Ο κύκλος του συστήματος εισαγωγής

Ο κύκλος του συστήματος εισαγωγής

Στο μακρινό Χρωστάν, έχει παρατηρηθεί ένας κύκλος συστημάτων εισαγωγής κάτι σαν την παλίρροια του πορθμού Ευρίπου, κάτι σαν την περιφορά του κομήτη Halley γύρω από τον Ήλιο.
Αυτό το περιοδικό φαινόμενο έχει τις εξής φάσεις:
Φάση πρώτη – (ανάφαση): Ο υπουργός επιθυμεί την αναβάθμιση του Λυκείου το οποίο έχει απαξιωθεί λόγω της επικέντρωσης των μαθητών στα πανελλαδικά μαθήματα μόνο και στην έξωθεν εντατική παροχή εκπαίδευσης. Πετάει λοιπόν το μπαλάκι μέσα στο Λύκειο, καταργώντας τις μετά το Λύκειο πανελλαδικές και θεσπίζοντας ενδοσχολική αντικειμενική και αξιόπιστη αξιολόγηση των μαθητών.
Φάση δεύτερη – (γκελ) : Για να πιάσει το σχέδιο, απαιτείται συνάμα και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών καθώς και των εκπαιδευτικών μονάδων. Το μπαλάκι κάνει γκελ και επιστρέφει με την απειλή σύσσωμης αντίδρασης και μέσω μαθητικών εξεγέρσεων.
Φάση τρίτη – (κατάφαση) : Αρχίζουν οι πανελλαδικές να μειώνονται σε πλήθος μαθημάτων, σε συμμετοχή τάξεων και σιγά σιγά να παίρνουν το δρόμο της εξόδου από το Λύκειο.
Φάση τέταρτη – (πρόσχημα) : Το Λύκειο πρέπει να αναβαθμιστεί με την απεξάρτηση του από το εξεταστικό σύστημα. Το Λύκειο πρέπει να έχει μορφωτικό ρόλο και όχι προετοιμαστικό για τριτοβάθμια εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό οι πανελλαδικές γίνονται μετά την αποφοίτηση.
Φάση πέμπτη – (ανάφαση) : Ίδια με τη φάση πρώτη κ.ο.κ.
Στο μακρινό Χρωστάν οι φροντιστές γνωρίζουν καλώς τον κύκλο αυτό και την επίδραση στον κύκλο εργασιών, όπερ είναι πάντα έτοιμοι να στηρίξουν τους μαθητές των, καθότι είναι οι πλέον κατάλληλοι μελετητές των περιοδικών φαινομένων, τα οποία προβλέπουν από νωρίς και ετοιμάζονται αναλόγως.

Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.