Η ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ. εδώ και 15 χρόνια προσπαθεί με συνέπεια να αναδείξει το σημαντικό ρόλο των εκπαιδευτικών στη διδακτική-μαθησιακή ‘συνάντηση’ για την προσωπική ανάπτυξη των μαθητών/τριών, καθώς και για την κοινωνικο-οικονομική ανάπτυξη της χώρας μας. Η εκπαίδευση που προσφέρει στηρίζεται σ’ ένα ολικό, Κριτικό και Αναπτυξιακό Μοντέλο Αγωγής, την εφαρμογή του οποίου προωθεί για το αναλυτικό πρόγραμμα και τη διδακτική μεθοδολογία «διασυνοριακά», δηλαδή για όλα τα σχολικά μαθήματα, χωρίς σύνορα γνωστικών αντικειμένων.

Το διεπιστημονικό αυτό μοντέλο αναγνωρίζει τη σημαντικότητα του τρίπτυχου: Παιδεία – Τέχνη – Πολιτισμός

και προωθεί ένα σύγχρονο επαγγελματικό προφίλ για το δάσκαλο της πράξης στη σημερινή συγκυρία, ένα προφίλ που έχει ως βάση του τα επιστημονικά πεδία: Έρευνα – Συμβουλευτική – Επικοινωνία. Με συστηματικό τρόπο και μεθοδολογία, επομένως, προωθείται ο δάσκαλος

Ερευνητής – Σύμβουλος – Επικοινωνός

    Για την καλύτερη δυνατή στήριξη των εκπαιδευτικών της πράξης, το Δ.Σ. της ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ. αποφάσισε την οργάνωση σεμιναρίων εκπαίδευσης που θα προωθήσουν στρατηγικά το σύγχρονο αυτό Επαγγελματικό Προφίλ του εκπαιδευτικού. Μερικά από τα σεμινάρια θα γίνουν σε συνεργασία και με Βρετανικό Πανεπιστήμιο. Τα προγράμματα των σεμιναρίων αυτών θα στηρίζονται στη διαλεκτική σχέση θεωρίας-πράξης, έρευνας – διδασκαλίας -αξιολόγησης, με βασικό τους στοιχείο την κριτική βιωματική μάθηση και τη δυναμική της ομάδας.

     Στα σεμινάρια, εκτός από  τη βεβαίωση παρακολούθησης, θα υπάρχει η δυνατότητα παροχής αναλυτικής πιστοποίησης της ταυτότητας του σεμιναρίου, αντίστοιχης με αυτήν που προβλέπεται στο EUROPASS, με στόχο την αναγνωρισιμότητα των προσόντων σε εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο και την ευελιξία των εργαζόμενων στην αγορά εργασίας.

Η θεματολογία των σεμιναρίων που πραγματοποιούνται άμεσα είναι:

  1. Αξιολόγηση και Ενεργός Έρευνα: Δάσκαλος και μαθητές ερευνητές
  2. Λήψη απόφασης – Αξιοποίηση ψυχομετρικών εργαλείων υπό το πρίσμα του κριτικού αναπτυξιακού μοντέλου.
Για περισσότερες πληροφορίες 

και υποβολή αίτησης επισκεφτείτε το ιστολόγιό μας  

       και ακολουθούν

  1. Ηγεσία στην Εκπαίδευση
  2. Για την Επικοινωνία: Ο δάσκαλος ως επικοινωνός
  3. Αγωγή στα ΜΜΕ
  4. Προσωπική Ανάπτυξη ως προϋπόθεση

     για την επαγγελματική ανάπτυξη

                                                                                                                                  Εδώ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  & ΕΝΕΡΓΟΣ ΕΡΕΥΝΑ:

Ο Δάσκαλος Ερευνητής                                   

 «Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΓΕΤΩΝΩΝ»

…θολές και συγκεχυμένες ιδέες, αποπροσανατολιστικά διλήμματα, αντικρουόμενες θέσεις, καταιγιστική πληροφόρηση, ανατροπή συστημάτων αξιών, κυριαρχία του λόγου που δε συμβαδίζει με την πράξη, επιφανειακή γνώση….

Οι νέοι και οι νέες γεννιούνται και μεγαλώνουν σε έναν κόσμο που μεταβάλλεται ανελέητα παρασυρόμενος από τη δίνη της αναπτυσσόμενης τεχνολογίας και της επιτάχυνσης των πάντων. Θα μπορέσουν, άραγε, να αποκωδικοποιήσουν τα θετικά μηνύματα της εποχής τους οι άνθρωποι και  να προσαρμοστούν στους νέους ρυθμούς και στις διαρκείς αλλαγές; Θα επιβιώσουν στην εποχή της χαοτικής αστάθειας και της αβεβαιότητας θα «εξ-αφανιστούν» ή θα πρέπει να μετακινηθούν σε «θερμότερα» μέρη;

Οι εκπαιδευτικοί βιώνοντας και οι ίδιοι το φαινόμενο της αλλαγής της εποχής καλούνται να αντιδράσουν και να συνδράμουν σε αυτή τη νέα προσαρμογή-μετάβαση των νέων ανθρώπων!

Καλούνται να δείξουν τον δρόμο για το πέρασμα σε μια νέα εποχή με «όπλα» στη φαρέτρα τους την  έρευνα, την κριτική ανάγνωση, την πράξη με φρόνηση!

 

Η ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ έχει ως στόχο να στηρίξει το σύγχρονο εκπαιδευτικό προκειμένου να ενισχύσει την προσωπική και  επαγγελματική του ταυτότητα. Σκοπεύει, δηλαδή να προαγάγει το δάσκαλο ερευνητή και παραγωγό γνώσης και θεωρίας. Η προτεραιότητα που δίνεται εκ μέρους της ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ στο ζήτημα του Δάσκαλου Ερευνητή οφείλεται στην πίστη ότι μέσω της Ενεργού Έρευνας καλλιεργούνται θέματα που σχετίζονται με

την προσωπική ανάπτυξη, ως προϋπόθεση για την επαγγελματική ανάπτυξη,

την ανάπτυξη και βελτίωση της μεθοδολογίας μας και της διδασκαλίας,

την ανάπτυξη του αναλυτικού προγράμματος,

την ανάπτυξη του σχολείου ως σύγχρονου οργανισμού και

την κοινωνικο-οικονομική ανάπτυξη.

Αναπόσπαστο κομμάτι της Ενεργού Έρευνας είναι η ουσιαστική και διαρκής αξιολόγηση. Οι συμμετέχοντες στα σεμινάριά μας θα έχουν την ευκαιρία ν’ ασκηθούν και σ’ αυτό το σημαντικό ζήτημα που είναι, άλλωστε, απαραίτητο ‘βήμα’ της Ενεργού Έρευνας.

Για το Δάσκαλο Ερευνητή οργανώνουμε δύο σεμινάρια με γενικό σκοπό:

την υποστήριξη των εκπαιδευόμενων, ώστε να αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες για μια κριτική και σύγχρονη προσέγγιση στη διδασκαλία και τη μάθηση. Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν –με βιωματικό και θεωρητικό τρόπο- οι αρχές, οι αξίες, η φιλοσοφία και η μεθοδολογία της Ενεργού Έρευνας. Οι εκπαιδευόμενοι στα σεμινάριά μας θα έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσουν ένα στρατηγικό πλάνο ενεργειών με δραστηριότητες δικής τους επιλογής που θα εφαρμόσουν στη διδακτική πράξη.

 

                              

(36 ώρες διά ζώσης διδασκαλία & 34 ώρες εκπόνηση εργασίας με εποπτεία)

Η ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ σε συνεργασία με Βρετανικό Πανεπιστήμιο θα δώσει τη δυνατότητα σε όσους συμμετέχουν στο 2Ο σεμινάριο να συνεχίσουν την επιμόρφωση επιλέγοντας ένα ή περισσότερα modules (διδακτικές ενότητες) που θα πιστοποιούνται από το Πανεπιστήμιο σε επίπεδο Masters.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εδώ πρέπει να μπουν τα δύο σεμινάρια

1)    το ημερήσιο

2)    Των 50 ωρών όπου θα τονίσουμε τη δυνατότητα για συνέχιση με το Αγγλικό πανεπιστήμιο. Αυτό για το πανεπιστήμιο πρέπει να το αναδείξουμε και αλλού…

Για πληροφορίες και εγγραφή πατήστε ΕΔΩ

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:  “ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ”

                                        «Ο καιρός των αποφάσεων…»

Μια φορά κι έναν καιρό ο άνθρωπος ζούσε «ξένοιαστος» την παιδική και νεανική του ηλικία. Όταν μεγάλωνε, μια φορά στη ζωή του αποφάσιζε τι επάγγελμα θ’ ακολουθήσει, μια φορά με ποιο σύντροφο θα περάσει τη ζωή του, μια φορά σε ποιον τόπο θα ζήσει… και η ζωή κυλούσε ήρεμα και χωρίς πολλές πολλές σημαντικές αποφάσεις.

Και ξαφνικά… ήρθαν τα πάνω-κάτω. Ο κόσμος έγινε σύνθετος, περίπλοκος, ακατανόητος, απαιτητικός και πρόσταζε…

Αποφάσισε για κάθε στιγμή της ζωής σου…

                                                   Αποφάσισε γρήγορα και αποτελεσματικά…

                                                   Αποφάσισε την κατάλληλη στιγμή…

                                                   Αποφάσισε για σένα και για άλλους…

Αποφάσισε για το σήμερα και για το αύριο…

Αποφάσισε…, γιατί  «οι καιροί ου μενετοί»… (=οι ευκαιρίες δεν περιμένουν)

 

Είναι, άραγε, εύκολος ο δρόμος της ευθυκρισίας και της «ευβουλίας», σε μια εποχή διογκώσεων, παραμορφώσεων, παραποιήσεων, διαστρεβλώσεων, αλλοιώσεων, συγχύσεων και ψευδαισθήσεων…

πώς θα μπορέσει ο δάσκαλος ν’ αναπτυχθεί επαγγελματικά, να γίνει Σύμβουλος, καθοδηγητής, να εκπαιδευτεί στη λήψη αποφάσεων για τον εαυτό του και τους μαθητές του;

πώς θα μπορέσει ο μαθητής να γνωρίσει τον εαυτό του και τον κοινωνικό χώρο που τον περιβάλλει, ώστε να λάβει τις κατάλληλες αποφάσεις για το μέλλον του;

πώς θα μπορέσει ο γονιός ν’ αναγνωρίσει τις προσδοκίες του, τις σύγχρονες αλλαγές και  τις ανάγκες των νέων, ώστε να τους βοηθήσει στη λήψη των αναγκαίων αποφάσεων;

πώς θα μπορέσουν τα ηγετικά στελέχη ν’ ανταποκριθούν στις σύγχρονες εκπαιδευτικές προκλήσεις και να οδηγηθούν στις κατάλληλες αποφάσεις;

 

Τον δρόμο αυτό θα προσπαθήσει ν’ ανοίξει η ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ μ’ έναν κύκλο σεμιναρίων που θ’ απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς και ηγετικά στελέχη. Τα σεμινάρια θα συνδυάζουν την «τέχνη» με τη «γνώση», τη θεωρία με το βίωμα, τον ατομικό συλλογισμό με το διάλογο, θα «υπολογίζουν» τη γνώση του εαυτού και τη γνώση της κοινωνίας.

Καθώς, κατά τον Πλάτωνα,  «μια ενέργεια άστοχη είναι αποτέλεσμα αμάθειας» (375e), οι εκπαιδευτικές παρεμβάσεις της ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ στοχεύουν στη εμβάθυνση της θεωρητικής γνώσης σχετικής με τη λήψη απόφασης και παράλληλα τη βιωματική και με κριτικό – αναπτυξιακό πνεύμα ανάλυση των τεστ ενδιαφερόντων, αξιών που οδηγούν στην αυτογνωσία και τη λήψη απόφασης.

 

                                              Για περισσότερες πληροφορίες & εγγραφή πατήστε  ΕΔΩ

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.