Βρισκόμαστε στo Σεπτέμβριο του 2017.

Για πρώτη φορά όπως και η άλλη πρώτη φορά, οι μαθητές που φοιτούν στην Α΄Λυκείου δεν γνωρίζουν το σύστημα εισαγωγής τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση !
Με βάση τις δηλώσεις του υπουργού παιδείας, εξάγουμε τα εξής «σαφή» συμπεράσματα:

1. Ερώτημα περί συμμετοχής της βαθμολογίας Β΄Λυκείου: Είναι νεκροζώντανη όπως η γάτα του Schroedinger με ισοπίθανο νέφος κατανομής μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας μέχρι να ανοίξει το κουτί στις 8:00 πμ της πρώτης ημέρας των εξετάσεων !

2. Ερώτημα περί μετονομασίας των πανελλαδικών σε «κεντρικά διοργανωμένες εξετάσεις»: Οι καθηγητές θα πρέπει να είναι με το δάκτυλο έτοιμο πάνω από το enter του πληκτρολογίου και να αναμένουν την απάντηση που θα δοθεί από το «Πάμε στοίχημα», το οποίο αναλόγως του αριθμού μονά-ζυγά θα βγεί το αποτέλεσμα.

3. Ερώτημα περί αριθμού μαθημάτων εξεταστέων στο νέο σύστημα εισαγωγής: Στην κατάλληλη αίθουσα σκοποβολής του υπουργείου, ρίπτονται πυραυλάκια darts έναντι στόχου με κέντρο το 5, πρώτη περίμετρο το 4 δεύτερη περίμετρο το 3 κ.ο.κ. Ο υπουργός πάντως δεν φημίζεται για την ευθυβολία του !

4. Ερώτημα περί αριθμού ομάδων προσανατολισμού: Η στατιστική κατανομή έχει εύρος 95,44% με μέση τυπική απόκλιση 68,26% επικρατούσα τιμή το 4,32. Θα πρέπει εδώ να εξεταστούν όλοι οι υποψήφιοι σε νέο μάθημα που λέγεται «αρχές χημικής οικονομίας» και για τη θεωρητική τα «αρχαία μαθηματικά» Επίσης εισάγονται νέα μαθήματα που λέγονται «Τα Λατινικά άνευ διδασκάλου» καθώς και «Χημεία για τους γονιδιακούς απογόνους του Lavoisier»

5. Ερώτημα περί συμψηφισμού βαθμολογίας λυκείου στην εισαγωγή: Η θεωρία του χάους προβλέπει ότι οι δονήσεις του αιθέρα από το πέταγμα μιας πεταλούδας έξω από το υπουργείο είναι δυνατό να επηρεάσει τον μετωπιαίο λοβό του υπουργού καθώς θα υπογράφει την υπουργική απόφαση !

Νέες αποκλειστικές ειδήσεις αναφέρουν ότι το υπουργείο μεταστεγάζεται στο καζίνο Λουτρακίου, ενώ οι αρμόδιοι ασκούνται στην τέχνη του γκρουπιέρη !

Προηγούμενο άρθροΚαταγγελία του ΔΣ της ΟΛΜΕ για τις αποσπάσεις
Επόμενο άρθροΝεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Μεθοδολογία ομιλίας
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.