Βρισκόμαστε στους Ολυμπιακούς του 1896

Γίνονται προκριματικοί αγώνες για την ανάδειξη των δρομέων του Μαραθωνίου.
Ο Σπύρος Λούης νερουλάς από το Αμαρούσιον Αττικής και άσχετος με τον αθλητισμό δεν καταφέρνει να πιάσει τον απαιτούμενο χρόνο πρόκρισης, παρολαυτά συμμετέχει στον Μαραθώνιο μαζί με άλλους 16 ακόμη αθλητές.

Μάνατζερ του Σπύρου Λούη ήταν συνταγματάρχης του Ελληνικού στρατού και όλως τυχαίως υπεύθυνος των προκριματικών αλλά και κατά σύμπτωση, διοικητής του Σπύρου Λούη, όταν αυτός υπηρετούσε τη στρατιωτική του θητεία !

Δίνεται η εκκίνηση και ο Σπύρος Λούης μένει πίσω από την αρχή.
Στο ενδιάμεσο της διαδρομής, και ενώ βρισκόταν αρκετά πίσω, τον περιγράφει ένας ταβερνιάρης πως έπινε κρασί στο μαγαζί του και πως ακόμη ο ταβερνιάρης τον παρότρυνε να μην πιεί αλλά να συνεχίσει το τρέξιμο !

Όπως ο Μεγαλέξανδρος έκοψε το γόρδιο δεσμό, έτσι και ο Σπύρος Λούης έκοψε δρόμο κρυμμένος σε ένα προσυνενοημένο κάρο ! Έτσι εξηγείται και γιατί ήταν «αόρατος» στους προπορευόμενους αθλητές), γι’ αυτό κι έφτασε στο Στάδιο σχετικά ξεκούραστος.

Οι προπορευόμενοι δρομείς Βασιλάκος, Μπελόκας και ο Ούγγρος Κέλνερ «διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους» πως ουδέποτε είδαν τον Λούη να τους προσπερνά, λίγο πριν τον τερματισμό ο αγγελιοφόρος αναγγέλει την πρωτοπορία του Λούη, κάνοντας το Στάδιο να δονείται απ’ την ιαχή «Έλλην! Έλλην!». Ο Λούης τελικά τερμάτισε πρώτος, με χρόνο 2 ώρες, 58 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα μειώνοντας κατά σχεδόν 20 λεπτά την προσωπική του επίδοση των προκριματικών!

Ο Σπύρος Λούης έκτοτε δεν ξανάτρεξε σε καμμία διοργάνωση, παρ΄ότι προκλήθηκε απ’ τους άμεσα θιγόμενους ηττημένους Βασιλάκο και Μπελόκα. Ίσως όπως λένε, για να μην φανεί η μετριότητά του και να διατηρηθεί η υστεροφημία του μέχρι των ημερών μας, όπου τιμάται η απάτη του με ειδική προθήκη στο μεγαλύτερο των αρχαιολογικών μουσείων, το μουσείο Ακροπόλεως Αθηνών !

Προηγούμενο άρθροΤο 35ο πανελλήνιο συνέδριο της ΟΕΦΕ στην Πάτρα
Επόμενο άρθροΤέχνη και τεχνική της ανάγνωσης
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.