Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ανάπτυξη στην παιδική ηλικία

Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ανάπτυξη στην παιδική ηλικία

H Employ ως πιστοποιημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας και έχοντας δεκαετή εμπειρία στο χώρο της Δια Βίου Εκπαίδευσης, έχει υλοποιήσει περισσότερες από 800 επιμορφώσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα, έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 100 καταξιωμένους ακαδημαϊκούς και επιφανείς επαγγελματίες και το δίκτυο των συνεργαζόμενων φορέων, εκπαιδευτηρίων και επιχειρήσεων υπερβαίνει τους 700. Παράλληλα, αποτελεί την πρώτη ιδιωτική εταιρεία-φορέα Δια Βίου Εκπαίδευσης που συνεργάζεται επίσημα σε επιμορφωτικά προγράμματα με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

 

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ – WEBINARS

 

Μια νέα πρωτοποριακή υπηρεσία από την EMPLOY

 

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μια νέα μορφή παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών που δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια χάρη στην άνθηση των νέων τεχνολογιών. Η παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών μέσα από το διαδίκτυο συνάδει με τις ανάγκες της εποχής: εκμηδενίζει τις αποστάσεις και εξοικονομεί χρόνο, χωρίς να υπολείπεται στην ποιότητα της εκπαίδευσης που λαμβάνει ο συμμετέχων. Εκτός αυτών, πρόκειται για μια μορφή υπηρεσιών φιλική προς το περιβάλλον, λόγω της μείωσης των μετακινήσεων και της κατανάλωσης χαρτιού.

Μετά από μια επιτυχημένη πολυετή πορεία στο χώρο της δια βίου εκπαίδευσης, η εταιρία EMPLOY έπειτα από πλήθος αιτημάτων σας προσφέρει την ευκαιρία να παρακολουθήσετε webinars με πλούσια θεματολογία και υψηλή ποιότητα, με πεπειραμένους εισηγητές.

Το παρόν σεμινάριο το οποίο επιθυμείτε να παρακολουθήσετε είναι webinar.

Θα υλοποιηθεί δηλαδή διαδικτυακά και όχι με φυσική σας παρουσία.

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες στο τέλος της σχετικής ανακοίνωσης.

Εισαγωγή

Πέρα από τη νοημοσύνη, με την ευρέως γνωστή έννοια (εξυπνάδα, ευφυΐα), ένα άλλο είδος έχει έρθει στο προσκήνιο τα τελευταία χρόνια, η «συναισθηματική νοημοσύνη».

Τα άτομα με συναισθηματική νοημοσύνη είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τα συναισθήματά τους, να εμπιστεύονται και να χειρίζονται τα συναισθήματά τους, να λύνουν προβλήματα, να έχουν αυξημένη αυτοεκτίμηση και ικανότητες μάθησης, καθώς και καλές σχέσεις. Σε αυτό το σημείο, όμως, τίθεται το εξής ερώτημα: Πώς μπορώ να βοηθήσω ένα παιδί να αποκτήσει συναισθηματική νοημοσύνη;

Συναισθηματική νοημοσύνη ονομάζουμε την ικανότητά μας να αναγνωρίζουμε πότε βιώνουμε εμείς ή κάποιος άλλος ένα συναίσθημα, να μπορούμε να το κατονομάζουμε και τέλος να το χειριζόμαστε με αποτελεσματικό τρόπο. Έρευνες στον επιστημονικό χώρο έχουν δείξει πως παιδιά με χαμηλό δείκτη συναισθηματικής νοημοσύνης αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία και στην επαφή τους με τους άλλους, καθώς δεν μπορούν να εκφράσουν αυτό που θέλουν, δεν μπορούν να αναγνωρίσουν συναισθήματα, τα οποία νιώθουν, δεν μπορούν να τα αντιμετωπίσουν, νιώθουν αυξημένα επίπεδα έντασης και καταλήγουν να απομονώνονται.

Βασικός σκοπός του εν λόγω σεμιναρίου αποτελεί η παροχή επιστημονικής  πληροφόρησης στους εκπαιδευτικούς και σε άλλους επαγγελματίες, π.χ. ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κλπ, σχετικά με το πώς οι ίδιοι μπορούν μέσα από την εφαρμογή ασκήσεων να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών.

Το εν λόγω σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε εκπαιδευτικούς. Κατά δεύτερον, και σε άλλους επαγγελματίες, όπως είναι οι ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κλπ, καθώς και σε φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.

 

Περιεχόμενο webinar
9:45 – 10.00

 

 

 

 

 

                                                      Είσοδος στη διαδικτυακή πλατφόρμα και αναμονή έναρξης                                        σεμιναρίου

10:00 – 11:30

 

 

                                                      Α  ΕΝΟΤΗΤΑ

 

  • Βασικές Αρχές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης

 Γίνεται αναφορά στις έξι βασικές αρχές της συναισθηματικής νοημοσύνης. Ειδικότερα:

  1. Τα συναισθήματα είναι πληροφορίες
  2. Δεν μπορούμε να αγνοούμε τα συναισθήματα
  3. Μπορούμε να κρύβουμε τα συναισθήματά μας αλλά όχι τόσο καλά όσο νομίζουμε
  4. Οι αποφάσεις μας πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους το συναίσθημα προκειμένου να είναι αποτελεσματικές
  5. Το συναίσθημα ακολουθεί μία σειρά λογικών αλληλουχιών
  6. Υπάρχουν τόσο γενικεύσιμα όσο και συγκεκριμένα συναισθήματα
  • Επίδραση στην καθημερινή δραστηριότητα (σχολείο, εργασία κλπ)

Πιο συγκεκριμένα, παρατίθενται έρευνες, μέσα από τις οποίες διαφαίνεται η συσχέτιση της συναισθηματικής νοημοσύνης με το επίπεδο λειτουργικότητας του ατόμου. Επιπρόσθετα, δίνονται παραδείγματα στο πλαίσιο της εργασίας και του σχολείου.

  • Παιχνίδια – βιωματικά εργαστήρια για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης στη σχολική τάξη

Παρατίθεται μία σειρά από παιχνίδια και βιωματικά εργαστήρια, τα οποία μπορεί να πραγματοποιήσει ο παιδαγωγός στο χώρο της σχολικής τάξης.

11:30 – 11:40

 

                   Διάλειμμα

11:40 – 13:00

 

                   Β ΕΝΟΤΗΤΑ

 

  • Αντιμετωπίζοντας το θυμό

Ο θυµός είναι µια συχνή αντίδραση στις καταστάσεις στρες. Συσχετίζεται και µε άλλα αρνητικά συναισθήµατα, όπως το άγχος, η µαταίωση και ο πόνος. Παρουσιάζονται τεχνικές που μπορούν να εφαρμοσθούν σε παιδιά αναφορικά με τη διαχείριση του θυμού.

  • Αναπτύσσοντας διεκδικητική συμπεριφορά

Το άτοµο που διεκδικεί σωστά τα δικαιώµατά του: α) παραδέχεται τις προσωπικές δυνατότητες και αδυναµίες, τις προσωπικές ανάγκες, και αναλαµβάνει την ευθύνη των πράξεών του, αλλά ταυτόχρονα, β) αποδέχεται και παραδέχεται τα δικαιώµατα των άλλων. Δίνονται βασικές τεχνικές στο πλαίσιο της διεκδικητικής συμπεριφοράς από την πλευρά του παιδιού.

 

Ημερομηνία και ώρα υλοποίησης

Ημερομηνία διεξαγωγής:                                 Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Ώρα εισόδου στην πλατφόρμα:                   9:45 – 10:00

Ώρες διεξαγωγής:                                                10:00 – 13.00

 

Επιμορφώτρια

 

Δρ. Θεοφίλου Παρασκευή

Διδάκτωρ Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου

Προϊσταμένη Δ. Υ. στο Γ.Ν.Ν.Θ.Α. «Η ΣΩΤΗΡΙΑ»

 

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Η Παρασκευή Θεοφίλου είναι Προϊσταμένη Διοικητικής Υποδιεύθυνσης στο Γ.Ν.Ν.Θ.Α. «Η ΣΩΤΗΡΙΑ». Το 1998 αποφοίτησε από το Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι. Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, από το οποίο αποφοίτησε το 2001. Το 2004 έλαβε μεταπτυχιακό δίπλωμα Ειδίκευσης από το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Κοινωνικός Αποκλεισμός και Μειονότητες» του Παντείου Πανεπιστημίου και το 2010 αναγορεύθηκε Διδάκτωρ Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Επίσης, είναι Απόφοιτη της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης (Ε.Σ.Δ.Δ.) – Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης (Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας) (2007). Έχει εξειδικευθεί στη γνωσιακή – συμπεριφορική ψυχοθεραπεία.

                  Από το 2002 έως και το 2005 εργάστηκε ως κοινωνική λειτουργός στο Γ.Ν.Μ. «Α. ΦΛΕΜΙΓΚ». Έχει διδάξει στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης, σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα Ελληνικών Πανεπιστημίων καθώς και στο ICPS College και στο Aegean College.

                  Πλήθος εργασιών της έχει παρουσιαστεί σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια ενώ διαθέτει πλούσιο συγγραφικό και ερευνητικό έργο. Έχει επιμεληθεί την έκδοση του  βιβλίου στην αγγλική γλώσσα με τίτλο «Outcomes Assessment in End-Stage Kidney Disease – Measurements and Applications in Clinical Practice», το οποίο έχει εκδοθεί από τον οίκο Bentham Science Publishers. Είναι επίσης συγγραφέας του εγχειριδίου με τίτλο «Χρήση του Δείκτη Ποιότητας Ζωής Missoula VITAS (MVQOLI) – Εργαλείο σχεδιασμού φροντίδας του ασθενούς» που έχει εκδοθεί από τις ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ. Παράλληλα, είναι αξιολογητής σε έγκριτα ξένα επιστημονικά περιοδικά.

                  Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην ποιότητα ζωής και ψυχική υγεία στις χρόνιες παθήσεις, και ιδίως τη χρόνια νεφρική νόσο, συμμόρφωση του ασθενούς στη θεραπευτική αγωγή, ανακουφιστική φροντίδα, κοινωνικά ευπαθείς ομάδες καθώς και σε θέματα πολιτισμικής προσαρμογής και μελέτης ψυχομετρικών ιδιοτήτων ερωτηματολογίων που μπορούν να χορηγηθούν στο χώρο της Υγείας.

Παροχές & δηλώσεις συμμετοχής

 

 

Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:

  • Βεβαίωση παρακολούθησης σε ηλεκτρονική μορφή
  • Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή

Για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή αποκλειστικά μέσω διαδικτύου αναγράφοντας ΣΩΣΤΑ όλα τα στοιχεία σας.

Η συμμετοχή σας στην επιμόρφωση θεωρείται δεδομένη μόνο εφόσον κάνετε την κατάθεση του ποσού συμμετοχής μέχρι την τελική ημερομηνία προεγγραφής στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας που αναφέρεται παρακάτω:

  • Τελική Ημερομηνία Προεγγραφής: 4/4/2017
  • Ποσό Συμμετοχής: 35€

——————————————————————————————————————–

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

αριθμός λογαριασμού κατάθεσης  0 0 2 6 . 0 0 3 7 . 0 1 .  0 2 0 0 4 9 9 1 6 2

δικαιούχος ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ Χ – ΚΟΤΙΟΣ Κ ΟΕ

(μέσω ebanking: IΒΑΝ GR1102600370000010200499162|οποιαδήποτε τραπεζικά έξοδα μέσω ebanking επιβαρύνουν εξολοκλήρου το συμμετέχοντα | μέσω ebanking θα πρέπει το ποσό να έχει πιστωθεί το αργότερο 3 ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής)

———————————————————————————————————-

Ως αιτιολογία κατάθεσης γράφετε τον κωδικό Θ20 και το ονοματεπώνυμο σας. Δίχως κατάθεση του ποσού συμμετοχής δεν δεσμεύεται η θέση.

Σημαντική σημείωση:

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε μην προχωρήσετε σε πληρωμή εάν προηγουμένως δεν έχετε δηλώσει ηλεκτρονική συμμετοχή, καθώς ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Ακυρώσεις θέσεων και επιστροφή του ποσού γίνονται δεκτές μέχρι και 10 ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής, και εφόσον ειδοποιηθεί εγκαίρως τηλεφωνικά το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Σε διαφορετική περίπτωση το ποσό  παρακρατείται και επιτρέπονται μόνο αντικαταστάσεις συμμετοχών με άλλο άτομο ή ηλεκτρονική αποστολή του επιμορφωτικού υλικού.

Γραμματεία webinar

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της εταιρείας.

 

Τ.      2310.230545 | 211.7706766

  1. M. [email protected]| U   www.e-employ.gr
  2. F. www.facebook.com/employ.page

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 10:00 έως 18:00 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Αφού εγγραφείτε στο σεμινάριο, θα λάβετε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο ένα email επιβεβαίωσης. Αφού ολοκληρωθούν οι εγγραφές και έχετε προβεί στην κατάθεση του ποσού θα λάβετε ένα email που θα σας προσκαλεί να εγγραφείτε στη διαδικτυακή πλατφόρμα. Αφού κάνετε την εγγραφή σας λαμβάνετε ένα email από την πλατφόρμα που σας καλεί να συνδεθείτε “Join“. Συνιστάται να συνδεθείτε εκείνη την ώρα για να δείτε αν μεταφέρεστε αυτόματα στο χώρο αναμονής του σεμιναρίου ή αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα. Την ημέρα του webinar συνιστάται να «μπείτε» στη σχετική σελίδα περίπου 15 λεπτά πριν την ώρα της έναρξης, για να μπορέσετε να εξοικειωθείτε με τις δυνατότητες του προγράμματος.

Ωστόσο, για λόγους μεθοδικότητας, θα σας αποστείλουμε εκ των προτέρων και οδηγίες, συμβουλές και εικόνες για το εικονικό περιβάλλον (web classroom), ώστε να μπορείτε να εξοικειωθείτε και πριν την ημερομηνία διεξαγωγής.

 

FAQs

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω;

Αρκεί να έχετε πρόσβαση σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή με γρήγορη και σταθερή ταχύτητα την ώρα που διεξάγεται το σεμινάριο, από όποιο σημείο του πλανήτη κι αν βρίσκεστε!

 

Τι λογισμικό χρειάζεται;

Δεν χρειάζεται να «κατεβάσετε» κάποιο πρόγραμμα. Η πρόσβασή σας γίνεται στον browser (firefox, chrome, internet explorer,  κτλ.) που ήδη χρησιμοποιείτε ακολουθώντας ένα link που θα σας δοθεί με την εγγραφή σας και ξεκινάτε να παρακολουθείτε με πολύ απλά βήματα.

 

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα;

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η ευκολία πρόσβασης, ακόμα και αν διαμένετε σε απομακρυσμένες ή δύσβατες περιοχές. Γλιτώνοντας τις μετακινήσεις εξοικονομείτε χρήματα και πολύτιμο χρόνο. Τα πλεονεκτήματα αφορούν και το περιβάλλον μας, καθώς η απουσία μετακινήσεων αλλά και εκτυπωμένου υλικού καθιστά τα webinars φιλικά προς το περιβάλλον.

 Θα λάβω κάποια βεβαίωση;

Η βεβαίωση θα σας σταλεί ηλεκτρονικά με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την εγγραφή στο webinar. Θα είναι αντίστοιχη της διάρκειας του σεμιναρίου και θα αναγράφει τη θεματική που παρακολουθήσατε.


 

Πόσο εύκολο είναι;

Εφόσον έχετε διαβάσει τις οδηγίες που θα σας έχουν αποσταλεί και εφόσον θα έχετε εισέλθει (Join) αρκετά λεπτά πριν την έναρξη του σεμιναρίου, η παρακολούθησή του είναι εξαιρετικά εύκολη και η πλατφόρμα που επιλέξαμε είναι ιδιαίτερα εύχρηστη για τους συμμετέχοντες, ενώ παρέχει εικονικό ‘χώρο αναμονής’, ‘αίθουσα διδασκαλίας’ και ‘χώρο’ συζήτησης.

 

Θα παρέχεται υλικό;

Το υλικό θα σας αποσταλεί μέσω του προσωπικού σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.

Εάν δεν μπορώ να παρακολουθήσω το webinar την ώρα της διεξαγωγής, μπορώ να το παρακολουθήσω αργότερα;

Όχι. Για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων το video του webinar δεν  διανέμεται.

Παίρνω βεβαίωση παρακολούθησης εάν έχω καταθέσει το ποσό και δεν μπορέσω να παρακολουθήσω το σεμινάριο;

Όχι, αποστέλλεται μόνο το επιμορφωτικό υλικό που παραχωρεί ο εισηγητής. Βεβαίωση παρακολούθησης χορηγείται μόνο σε αυτούς που παρακολουθούν το σεμινάριο καθ’ όλη τη διάρκεια.

 

Είναι το ίδιο με το να παρακολουθήσω δια ζώσης;

Η εισήγηση θα ακούγεται με τον ίδιο τρόπο, θα μπορείτε να βλέπετε τον εισηγητή, αλλά απουσιάζει η οπτική επαφή μεταξύ συνεκπαιδευόμενων. Ωστόσο, μαθησιακός στόχος των webinars είναι η ανάπτυξη περισσότερων και πιο εξειδικευμένων θεματικών ενοτήτων, σε σύγκριση με άλλου τύπου δραστηριότητες δια βίου εκπαίδευσης (σεμινάρια, ημερίδες, διαλέξεις).

Ενημερωτικό υλικό

Χορηγοί Επικοινωνίας :

www.paideia-ergasia.gr

www.socialpolicy.gr

www.filologikos-istotopos.gr

Μανόλης Μαυρακάκης on FacebookΜανόλης Μαυρακάκης on GoogleΜανόλης Μαυρακάκης on TwitterΜανόλης Μαυρακάκης on Youtube
Μανόλης Μαυρακάκης
Ο Μανόλης Μαυρακάκης είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας (τομέα κλασικών σπουδών) της Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Από το 2000 εργάζεται ως καθηγητής φιλόλογος, τα τελευταία χρόνια στο Ηράκλειο της Κρήτης. Είναι συγγραφέας εκπαιδευτικών βιβλίων στις εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ και διαχειριστής της ιστοσελίδας «Φιλολογικός Ιστότοπος».

Ο Μανόλης Μαυρακάκης είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας (τομέα κλασικών σπουδών) της Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Από το 2000 εργάζεται ως καθηγητής φιλόλογος, τα τελευταία χρόνια στο Ηράκλειο της Κρήτης. Είναι συγγραφέας εκπαιδευτικών βιβλίων στις εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ και διαχειριστής της ιστοσελίδας «Φιλολογικός Ιστότοπος».

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.