Βρισκόμαστε στον Ιούνιο του 2017
Το Υπουργείο Παιδείας, σε μια κρίση οργανωτικής δεξιότητας, μεταθέτει τις επαναληπτικές πανελλαδικές στο Σεπτέμβριο. Ορδές υποψηφίων, σπεύδουν να βγούν άρρωστοι προκειμένου να εξασφαλίσουν τρίμηνη παράταση πανελλαδικών.

Η κυρία Φερνογύρου ψάχνει το κατάλληλο φροντιστήριο το οποίο θα έχει διασυνδέσεις με κλινικές και θα αναλάβει τη θερινή τελική προετοιμασία.

– Καλησπέρα σας, Φερνογύρου ονομάζομαι και έχω ραντεβού ενημέρωσης για τα προγράμματα ασθενείας του φροντιστηρίου σας.
– Καλωσήλθατε στον «ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΑΣΘΕΝΗ»

– Δεν σας κρύβω, ότι μόλις επισκέφθηκα «ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ 40 ΠΥΡΕΤΟ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΑΥΤΟ» καθώς και το «ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΩ ΟΤΑΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ»
– Μα τι λέτε τώρα κυρία Φερνογύρου, στο «ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ 40 ΠΥΡΕΤΟ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΑΥΤΟ» θα βάλουν το Ριρή πάνω σε πάγο με ενώ θα φυσούν ανεμιστήρες για να κρυώσει ώστε να περάσει τα διαπιστευτήρια του υπουργείου, ενώ στο «ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΩ ΟΤΑΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ» θα του βγάλουν τις αμυγδαλές σε συνεργασία με συγκεκριμένη κλινική. Ακόμη κι αν έχει βγαλμένες αμυγδαλές, θα χρεωθείτε εκ νέου επέμβαση !

– Τέλος πάντων, πείτε μου τι παραπάνω προσφέρετε από τους ανταγωνιστές σας ;
– Εμείς κυρία Φερνογύρου πλεονεκτούμε, γιατί δεν χρησιμοποιούμε ούτε ιώσεις ούτε επεμβάσεις αλλά σας βοηθούμε στην έκδοση βεβαιώσεων για ψυχικές νόσους. Συγκεκριμένα, θα παραστήσετε ότι τάχα μου σας εγκατέλειψε ο κύριος Φερνόγυρος και εσείς θα παρουσιάσετε στο Ριρή το βράδυ πριν τις πανελλαδικές το νέο του μπαμπά, ο οποίος θα είναι ο ωραίος αυτός ηθοποιός που βλέπετε στην κορνίζα με τον οποίο συνεργαζόμαστε.

– Σας έχω εμπιστοσύνη στο βαρύ εκπαιδευτικό έργο το οποίο εκπονείτε κύριε διευθυντά του «ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΑΣΘΕΝΗ». Δεν χρειάζεται να εκθέσετε περεταίρω τις μεθόδους σας καθότι έχω πειστεί. Προωθείστε παρακαλώ την εγγραφή του Ριρή στο έξοχο φροντιστήριο σας !

Προηγούμενο άρθροΗ ξεγνοιασιά παρέα με την ελευθερία!
Επόμενο άρθροΙστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (4ο κεφάλαιο)
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.