Ο τομέας Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ, ως πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης και αδειοδοτημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας (Α.Π.7459/2014), υλοποιεί το επιμορφωτικό πρόγραμμα ” Η δημιουργική γραφή ως εναλλακτικός τρόπος προσέγγισης των μαθησιακών δυσκολιών” προκειμένου να ενημερώσει και να καταρτίσει τους συμμετέχοντες στο θεματικό πεδίο της Εκπαίδευσης & της Ειδικής Αγωγής.

            H Employ ως πιστοποιημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας και έχοντας δεκαετή εμπειρία στο χώρο της Δια Βίου Εκπαίδευσης, έχει υλοποιήσει περισσότερες από 800 επιμορφώσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα, έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 100 καταξιωμένους ακαδημαϊκούς και επιφανείς επαγγελματίες και το δίκτυο των συνεργαζόμενων φορέων, εκπαιδευτηρίων και επιχειρήσεων υπερβαίνει τους 700. Παράλληλα, αποτελεί την πρώτη ιδιωτική εταιρεία-φορέα Δια Βίου Εκπαίδευσης που συνεργάζεται επίσημα σε επιμορφωτικά προγράμματα με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.


 

  1. Γενική Περιγραφή________________________________________

Η Δημιουργική Γραφή συνδέεται άμεσα με την έννοια της δημιουργικότητας, την ικανότητα να δημιουργείς, να φτιάχνεις κάτι από το μηδέν. Είναι μια άσκηση ελευθερίας που επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στην εκμάθηση δεξιοτήτων παραγωγής και συγγραφής λογοτεχνικών αλλά και κάθε άλλου είδους κειμένων και τεχνικών που στοχεύουν στην κατάκτηση συγγραφικών (κυρίως λογοτεχνικών) δεξιοτήτων.

Αν και αυτόνομος επιστημονικός κλάδος η δημιουργική γραφή κινείται στα όρια του εκπαιδευτικού συστήματος και συνδέεται με τις νοητικές λειτουργίες. Αντιμετωπίζεται ως ένα γνωστικό αντικείμενο που μπορεί να διδαχθεί από τα πρώτα χρόνια της εκπαίδευσης του παιδιού. Στις μέρες μας οι απαιτήσεις της σημερινής κοινωνίας για υψηλές σχολικές επιδόσεις είναι μεγαλύτερες. Η δημιουργική γραφή χρησιμοποιείται ως εναλλακτικό μέσο αντιμετώπισης της σχολικής αποτυχίας των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, μια και η εμφάνισή τους είναι πιο έντονη και συχνά οδηγούνται σε χαμηλή αυτοεκτίμηση και σε άλλες μορφές ανεπιθύμητης συμπεριφοράς και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων.

Αξιοποιώντας τα βασικά χαρακτηριστικά του δημιουργικού ατόμου που είναι η φαντασία, η περιέργεια και η αστείρευτη ανάγκη του για νέες εμπειρίες, το δημιουργικό γράψιμο οδηγεί σε μια νέα πραγματικότητα, η οποία ξεφεύγει από τα όρια της τυπικής επαγγελματικής, δημοσιογραφικής, ακαδημαϊκής γραφής ή και των τυποποιημένων μορφών της λογοτεχνίας.

Στόχος Επιμόρφωσης

 

Μέσα από το σεμινάριο Δημιουργικής Γραφής οι συμμετέχοντες:

  • θα αποκτήσουν βασικές γνώσεις σχετικές με την έννοια της δημιουργικότητας και της δημιουργικής γραφής
  • θα διδαχτούν τον τρόπο σύνθεσης και τις τεχνικές παραγωγής γραπτού λόγου
  • θα πειραματιστούν με λογοτεχνικά είδη, αφηγηματικές τεχνικές, γλωσσικές ασκήσεις
  • θα προσεγγίσουν την έννοια «ομπρέλα» των μαθησιακών δυσκολιών, ως προς τα γενικά χαρακτηριστικά τους και ως προς τους τρόπους αντιμετώπισής τους
  • θα διδαχτούν πρακτικές μεθόδους για την χρήση της δημιουργικής γραφής ως μέσο προσέγγισης των μαθησιακών δυσκολιών.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε ειδικούς παιδαγωγούς και σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να αποκτήσουν μία βαθύτερη κατανόηση της έννοιας της δημιουργικής γραφής
  • σε λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους και επαγγελματίες που συνεργάζονται με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες για την αποτελεσματικότερη υποστήριξή τους
  • σε γονείς που θέλουν κατανοήσουν τις επιπτώσεις των μαθησιακών δυσκολιών στην καθημερινή ζωή του παιδιού τους και να μάθουν πώς οι ίδιοι μπορούν να λάβουν έναν πιο υποστηρικτικό και καθοδηγητικό ρόλο.
  1. Αναλυτικό Πρόγραμμα_____________________________________

 

Θεματικές Ενότητες

 

Θεματική 1: Ιστορική Αναδρομή της έννοιας της δημιουργικής γραφής

Θεωρητική προσέγγιση της δημιουργικής γραφής, σύνδεσή της με την έννοια της δημιουργικότητας

 

Θεματική 2: Δημιουργικότητα-Δημιουργική Γραφή

Διάκριση εννοιών και βασικά χαρακτηριστικά τους, τρόποι ανάπτυξης της δημιουργικότητας των μαθητών με συγγραφικές πρακτικές (δημιουργική γραφή)

 

Θεματική 3: Μαθησιακές Δυσκολίες

Θεωρητική προσέγγιση της έννοιας των Μαθησιακών Δυσκολιών, τα βασικά χαρακτηριστικά τους, τη συχνότητα εμφάνισής τους, τη διάκριση Μαθησιακών Δυσκολιών και Δυσλεξίας και τους τρόπους αντιμετώπισης τους

 

Θεματική 4: Μάθηση-Σκέψη-Μνήμη

Παρουσίαση της εξελικτικής πορείας μάθησης- εγκεφαλική ασυμμετρία (πλευρίωση)- η αναγωγή της μάθησης σε σκέψη- ο βασικός ρόλος των μνημονικών διεργασιών

Θεματική 5: Προσεγγίζοντας τις μαθησιακές δυσκολίες με τη δημιουργική γραφή

Πρακτικές ασκήσεις, χρήση οπτικοακουστικών μέσων, ευαισθητοποίηση και εξοικείωση των μαθητών με την παραγωγή γραπτού λόγου, όξυνση της κριτικής αντίληψης των μαθητών

Θεματική 6: Αξιολόγηση των μαθησιακών δεδομένων

Γενική αποτίμηση της εικόνας του μαθητή, εκπαιδευτική αξιολόγηση, επαναπροσδιορισμός στόχων του διδάσκοντα, υποδείγματα αξιολόγησης

  1. Πληροφορίες____________________________________________
 

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017
Ώρα προσέλευσης: 10.00-10.30

Ώρα Λήξης: 15.00-15.30

Χώρος Διεξαγωγής

Θα ενημερωθείτε με νεότερη ανακοίνωση

Κόστος

Προεγγραφή έως 31/10/17

  • Φοιτητές / Άνεργοι: 35€
  • Εκπαιδευτικοί / Επαγγελματίες: 45€

Εκπρόθεσμη ή Απευθείας Εγγραφή:                        55€

Διαδικασία Συμμετοχής

 

  1. Δηλώνετε συμμετοχή ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά στα ακόλουθα τηλέφωνα επικοινωνίας (2310.230545 & 211.7706766)
  2. Λαμβάνετε την επιβεβαίωση της κράτησης μέσω email
  3. Αφού λάβετε την επιβεβαίωση, προχωράτε στην κατάθεση της προκαταβολής προκειμένου να δεσμεύσετε τη θέση σας, όπως αναφέρεται παρακάτω στη διαδικασία πληρωμής
  4. Την ημέρα έναρξης του σεμιναρίου πραγματοποιείτε την εξόφληση του υπολοίπου ποσού και ολοκληρώνετε την εγγραφή σας.

Διαδικασία Πληρωμής

Βήμα 1ο à Προκαταβολή: Η συμμετοχή σας στην επιμόρφωση οριστικοποιείται μόνο με εμπρόθεσμη κατάθεση της προκαταβολής (15€) στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας που είναι ο ακόλουθος:

EUROBANK 0026.0037.01.0200499162

(IΒΑΝ GR1102600370000010200499162)

Δικαιούχος: ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ Χ – ΚΟΤΙΟΣ Κ ΟΕ | EMPLOY

Ως αιτιολογία κατάθεσης γράφετε τον κωδικό ΠΚ12 και το ονοματεπώνυμο σας και κρατάτε το αποδεικτικό της τραπέζης το οποίο επιδεικνύετε κατά την προσέλευση σας στη γραμματεία την ημέρα διεξαγωγής.

 

*Σε περίπτωση ηλεκτρονικής μεταφοράς εμβάσματος (e-banking) από τράπεζα διαφορετική της EUROBANK, τα τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εξολοκλήρου το συμμετέχοντα. (Mέσω e-banking θα πρέπει το ποσό να έχει πιστωθεί το αργότερο 3 ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής)

 

Βήμα 2ο à Εξόφληση: γίνεται την ημέρα διεξαγωγής της επιμόρφωσης, καταβάλλοντας τα υπόλοιπα δίδακτρα στη γραμματεία της επιμόρφωσης και επιδεικνύοντας απαραίτητα i) το αποδεικτικό της τράπεζας και ii) το φοιτητικό πάσο / βεβαίωση ανεργίας για όσους δικαιούνται έκπτωση.

  1. Προσκεκλημένοι Επιμορφωτές__________________________

 

 

Παπαδανιήλ Ελπίδα
Λογοθεραπεύτρια – Ειδική Παιδαγωγός, MA: Special Educational Needs and Disabilities

Η Παπαδανιήλ Ελπίδα πήρε το πτυχίο Λογοθεραπείας με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή από το Sofia University “Saint Kliment Ohridski”. Την ίδια χρονιά ολοκλήρωσε και το μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών στα πλαίσια των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του πανεπιστημίου με τίτλο, ”MA in Speech Language Pathologist and Therapist with second Speciality Oligophreno-Pedagogy”. Από το 1994 έως το 2004 εργάστηκε σε δομές της Β΄ Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής Θεσσαλονίκης, Ψυχιατρικό Νοσοκομείο, Κέντρο Ψυχικής Υγείας Κεντρικού και Βορειοδυτικού Τομέα. Συμμετείχε στη δημιουργία και την ολοκλήρωση σεμιναριακών κύκλων στο πρόγραμμα εκπαίδευσης ειδικευομένων ψυχιατρικής, Β΄ Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής, το 2001 και σε σεμινάρια εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το 2014 εξέδωσε το παιδικό παραμύθι στα πλαίσια δράσεων της Δημιουργικής γραφής με τίτλο «Εφήμερο, ακολουθώντας το νόημα της ζωής». Το 2015 έγινε μέλος της Ένωσης Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος και το 2016 έλαβε τιμητική Διάκριση από την ΕΛΒΕ και την πρόεδρο κα Φαχαντίδου Άννα, για την δημιουργία Εργαστηρίου Δημιουργικής Γραφής από το 2015 στην Ένωση. Συμμετείχε σε πλήθος επιμορφωτικών προγραμμάτων και συνεδρίων.

Καμάρα Εριέλα
Φιλόλογος, ΜΑ: Education and Human Rights, MA: Special Educational Needs and Disabilities

Η Καμάρα Εριέλα σπούδασε Ελληνική Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Απέκτησε το κοινό μεταπτυχιακό τίτλο «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το University of London και το μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου του East London.

Εργάστηκε στο Κέντρο UNESCO για τις Γυναίκες και την Ειρήνη στα Βαλκάνια. Σχεδίασε και πραγματοποίησε τα σεμινάρια δημιουργικής γραφής σε παιδιά δημοτικού και γυμνασίου υπό την έγκριση της Ένωσης Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος. Συμμετείχε σε πλήθος επιμορφωτικών προγραμμάτων και συνεδρίων.

5. Παροχές_______________________________________________________

Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης από το πιστοποιημένο ΚΔΒΜ της Employ
  • Πλούσιο και Εξειδικευμένο επιστημονικό υλικό, σχετικά με την περαιτέρω κατάρτιση στο αντικείμενο της επιμόρφωσης
  • Φάκελος συνέδρου
  • Μπλοκ σημειώσεων
  • Στυλό
  • Coffee Break

  1. Πληροφορίες – Γραμματεία___________________________________

Για δηλώσεις συμμετοχής και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της εταιρείας.

Τ.     2310.230545 | 211.7706766

  1. M.     [email protected] | U www.e-employ.gr
  2. F. www.facebook.com/employ.page

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 10:00 έως 18:00 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή

* Για οποιαδήποτε πληροφορία την ημέρα διεξαγωγής της επιμόρφωσης,

επικοινωνείτε απευθείας με το 6945175015

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.