Ο διαμελισμός της Σουζανίτας(ή τα βάσανα μιας αριστευσάσης κόρης στις πανελλαδικές)

Ο διαμελισμός της Σουζανίτας(ή τα βάσανα μιας αριστευσάσης κόρης στις πανελλαδικές)

Καθώς ουάν μπάι ουάν τα φροντιστήρια της πόλης και της ευρύτερης περιοχής ανακοινώνουν τις λαμπρές επιτυχίες τους, αποκαλύπτεται με ενάργεια ότι οι μαθητές που εισάγονται στην Ιατρική και άλλες υψηλόβαθμες σχολές ήσαν κατά πολύ περισσότεροι από τους επισήμως ανακοινωθέντες. Το Αγρίμιο διαψεύδει και ουσιαστικά γελοιοποιεί τα στατιστικά στοιχεία του ΥΠΕΠΘ! Ενώ το υπουργείο παιδείας είχεν ανακοινώσει λιγοστές θέσεις εισακτέων, αποδεικνύεται ότι η αλήθεια ήταν τελείως διαφορετική. Ο αριθμός των εισαγομένων είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που ανακοίνωσαν «οι από πάνω».
Και το μυστήριον μεγαλύνεται εκ του γεγονότος ότι «ο σκοτεινός αριθμός των εισακτέων» δεν αφορά οποιουσδήποτε μαθητές, αλλά μόνον εκείνους που αρίστευσαν!
Δια να μην πούμε ονόματα και θίξουμε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα (που είναι της μοδός εσχάτως στην χώρα μας), ας εξηγηθούμε μέσω ενός και μόνου παραδείγματος. Τονίζουμε βέβαια ότι πάσα ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι τελείως συμπτωματική.
Η μαθήτρια Σουζανίτα Καραμανώλογλου λοιπόν, με 19.333 μόρια, προφανώς με το ένα πόδι στην ιατρική, εμφανίζεται ως αριστεύσασα επτά φορές έως τώρα!
Από το φροντιστήριο ΠΑΠΑΓΚΆΛΟ επειδή όταν ήταν παιδίσκη είχεν ένα πράσινο παπαγαλάκι, ονομαζόμενο Ριρή. Από το φροντιστήριο ΣΚΟΝΆΚΙ, επειδή ο φροντιστηριάρχης του έμενε ακριβώς στον από πάνω όροφο. Τυχαίο; Από το φροντιστήριο ΠΑΤΗΡ ΠΑΪΣΙΟΣ επειδή συνήθιζε, μετά τον εκκλησιασμό, να πηγαίνει για λουκουμάδες με την ανιψιά του φροντιστή. Από το φροντιστήριο ΑΠΟΤΕΛ επειδή της είχαν στείλει διαφημιστικό φυλλάδιο τρεις συνεχόμενες χρονιές. Από τα φροντιστήρια ΜΕΛΙΝΤΖΑΝΆΣ, επειδή δήλωσε ότι οφείλει την επιτυχία της στην κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων ιμάμ-μπαϊλντί. Από το φροντιστήριο Η ΦΩΛΙΆ επειδής περνούσε χαρίεσσα απ’ έξω και φωτογραφήθηκε με συμμαθήτρια την ημέρα των αποτελεσμάτων. Από το φροντιστήριο ΛΟΒΟΤΟΜΉ επειδή είχε περάσει με τη μάνα της πριν δυο χρόνια για να δει αν θα γραφτεί. Και ίσως κι από αρκετά άλλα που ακόμα δεν εβρήκανε τον τρόπο να εξιχνιάσουν την βαθιά τους σχέση με την αριστεύσασα…
Εάν λοιπόν πολλαπλασιάσουμε την Σουζανίτα επί επτά επιεικώς φορές και εάν υποθέσουμε ότι υπήρξαν στο Αγρίμιο 30 Σουζανίτες, φέτος η πόλη μας και μόνον εισήγαγε σε ιατρικές σχολές 210 νέους περίπου 340 στην Νομική και πάει λέγοντας! Εν ολίγοις δεν είναι διόλου αξιόπιστα όσα το υπουργείο παιδείας ανακοινώνει, εκτός ίσως του αριθμού εισαγομένων στο ΤΕΙ Ιχνηλασίας Ασβών Ακαρνανίας, όπου παραδόξως οι φροντιστές τον παρουσιάζουν ίδιο ή και πολύ μικρότερο!
Συγκινημένος από τα άπειρα παιδιά που αρίστευσαν φέτος και τοπικιστικά υπερήφανος, μονολογώ: όλοι μαζί, μπορούμε!
Και λέγω του εαυτού μου: εδώ για έναν Όμηρο και τσακωθήκαν τόσες πόλεις, πώς να μη γίνει πόλεμος για μία Σουζανίτα.
.

Υγ. Και μια ακόμα σεμνή πρότασή μου για το ξεπέρασμα της οικονομικής μας κρίσης: φόρο κεφαλικό βαρύ, περίπου 28 χιλιάρικα, σε δόσεις τέσσερις, να αποδίδουνε τα φροντιστήρια για κάθε τους παιδί που αριστεύει, εκτός κι αν αποδείξουνε πως όλα ήτανε παιχνίδια του μυαλού τους, πως ήτανε γυμνάσματα ποιητικά, σπουδές επάνω στο Σεφέρη:
για μια επιτυχία αδειανή, για μία Σουζανίτα!!!

.
(Εικών της ωραιοτάτης και επιμελούς Σουζανίτας την ώραν που απάγεται από Φροντιστάς)

Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.