενδιαφέρον το σχεδιασμό, την υλοποίηση, την αξιολόγηση και την προώθηση, καινοτόμων δράσεων και πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στο πλαίσιο των δωρεάν επιμορφωτικών δράσεων προς τα μέλη της, απευθύνει πρόσκληση υποβολής αιτήσεων παρακολούθησης του παρακάτω εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματός της:

Α/Α Τίτλος Ημερομηνία

έναρξης

Ημέρες/ & ώρες διεξαγωγής Συνολική διάρκεια Χώρος Υλοποίησης Επιμορφωτές
33 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 20/11/2017 Εξ αποστάσεως (ασύγχρονη διδασκαλία) -Πλατφόρμα Moodle 150 ώρες

(2 μήνες)

Εξ αποστάσεως (ασύγχρονη διδασκαλία) -Πλατφόρμα Moodle Κολοκοτρώνης Δημήτριος,

Κοντογεωργίου Ασημίνα, Λαμπροπούλου Νίκη,  Ματζάκος Πέτρος , Γεράκη Ακριβούλα,  Μαγγόπουλος Γεώργιος,  Λιόβας Δημήτριος

Αίτηση παρακολούθησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων της έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν όλα τα μέλη της Ε.Ε.Π.Ε.Κ., ενώ για τα μη μέλη –ανεξαρτήτως ειδικότητας & βαθμίδας εκπαίδευσης – δίνεται η δυνατότητα εγγραφής ως μέλος της Ε.Ε.Π.Ε.Κ. μέχρι και την καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα (Για τη διαδικασία εγγραφής ως μέλος, ακολουθήστε τις οδηγίες εγγραφής της ιστοσελίδας:  http://www.eepek.gr/el/enosi/eggrafi-stin-enosi).

Για την υποβολή αίτησης παρακολούθησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων της Ε.Ε.Π.Ε.Κ., επισκεφθείτε το σύνδεσμο: http://www.eepek.gr/el/draseis/trexonta-seminaria και επιλέξτε το «Υποβολή» που βρίσκεται δίπλα στο σεμινάριο που σας ενδιαφέρει. Όσοι είστε ήδη μέλη της ΕΕΠΕΚ, εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό της ΕΕΠΕΚ και επιλέξτε «Είσοδος». (Τα μη-μέλη πρέπει πρώτα να κάνουν την εγγραφή τους, επιλέγοντας: «Εγγραφή»,  ώστε να αποκτήσουν  όνομα χρήστη και κωδικό). Αφού μπείτε στο πληροφοριακό σύστημα της ΕΕΠΕΚ, αρκεί να επιλέξετε το «Υποβολή αίτησης» που βρίσκεται δεξιά από το σεμινάριο που επιθυμείτε να παρακολουθήσετε.  Η αίτησή σας μπορεί να αναιρεθεί οποτεδήποτε, επιλέγοντας το: «Αναίρεση αίτησης».

 

(Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής: 10/11/2017)

  • Η συμμετοχή των επιμορφούμενων μελών στο πρόγραμμα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.
  • Θα καταβληθεί προσπάθεια να ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις.
  • Γενικά, όσοι δεν έχουν παρακολουθήσει άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια της ΕΕΠΕΚ, ή έχουν παρακολουθήσει λίγα, προηγούνται όσων έχουν παρακολουθήσει περισσότερα.
Η Ε.Ε.Π.Ε.Κ. χορηγεί επίσημες βεβαιώσεις επιτυχούς παρακολούθησης στους επιμορφούμενους, μετά από την επιτυχή παρακολούθηση του εκάστοτε προγράμματος.

Προϋποθέσεις για επιτυχή παρακολούθηση:

Προκειμένου η παρακολούθηση να θεωρείται επιτυχής, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν:

  • Να παρακολουθούν την πορεία των εξ αποστάσεως επιμορφώσεων.
  • Να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις κλειστού τύπου δραστηριότητες στις οποίες να έχουν βαθμολογία τουλάχιστον 65%.
  • Να έχουν εκπονήσει και αναρτήσει την τελική εργασία (1000 περίπου λέξεων).
  • Να έχουν κάνει σχόλια σε 2 τελικές εργασίες τρίτων.

 

**Νέα προγράμματα θα ανακοινώνονται διαρκώς, σε όλη την Ελλάδα**

Για περισσότερες πληροφορίες – διευκρινήσεις εγγραφών – αιτήσεων:

www.eepek.gr & 6932078466 (Δημήτρης Λιόβας).

Για την Επιτροπή Επιμόρφωσης της Ε.Ε.Π.Ε.Κ.

Ο Πρόεδρος

 

 

Δημήτρης Κολοκοτρώνης

  Ο Αντιπρόεδρος

 

 

Δημήτρης Λιόβας

 

***Ακολουθεί το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου***

33ο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

 

            Η Ε.Ε.Π.Ε.Κ., στο πλαίσιο επιμόρφωσης των μελών της, εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων, προεκτείνει τις εκπαιδευτικές – επιμορφωτικές της δραστηριότητες  υλοποιώντας επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα:

«ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ»

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας, Β/θμιας & Γ/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), σε εργαζομένους αλλά και σε ανέργους, καθώς η επιμόρφωση σε θέματα ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ είναι απαραίτητη σε μια κοινωνία που συνεχώς εξελίσσεται. Απευθύνεται, επίσης, σε επαγγελματίες διαφόρων κλάδων αλλά και σε όλους όσους θέλουν να ασχοληθούν με τη ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ και να αποκτήσουν γνώσεις & δεξιότητες σε σχετικά θέματα.

 

Σκοπός Επιμορφωτικού Προγράμματος

Το παρόν πρόγραμμα Επιμόρφωσης των  Εκπαιδευτικών έχει ως σκοπό να εισάγει τους Εκπαιδευτικούς στις βασικές έννοιες της οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης, θέματα που αφορούν άμεσα τόσο τους ασκούντες διοίκηση (π.χ. διευθυντές, υποδιευθυντές) όπως και τους εκπαιδευτικούς καθώς και αυτοί ασκούν διοίκηση από κοινού με τον διευθυντή και τους υποδιευθυντές σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Η εισαγωγική προσέγγιση του προγράμματος δίνει έμφαση στη Διοίκηση των  Ανθρώπινων  πόρων ως βασικά εργαλεία για την άσκηση διοίκησης στο περιβάλλον του 21ου αιώνα που απαιτεί την συνεχή κατάκτηση της γνώσης και της ποιότητας.

 

Επιμέρους στόχοι

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος:

  1. 1. Θα γνωρίσετε τις πολιτικές και τα είδη επιμόρφωσης ως παράγοντα που επηρεάζει την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Ειδικότερα, σήμερα που η συνεχής και δια βίου εκπαίδευση προωθείται όλο και περισσότερο, με τα νέα μοντέλα των επιχειρήσεων και οργανισμών να εφαρμόζονται και στην εκπαίδευση, η επιμόρφωση αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα βελτίωσης και εξέλιξης του εκπαιδευτικού, τόσο ατομικής όσο και επαγγελματικής.
  2. Θα αναγνωρίσετε και θα συζητήσετε τη φύση της εργασίας των διοικητικών στελεχών και θα τη συγκρίνετε με τη φύση της εργασίας των διευθυντών των σχολείων ως  εκπαιδευτικών οργανισμών. Θα αποκτήσετε τις απαραίτητες γνώσεις για την οργάνωση της σχολικής μονάδας και συγχρόνως για όλες τις λειτουργίες και τις πρακτικές της διοίκησης. Επίσης, πόσο αποτελεσματική, αποδοτική ή ποιοτική μπορεί να χαρακτηριστεί μία οργάνωση.
  3. Θα εστιάσετε περισσότερο σε μία λειτουργία της διοίκησης, τη διεύθυνση. Στη διεύθυνση εντάσσεται η ανάπτυξη και η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Το μέσο για την αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα είναι η επικοινωνία. Η σωστή επικοινωνία χαρακτηρίζει τις ηγετικές προσωπικότητες που επιτυγχάνοντας τη συνεργασία με όλους τους φορείς, οδηγούνται στον άμεσο χειρισμό συγκρουσιακών καταστάσεων και στη επίλυση των προβλημάτων.
  4. Θα αντιληφτείτε ότι για την άσκηση αποτελεσματικής διεύθυνσης θεωρείται απαραίτητη η δημιουργία ομάδων και η ανάπτυξη της συνεργατικής νοημοσύνης. Η δημιουργικότητα και η ενσυναίσθηση συντελούν στην ανάπτυξη συνεργατικών περιβαλλόντων που βελτιώνουν την ατομική απόδοση αλλά και αυτή των ομάδων .
  1. Θα γνωρίσετε και θα περιβάλλετε με εμπιστοσύνη το ρόλο των νέων τεχνολογιών & των διαδικτυακών εργαλείων στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων. Στην ανάπτυξη των συν-δημιουργικών περιβαλλόντων συντέλεσε και συντελεί η χρήση της ψηφιακής επικοινωνίας καθώς βοηθά να δημιουργηθούν συνθήκες τάξης στα σημερινά πραγματικά περιβάλλοντα, που χαρακτηρίζονται από πολυπλοκότητα, σύγχυση, απανωτές κρίσεις και γενικά αταξία.
  1. Θα γνωρίσετε και θα μπορείτε να εφαρμόσετε στην πράξη την τέταρτη από τις λειτουργίες της διοίκησης: τον έλεγχο, είτε αυτός αναφέρεται στην αξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας και γενικότερα του εκπαιδευτικού έργου είτε, ειδικότερα, στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Με την κάθε είδους αξιολόγηση να προκαλεί εντάσεις και συγκρουσιακές καταστάσεις στους οργανισμούς και ειδικά στα σχολεία λόγω του ιδιαίτερου χαρακτήρα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, η επίγνωση των προϋποθέσεων, των ιδιαίτερων συνθηκών και των συνεπειών των αξιολογήσεων τοποθετεί αυτές τις διαδικασίες στο σωστό τους πλαίσιο.

 

Βασικές Ενότητες και  Υπο-ενότητες του προγράμματος:

  1. Επαγγελματική Ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού

(ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)

  1. Κυρίαρχες παραδοχές
  2. Πολιτικές και είδη επιμόρφωσης
  • Παράγοντες που επηρεάζουν την επαγγελματική ανάπτυξη

 

  1. Διοίκηση της Εκπαίδευσης και Σχολική αποτελεσματικότητα 

 (ΓΕΡΑΚΗ ΑΚΡΙΒΟΥΛΑ)

  1. Τα σχολεία ως οργανισμοί – ιδιαιτερότητες των σχολικών μονάδων
  2. Διοικητικά στελέχη – φύση της εργασίας των διοικητικών στελεχών
  • Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων – φύση της εργασίας των διευθυντών
  1. Διεύθυνση σχολικής μονάδος στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
  2. Αποτελεσματικότητα – Αποδοτικότητα – Παραγωγικότητα
  3. Η έννοια της ποιότητας στην εκπαίδευση- Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
  1. Ανάπτυξη και Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού

(ΜΑΤΖΑΚΟΣ ΠΕΤΡΟΣ)

  1. Ηγεσία και μοντέλα διοίκησης
  2. Πρακτικές μέθοδοι διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
  • Επικοινωνία, δεξιότητες συνεργασίας
  1. Διαχείριση συγκρούσεων

 

  1. Ο ρόλος των Νέων Τεχνολογιών & των Διαδικτυακών εργαλείων στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Mονάδων: Παραδείγματα, εφαρμογές & μελέτες περίπτωσης – Δημιουργία & διαχείριση διαδικτυακών εργαλείων συλλογής δεδομένων (Google Forms)

(ΛΙΟΒΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)

  1. Διαδικτυακά εργαλεία συλλογής δεδομένων: ερωτηματολόγια, αιτήσεις, ψηφοφορίες, αξιολόγηση
  2. Επεξεργασία & διαχείριση ερωτήσεων διαφόρων τύπων σε διαδικτυακά ερωτηματολόγια
  • Συλλογή, Αποθήκευση & επεξεργασία δεδομένων

 

  1. Δημιουργικός Ηγέτης: Η Συνεργατική Νοημοσύνη στις Δημιουργικές Ομάδες (ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΗ)
  1. Συνεργατική Νοημοσύνη: Σκέψου μαζί με άτομα που σκέφτονται διαφορετικά
  • Μοντέλα αναγνώρισης και μέτρησης συνεργατικής νοημοσύνης
  1. Συν-δημιουργικότητα: Γνώρισε τον δημιουργικό εαυτό σου και τους άλλους
  • Εξοικείωση με τις τελευταίες έρευνες της νευρο-επιστήμης για τη δημιουργικότητα και τη συν-δημιουργικότητα
  • Εφαρμογή των αποτελεσμάτων των προηγούμενων ερευνών στην καθημερινή δραστηριότητα
  • Περιβάλλοντα Συνεργατικής Νοημοσύνης και Συν-δημιουργικότητας: Δημιούργησε χώρους ανάπτυξης ιδεών
  • Κατασκευή συν-εργατικών συν-δημιουργικών περιβαλλόντων
  1. Ενσυνείδητη Οξυδέρκεια: Αναγνώρισε τη δημιουργική ροή και τη συγχρονικότητα στις ομάδες και τα συστήματα
  • Ενσυναίσθηση: Εγώ, ο Άλλος, το Περιβάλλον
  • Δημιουργική ροή στις ομάδες και ανάπτυξη δυναμικού (Ζώνη Δημιουργικής Ροής και Συν-Εργασίας)
  1. Ηγεσία σε ομάδες: Γίνε ηγέτης στη μια ομάδα και μέλος στην άλλη
  • Ενσυναίσθηση, διαχείριση συγκρούσεων
  • Αναζήτηση ευκαιριών υπό έλεγχο και εκτός ελέγχου
  • Μοντέλα, τεχνικές και εργαλεία διαμοιραζόμενης ηγεσίας
  • Επίτευξη μέγιστης απόδοσης ομάδων
  1. Από τη θεωρία στην πράξη: Γνώρισε και αξιολόγησε το δυναμικό στον εαυτό σου και τους άλλους
  • Εφαρμογή λύσεων και αξιολόγηση της συν-εργατικής συν-δημιουργικότητας στην πράξη σε πραγματικά περιβάλλοντα πολυπλοκότητας, σύγχυσης και κρίσης
  1. Αξιολόγηση Εκπαιδευτικής Μονάδας και Εκπαιδευτικού έργου

(ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)

  1. Αναγκαιότητα, ρόλος, σημασία, είδη & μοντέλα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
  2. Βασικά αξιώματα – κίνητρα
  • Επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού
  1. Μέθοδοι & προβλήματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού
  2. Κριτήρια αξιολόγησης του εκπαιδευτικού
  1. Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

(ΜΑΓΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ)

  1. η έννοια του “μοντέλου αξιολόγησης”
  2. το CIPP
  • στοχοκεντρική αξιολόγηση
  1. ανταποκριτική αξιολόγηση
  2. αξιολογησιμότητα
  3. διαχείριση της αξιολόγησης
  • ρόλος του αξιολογητή και των συμμετεχόντων
  • περιγραφή του προγράμματος
  1. κριτήρια και μεθοδολογία αξιολόγησης
  2. αναφορά, παρουσίαση και διάχυση των ευρημάτων
  3. μεταξιολόγηση

 

Σύντομα βιογραφικά εκπαιδευτών:

 Ο Δρ. Δημήτρης Κολοκοτρώνης είναι εκπαιδευτικός Β/θμιας εκπαίδευσης, ειδικότητας Πληροφορικής και υπηρετεί από το 2007 ως Σχολικός Σύμβουλος. Είναι συγγραφέας 6 βιβλίων (κάποια από τα οποία χρησιμοποιούνται ως διδακτικά συγγράμματα σε Πανεπιστημιακά Τμήματα) και πάνω από 60 άρθρων σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, τα οποία τυγχάνουν περισσότερων των 200 ετεροαναφορών διεθνώς. Η κύρια συγγραφική του ενασχόληση αφορά στη διδακτική μεθοδολογία και την Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Έχει συμμετάσχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα πανεπιστημιακών ιδρυμάτων καθώς και στη συγγραφή διδακτικού και ψηφιακού υλικού για τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, το οποίο διανέμεται από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. Έχει πολυετή διδακτική εμπειρία στη Δευτεροβάθμια και την Τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και στην εκπαίδευση εκπαιδευτών και ενηλίκων. Είναι κάτοχος διδακτορικού σε θέματα σχεδίασης, ανάπτυξης και αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού (Παν/μιο Θεσσαλίας), με σπουδές στη Φυσική (Α.Π.Θ.), στην Τεχνολογία Συστημάτων Λογισμικού (τμήμα Πληροφορικής, Univ. of Sheffield), στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης (Παν/μιο Αιγαίου) και «Σπουδές στην εκπαίδευση» (ΕΑΠ). Διατελεί πρόεδρος της Ε.Ε.Π.Ε.Κ. από την ίδρυσή της (2014) ([email protected] ).

Ο κ. Δημήτριος Γ. Λιόβας (http://users.sch.gr/liovasjim/) σπούδασε Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχ. Η/Υ. Αφού παρακολούθησε το Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε Βόλου, διορίστηκε ως καθηγητής Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στη συνέχεια απέκτησε το Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στα «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης & Παραγωγή Διδακτικού Υλικού», και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ε.Α.Π. Ως υποψήφιος διδάκτορας, εξειδικεύεται στον τομέα των Εκπαιδευτικών Λογισμικών και των Νέων Τεχνολογιών. Τα τελευταία χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος του ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Λάρισας. Ασχολείται συστηματικά με την Εκπαίδευση Ενηλίκων, έχει διατελέσει Εκπαιδευτής των Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων για πολλά χρόνια,  καθώς επίσης και ιδρυτικό μέλος της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. Διαθέτει εμπειρία στην επιμόρφωση καθηγητών στις Τ.Π.Ε, καθώς επίσης και πολύχρονη εμπειρία στη δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα στον τεχνολογικό και παιδαγωγικό τομέα, τον έχουν οδηγήσει σε σημαντικές δημοσιεύσεις σε ξενόγλωσσα και Ελληνικά περιοδικά, σε παρουσιάσεις σε Ελληνικά και Διεθνή Συνέδρια,  ενώ σημαντική είναι και η συνεισφορά του στον τομέα της παραγωγής Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Λογισμικού ([email protected] ).

Η Δρ. Νίκη Λαμπροπούλου είναι συγγραφέας, ερευνήτρια στη Δημιουργικότητα, Καινοτομία και Αλληλεπίδραση Ανθρώπου Μηχανής στην Εκπαίδευση (Human Computer Interaction in Education) και εκπαιδευτικός. Επίσης είναι Διαχειρίστρια Προγραμμάτων με μεθοδολογία PRINCE2, σχεδιάστρια διαδικτυακών εκπαιδευτικών προγραμμάτων μαθημάτων και τεχνολογιών. Έχει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας επικυρωμένο από τον ΟΒΙ. Είναι κάτοχος πτυχίου και διπλώματος στην εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, Mάστερ στη χρήση των Η/Υ στην Εκπαίδευση από το Institute of Education του University College London (UCL), και διδακτορικό στο London South Bank University. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ερευνήτρια τη χρήση των Η/Υ στη δημιουργικότητα και συνεργάζεται με το Τμήμα Πληροφορικής του LSBU και τη Μονάδα Δημιουργικότητας (Human Creativity Unit) του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει δημοσιεύσει ευρέως στους τομείς των ενδιαφερόντων της.Η σελίδα της στο Amazon: http://www.amazon.co.uk/Niki-Lambropoulos/e/B018WBTIHO ([email protected])

Ο Δρ. Γιώργος Μαγγόπουλος σπούδασε παιδαγωγικά στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. και κοινωνιολογία στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο (master) στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Η διδακτορική του διατριβή που αφορά στην αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων ολοκληρώθηκε και υποστηρίχθηκε στο Π.Τ.Δ.Ε του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης της ΑΣΠΑΙΤΕ στο πρόγραμμα Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., διδάσκοντας το μάθημα της “Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης”. Έχει λάβει μέρος σε επιμορφωτικά προγράμματα ως επιμορφωτής εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διδάσκοντας θέματα σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου. Έχει πάρει μέρος σε συνέδρια ως εισηγητής. Μελέτες του έχουν δημοσιευθεί σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά, σε συλλογικούς τόμους και σε πρακτικά συνεδρίων. Το 2015 κυκλοφόρησε το πρώτο του βιβλίο που αφορά στην αξιολόγηση προγραμμάτων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν στην αξιολόγηση προγραμμάτων, την αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου, την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την εκπαίδευση ενηλίκων.

Από το 2000 εργάζεται ως δάσκαλος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η διεύθυνση του προσωπικού του blog είναι η εξής: http://gmaxio.blogspot.gr/ ([email protected] )

Η κ. Γεράκη Ακριβούλα είναι εκπαιδευτικός Β/θμιας εκπαίδευσης στο Γενικό Λύκειο. Σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες στο Α.Π.Θ., Νομική στο Α.Π.Θ και Παιδαγωγικά. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στη Εκπαίδευση και έλαβε το Διδακτορικό Δίπλωμα του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ. με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) στην ειδίκευση «Διοικητική Επιστήμη-Συστήματα Αποφάσεων». Έχει διδακτική εμπειρία στη Β/θμια, στη μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση και Επιμόρφωση Ενηλίκων, στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση στο πλαίσιο του Διδακτορικού αλλά και αυτόνομη διδασκαλία στο ΤΕΙ, καθώς και στην εισαγωγική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Διαθέτει  επαγγελματική εμπειρία στη δημόσια διοίκηση καθώς υπήρξε μόνιμη υπάλληλος του Ελεγκτικού Συνεδρίου κατηγορίας ΠΕ κατά τα έτη 1992- 1995. Έκανε δημοσιεύσεις σε συνέδρια και  στο περιοδικό Educational Management Administration   & Leadership.  ([email protected] )

Ο κ. Πέτρος Ματζάκος είναι εκπαιδευτικός Β/θμιας εκπαίδευσης, με σπουδές στη Φυσική, τα Μαθηματικά και την Πληροφορική και υπηρετεί από το 1993 στην δημόσια Βθμια Εκπαίδευση. Έχει διδακτική εμπειρία στη Βθμια, την μεταδευτεροβάθμια, στη Τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών. Οι μεταπτυχιακές του σπουδές είναι στη Εκπαίδευση, τη Διοίκηση, την Πληροφορική, τους Ηλεκτρονικούς Αυτοματισμούς και τις Επικοινωνίες. ([email protected] )

Η κ. Ασημίνα Κοντογεωργίου είναι Σχολική Σύμβουλος καθηγητών Φυσικών Επιστημών από το 2007 έως σήμερα κυρίως στο νομό Λάρισας. ‘Έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (D.E.A.) στην Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (Paris 7), Διδακτορικό στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση με θέμα «Η συμβολή της οπτικοποίησης στη διδασκαλία και κατανόηση της ατομικής δομής της ύλης», και Μεταπτυχιακό στην «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» στο ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γνωρίζει Αγγλικά (B2) και Γαλλικά (Γ2). Για την διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ στις Φυσικές Επιστήμες έχει πιστοποίηση Β’ Επιπέδου. Ήταν επιμορφώτρια σε διάφορα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά προγράμματα (Open Discovery Space, Inspiring Science Education, Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, Επιμορφωτών Β΄ Επιπέδου ΠΑΚΕ). Έχει συμμετάσχει και επιμορφωθεί ή μετακινήσει μαθητές σε πολλά Ευρωπαϊκά προγράμματα. Οι δημοσιεύσεις της είναι σε Πρακτικά Συνεδρίων και έγκριτα περιοδικά στην Ελλάδα και διεθνώς. ([email protected] )

Συντονίστρια Προγράμματος: Κοντογεωργίου Ασημίνα

Επιστημονικά υπεύθυνοι του προγράμματος:

Κολοκοτρώνης Δημήτριος – Λιόβας Δημήτριος

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.