Ο όρος αυτοεκτίμηση, που αναφέρεται στον τρόπο, με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και κρίνουμε τον εαυτό μας, είναι ζωτικής σημασίας για κάθε άνθρωπο καθώς συντελεί στην εξασφάλιση της ψυχικής του ισορροπίας. Η ανάπτυξη και η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης αποτελεί μία διαδικασία, η οποία αρχίζει από την βρεφική ηλικία περνώντας στην παιδική, εφηβική και στην ενήλικη.

Σκοπός του εν λόγω σεμιναρίου είναι η εξοικείωση των συμμετεχόντων με την έννοια της αυτοεκτίμησης και των παραγόντων που μπορεί να την επηρεάσουν.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας (ψυχολόγους, ψυχιάτρους, κοινωνικούς λειτουργούς κλπ) και φοιτητές ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών. Επίσης, απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς.

Περιεχόμενο webinar
9:45 – 10.00

 

 

 

 

                                                      Είσοδος στη διαδικτυακή πλατφόρμα και αναμονή έναρξης                                                   σεμιναρίου

10:00 – 11:30

 

 

                                                      Α  ΕΝΟΤΗΤΑ

 

  • ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Θα δοθεί έμφαση στην έννοια του εαυτού καθώς και στις βασικές συνιστώσες της εν λόγω έννοιας. Επίσης, θα αναφερθούν οι βασικές διαφορές των εννοιών «αυτοαντίληψη» και «αυτοεκτίμηση»

  • ΟΙ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ

Θα εξεταστεί η επίδραση των «σημαντικών άλλων» στη διαμόρφωση της αυτοεκτίμησης καθώς και οι μορφές, τις οποίες μπορεί να λάβει η έννοια «εαυτός»

  • ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ

Πρόκειται να παρουσιαστούν οι βασικότερες θεωρητικές προσεγγίσεις που έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο διερεύνησης της αυτοεκτίμησης του ατόμου

11:30 – 11:40

 

                   Διάλειμμα


 

11:40 – 13:15

 

                   Β ΕΝΟΤΗΤΑ

 

  • ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ

Πρόκειται να γίνει αναφορά στα παρακάτω:

  • Το οικογενειακό περιβάλλον και κυρίως ό,τι έχει σχέση με πρότυπα, σχέσεις, κοινωνικοοικονομικό επίπεδο, αυτοεκτίμηση γονέων, προσδοκίες γονέων για το παιδί
  • Το σχολείο καθώς η σχολική κοινότητα που παρέχει τη βάση για να καθοριστούν τα κριτήρια σύγκρισης, με βάση τα οποία το παιδί θα προσδιορίσει την αυτοεκτίμησή του
  • Η ευρύτερη ομάδα των συνομηλίκων, γιατί με βάση τις πληροφορίες που εκπέμπονται από αυτή, επηρεάζεται η αξιολόγηση των επί μέρους τομέων αυτοεκτίμησης
  • Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ – ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ

Θα γίνει εκτενής αναφορά μέσα από την παρουσίαση ερευνών στη συσχέτιση μεταξύ σχολικής επίδοσης και αυτοεκτίμησης

  • ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΓΙΟΥΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Θα αναφερθούν οι βασικές αρχές για την ανάπτυξη υγιούς αυτοεκτίμησης καθώς και συγκεκριμένες τεχνικές που μπορούν οι γονείς να ακολουθήσουν – Παράθεση παραδειγμάτων

 

Ημερομηνία και ώρα υλοποίησης

Ημερομηνία διεξαγωγής:                           Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Ώρα εισόδου στην πλατφόρμα:       9:45 – 10:00

Ώρες διεξαγωγής:                                      10:00 – 13.15

 

Επιμορφώτρια

 

Δρ Παρασκευή Θεοφίλου

Διδάκτωρ Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου

Προϊσταμένη Δ. Υ. στο Γ.Ν.Ν.Θ.Α. «Η ΣΩΤΗΡΙΑ»

 

 

Παροχές & δηλώσεις συμμετοχής

 

 

Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:

  • Βεβαίωση παρακολούθησης σε ηλεκτρονική μορφή
  • Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή

Για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή αποκλειστικά μέσω διαδικτύου αναγράφοντας ΣΩΣΤΑ όλα τα στοιχεία σας.

  • Τελική Ημερομηνία Προεγγραφής: 29/ 11 /2016
  • Ποσό Συμμετοχής: 35€

Γραμματεία webinar

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της εταιρείας.

 

Τ.      2310.230545 | 211.7706766

  1. M. [email protected] |  U   www.e-employ.gr
  2. F. www.facebook.com/employ.page

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 10:00 έως 18:00 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή

Ενημερωτικό υλικό

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.