Ο τομέας Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ, ως πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης και αδειοδοτημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας (Α.Π.7459/2014), υλοποιεί το επιμορφωτικό πρόγραμμα “Διδασκαλία κοινωνικής κατανόησης σε παιδιά με αυτισμό” προκειμένου να ενημερώσει και να καταρτίσει τους συμμετέχοντες στο θεματικό πεδίο της Εκπαίδευσης & της Ειδικής Αγωγής.

            H Employ ως πιστοποιημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας και έχοντας δεκαετή εμπειρία στο χώρο της Δια Βίου Εκπαίδευσης, έχει υλοποιήσει περισσότερες από 800 επιμορφώσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα, έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 100 καταξιωμένους ακαδημαϊκούς και επιφανείς επαγγελματίες και το δίκτυο των συνεργαζόμενων φορέων, εκπαιδευτηρίων και επιχειρήσεων υπερβαίνει τους 700. Παράλληλα, αποτελεί την πρώτη ιδιωτική εταιρεία-φορέα Δια Βίου Εκπαίδευσης που συνεργάζεται επίσημα σε επιμορφωτικά προγράμματα με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

 

  1. Γενική Περιγραφή________________________________________

Οι κοινωνικές ιστορίες στοχεύουν στην ανάπτυξη της κοινωνικά αποδεκτής αλληλεπίδρασης των παιδιών με αυτισμό. Αυτό είναι ένα ιδιαίτερο κρίσιμο ζήτημα λόγω της μειωμένης κοινωνικής ικανότητας των παιδιών αυτών, η οποία οφείλεται στην αδυναμία κατανόησης των συναισθημάτων των άλλων και της επεξεργασίας των πληροφοριών που λαμβάνουν από το κοινωνικό περιβάλλον.

Συνεπακόλουθα τα παιδιά με αυτισμό εκδηλώνουν συχνά κοινωνικά ακατάλληλες συμπεριφορές και βιώνουν καταστάσεις έντονου άγχους. Για αυτό οι κοινωνικές ιστορίες εστιάζουν στην περιγραφή αγχογόνων, για τα παιδιά με αυτισμό, καταστάσεων προσφέροντας εμφανείς οδηγίες που υποδεικνύουν στα παιδιά την κοινωνικά κατάλληλη συμπεριφορά και τρόπους ελέγχου του άγχους. Η συγγραφή τους είναι μια σχετικά εύκολη διαδικασία και μπορεί να γίνει και από τους γονείς εφόσον ακολουθήσουν τις οδηγίες για τη δομή τους και τη σχέση τους με το επίπεδο των μαθησιακών ικανοτήτων και με τις ατομικές ανάγκες του παιδιού.

Στόχος Επιμόρφωσης

Το συγκεκριμένο σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη ικανοτήτων συγγραφής κοινωνικών ιστοριών με σκοπό την καταπολέμηση των προβληματικών συμπεριφορών και του άγχους. Η ενεργός εμπλοκή των γονέων στη συγγραφή κοινωνικών ιστοριών και η συνεργασία τους σε αυτό το πλαίσιο με τους ειδικούς αναδεικνύει τις κοινωνικές ιστορίες σε ένα εργαλείο κοινωνικής μάθησης που επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών ανάμεσα σε γονείς ειδικούς και πρόσωπα με αυτισμό όλων των ηλικιών.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε ειδικούς παιδαγωγούς, σε λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους, επαγγελματίες, κ.ά. Τέλος, απευθύνεται σε γονείς και φοιτητές που θέλουν να ενημερωθούν για την συγγραφή κοινωνικών ιστοριών.

  1. Αναλυτικό Πρόγραμμα_____________________________________
  • Α’ Θεματική Ενότητα: Ορισμός κοινωνικών ιστοριών
  • Β΄ Θεματική Ενότητα: Τα δέκα κριτήρια των κοινωνικών ιστοριών
  • Γ’ Θεματική Ενότητα: Οδηγίες συγγραφής
    -Σύνταξη
    -Συλλογή πληροφοριών
  • Δ’ Θεματική Ενότητα: Βιντεοσκοπημένα παραδείγματα εφαρμογής
  • Ε’ Θεματική Ενότητα: Αξιολόγηση
    -Τι δεν είναι κοινωνική ιστορία
    -Το κουίζ της κοινωνικής ιστορίας
  1. Πληροφορίες____________________________________________
 

Ημερομηνία Διεξαγωγής

Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017
Ώρα προσέλευσης: 15:30-16.00

Ώρα Λήξης: 19.30-20:00

Χώρος Διεξαγωγής

Grand Hotel Palace

Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη

Κόστος

Προεγγραφή έως 21/11/17

  • Φοιτητές / Άνεργοι: 35€
  • Εκπαιδευτικοί / Επαγγελματίες: 45€

Εκπρόθεσμη ή Απευθείας Εγγραφή:                        55€

Διαδικασία Συμμετοχής

 

  1. Δηλώνετε συμμετοχή ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά στα ακόλουθα τηλέφωνα επικοινωνίας (2310.230545 & 211.7706766)
  2. Λαμβάνετε την επιβεβαίωση της κράτησης μέσω email
  3. Αφού λάβετε την επιβεβαίωση, προχωράτε στην κατάθεση της προκαταβολής προκειμένου να δεσμεύσετε τη θέση σας, όπως αναφέρεται παρακάτω στη διαδικασία πληρωμής
  4. Την ημέρα έναρξης του σεμιναρίου πραγματοποιείτε την εξόφληση του υπολοίπου ποσού και ολοκληρώνετε την εγγραφή σας.

Διαδικασία Πληρωμής

Βήμα 1ο à Προκαταβολή: Η συμμετοχή σας στην επιμόρφωση οριστικοποιείται μόνο με εμπρόθεσμη κατάθεση της προκαταβολής (15€) στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας που είναι ο ακόλουθος:

EUROBANK 0026.0037.01.0200499162

(IΒΑΝ GR1102600370000010200499162)

Δικαιούχος: ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ Χ – ΚΟΤΙΟΣ Κ ΟΕ | EMPLOY

Ως αιτιολογία κατάθεσης γράφετε τον κωδικό N18 και το ονοματεπώνυμο σας και κρατάτε το αποδεικτικό της τραπέζης το οποίο επιδεικνύετε κατά την προσέλευση σας στη γραμματεία την ημέρα διεξαγωγής.

 

*Σε περίπτωση ηλεκτρονικής μεταφοράς εμβάσματος (e-banking) από τράπεζα διαφορετική της EUROBANK, τα τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εξολοκλήρου το συμμετέχοντα. (Mέσω e-banking θα πρέπει το ποσό να έχει πιστωθεί το αργότερο 3 ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής)

 

Βήμα 2ο à Εξόφληση: γίνεται την ημέρα διεξαγωγής της επιμόρφωσης, καταβάλλοντας τα υπόλοιπα δίδακτρα στη γραμματεία της επιμόρφωσης και επιδεικνύοντας απαραίτητα i) το αποδεικτικό της τράπεζας και ii) το φοιτητικό πάσο / βεβαίωση ανεργίας για όσους δικαιούνται έκπτωση.

  1. Προσκεκλημένος Επιμορφωτής__________________________

 

O Κωνσταντίνος Ντίνας είναι Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Ουαλίας όπου και απέκτησε Μ.Εd. in Management of Special Needs Education & Doctorate of Philosophy με εξειδίκευση στην αυτο-τραυματική συμπεριφορά και απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λάρισας.

Το κύριο ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στα προβλήματα συμπεριφοράς προσώπων με αναπτυξιακές διαταραχές και στην έρευνα των αναγκών του πεδίου της πράξης για την ανάπτυξη εμφανών προγραμμάτων επιμόρφωσης και διαχειριστικής υποστήριξης.

Προσέφερε τις υπηρεσίες του στην μετεκπαίδευση των δασκάλων στο Διδασκαλείο Δ. Γληνός (2001-2012) του Α.Π.Θ., όπου δίδαξε τη θεματική της υποστήριξης της θετικής συμπεριφοράς, και στο Π.Τ.Ε.Α του Π.Θ.(2007-2012), όπου δίδαξε τις θεματικές της εφαρμοσμένης ανάλυσης συμπεριφοράς στον αυτισμό και της ανάπτυξης ικανοτήτων αυτοεξυπηρέτησης και αυτόνομης διαβίωσης.

Γενικά, συνεργάζεται ή/και έχει συνεργαστεί στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής ως Επιστημονικός συνεργάτης (Π.Δ. 407/1980) στη βαθμίδα του λέκτορα, στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, στο Διδασκαλείο Δ. Ε. Δ. Γληνός, ως επιβλέπων καθηγητής με Κ.Ε.Μ.Ε., στο πρόγραμμα MPhil του Πανεπιστημίου του Bolton, ως επιμορφωτής στην εταιρεία Employ και συμμετέχει ενεργά στην έρευνα με δημοσιεύσεις σε έγκριτες διεθνείς επιθεωρήσεις, παρουσιάσεις σε συνέδρια και ως κριτής ερευνητικών εργασιών.

5. Παροχές_______________________________________________________

Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης από το πιστοποιημένο ΚΔΒΜ της Employ
  • Πλούσιο και Εξειδικευμένο επιστημονικό υλικό, σχετικά με την περαιτέρω κατάρτιση στο αντικείμενο της επιμόρφωσης
  • Φάκελος συνέδρου
  • Μπλοκ σημειώσεων
  • Στυλό
  • Coffee Break

  1. Πληροφορίες – Γραμματεία___________________________________

Για δηλώσεις συμμετοχής και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της εταιρείας.

Τ.     2310.230545 | 211.7706766

  1. M.     [email protected] | U www.e-employ.gr
  2. F. facebook.com/employ.page

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 10:00 έως 18:00 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή.

* Για οποιαδήποτε πληροφορία την ημέρα διεξαγωγής της επιμόρφωσης, επικοινωνείτε απευθείας με το 6945175015

 

Χορηγοί Επικοινωνίας

filologikos-istotopos.gr

paideia-ergasia.gr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.