Τα τμήματα της θεωρητικής που λείπουν

Τα τμήματα της θεωρητικής που λείπουν

Σας παρουσιάζουμε τα τμήματα της θεωρητικής ομάδας προσανατολισμού που λείπουν από το μηχανογραφικό υποψηφίων 2017 για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τα οποία θα πρέπει να εισαχθούν από το επόμενο:

1. ΤΜΗΜΑ ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΤΡΑΝΣΥΛΒΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κατευθύνσεις: α. Βαμπιρισμός στη δημόσια διοίκηση β. Ιδεολογικοί Νοσφεράτου γ. Καρπάθια και Ελληνισμός δ. Αιμοαντλητική τεχνολογία και δημόσιοι φορείς.

2. ΤΜΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
Κατευθύνσεις: α. Έδραση κατά παραγγελία β. Κουστουμάκια έδρες και κομματοσκυλικές εξυπηρετήσαεις. γ. Αρχάγγελοι της εξουσίας και λαϊκά θαύματα.

3. ΤΜΗΜΑ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Κατευθύνσεις: α. Η Πανούκλα και οι ξενιστές αρουραίοι β. Τα πτώματα που κινούνται ακόμη γ. Παπισμός και ραγιαδισμός.

4. ΤΜΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ – ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Κατευθύνσεις: α. Πλαγιοπροσεγγιστική ψηφοθηρική β. Υποσχετική ουτοπική γ. Διοριστική πελατειακή.

5. ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΕΠΙΣΤΗΜΟΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Κατευθύνσεις: α. Αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενοι πολιτικοί β. Στενές επαφές τρίτου τύπου πολιτικών γ. Άνθρωποι με τα μαύρα κοστούμια και γυναίκες με μαύρα ταγιέρ που πριν μάζευαν ραδίκια και νυν γυρεύουν σκουλαρίκια.

6. ΤΜΗΜΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΗΣ ΥΜΝΩΔΙΑΣ – ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Κατευθύνσεις: α. Τα τσιγαρλίκια του λαού β. Χωροφύλακες και πρεζόνια γ. Η παξιμαδοκλέφτρα της βουλής που γυρεύει σουρταφέρτα.

7. ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΑΔΟΥΝΑΒΙΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κατευθύνσεις: α. Βαλσάκια και ταγκό φοιτητών – καθηγητών. β. Ο Γιόχαν Στράους σε εφαρμογή σε όλους τους πολίτες. γ. Κυματοειδής κυκλική εναλλαγή εξουσιών με άλλο πρόσωπο.

Όσοι δεν πετύχατε φέτος τα επιθυμητά μόρια, μπορείτε να περιμένετε τα νέα τμήματα. Η αιωνία Ελλάς αγκαλιάζει με θαλπωρή τα τέκνα της και δίνει ελπίδες και υποσχέσεις για το μέλλον…

Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.