Cloud Computing and Education Concept

Στην Σύρο στις 28 – 30/4/ 2017 θα υλοποιηθεί το 9ο συνέδριο για την
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα παρουσιαστούν περισσότερες από 100 εισηγήσεις.

Παράλληλα θα παρουσιαστούν 23 βιωματικά εργαστήρια:

Τα Βιωματικά εργαστήρια θα υλοποιηθούν στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο των
Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και
της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», στις 28, 29 και 30 Απριλίου 2017 στη
Σύρο, υπό την Αιγίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ., 174921/Δ2/19-10-2016,
<http://e-diktyo.eu/http://e-diktyo.eu/.

1.    Εργαστήριο Οπτικής Επικοινωνίας στην πράξη: κινούμενα έργα OpenArtLab,
Φύτρος Κώστας.

2.    Εργαστήριο Μουσικής Τεχνολογίας στην πράξη, Μουσικοθεραπεία
OpenmusicLab, Φύτρος Κώστας.

3.    Ενσωμάτωση διαδικτυακών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης στη διδακτική
πράξη – Δημιουργία κοινοτήτων πρακτικής και μάθησης, Γλέζου Κατερίνα.

4.    Δραστηριότητες Αξιοποίησης του Συστήματος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Edison, Γλέζου Κατερίνα, Μπιρμπίλης Γιώργος.

5.    Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού πακέτου Ρομποτικής Lego WeDo 1.0, Γλέζου
Κατερίνα, Ιωσηφίδου Μαρία, Ξηρίδου Αδαμαντία. Εντάσσεται στο πλαίσιο της
Scratch Day in Syros 2017.

6.    Εργαστήριο καινοτόμου διδακτικής του κέντρου για χαρισματικά –
ταλαντούχα παιδιά (CTY GREECE), Αντώνης Χρυσός – Ναπολέων Μάου – Χάιδω
Σαμαρά – Γεωργία Τσουλφά.

7.    Δημιουργώντας ασκήσεις στον διαδραστικό πίνακα μαζί με τους μαθητές,
Μαρία Στιβακτάκη.

8.    Ψηφιακή αφήγηση, Παναγιωτοπούλου Γιώτα.

9.    Μια «Ανεστραμμένη Τάξη» στο Edmodo: Αξιοποιεί Και Εφαρμόζει Τη
Δημιουργική Γραφή Στη Χημεία Με Ποικιλία  Ψηφιακών Εργαλείων, Σ. Σμυρνή – Π.
Ψυχογυιοπούλου.

10. Παιδαγωγική αξιοποίηση της δράσης eTwinning, Φαρασόπουλος Νεκτάριος
Πρεσβευτής eTwinning.

11. eTwinning Live και Twinspace, Φαρασόπουλος Νεκτάριος – Καπράλου Χρύσα.

12. Stem και eTwinning, Λούβρης Άρης.

13. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών με αισθητήρες, Ρούμελης Νίκος – Πόπη
Κωνσταντινίδου.

14. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών με υλικά κουζίνας, Ρούμελης Νίκος – Πόπη
Κωνσταντινίδου.

15. Arduino: εκπαιδευτική ρομποτική για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, Σοφία
Σωτηρίου – Ιάκωβος Μαστρογιάννης.

16. Αξιοποίηση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης Moodle στην διδασκαλία
μαθημάτων, Γρηγοριάδης Πρόδρομος.

17. Ρομποτικές κατασκευές συνθέτοντας δομικά στοιχεία και η δημιουργία
προγραμματιζόμενων «συμπεριφορών», Κωτσάνης Γιάννης – Οικονόμου Βασίλης,
<mailto:[email protected][email protected]

18. Διαδραστικές επιφάνειες (tablets), ψηφιακό πολυμεσικό εκπαιδευτικό
υλικό. H επίδραση τους στις μεθοδολογίες εκπαίδευσης αλλά και στο ρόλο του
Εκπαιδευτικού, Κωτσάνης Γιάννης – Οικονόμου Βασίλης,
<mailto:[email protected][email protected]

19. Από τα Windows και τον Word στο Ububtu και το Libre Office, Μπούσιου
Θόδωρος.

20. Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού πακέτου Ρομποτικής Lego WeDo 2.0, Γλέζου
Κατερίνα, Ιωσηφίδου Μαρία, Ξηρίδου Αδαμαντία. Εντάσσεται στο πλαίσιο της
Scratch Day in Syros 2017.

21. Η Μέθοδος της Ψηφιακής Αφήγησης μέσα από το Erasmus + Project
“idigStories”, Δαρζέντα Μελίνα.

22. Ανοιχτές Τεχνολογίες και Τρισδιάστατη Εκτύπωση στην Εκπαίδευση,
Αθανάσιος Δεληγιάννης

23. Ένα μάθημα πρακτικής σε ανοιχτό περιβάλλον moodle, Βιβή Φώτη

Σε λίγες μέρες θα ανακοινωθεί και η φόρμα στην οποία θα μπορείτε να δηλώσετε
συμμετοχή στα αντίστοιχα εργαστήρια.

Νίκος Τζιμόπουλος

Τηλ.: 2281079396,

6979776923

e-mail:  <mailto:[email protected][email protected]

Δικτυακός τόπος συνεδρίου

<http://www.e-diktyo.euwww.e-diktyo.eu

Δικτυακός τόπος διαγωνισμού

<http://www.eduwebawards.gr/http://www.eduwebawards.gr/

Για την Συντονιστική Επιτροπή

του Συνεδρίου και του Διαγωνισμού

Νίκος Τζιμόπουλος

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.