Προσχηματικός πολιτικός λόγος και το αυταπόδεικτο

Προσχηματικός πολιτικός λόγος και το αυταπόδεικτο

Πρόβλημα: Ένα πολιτικό κόμμα ευρισκόμενο στην εξουσία, διατείνεται, ότι θα μειώσει την ανάγκη για ιδιωτική παιδεία, καθώς θα βελτιώσει όπως υποστηρίζει τις παρεχόμενες δημόσιας υπηρεσίες του.
Λύστε την εξίσωση διερευνώντας τις προκύπτουσες λύσεις.

Λύση: Στην πρόταση περί αναβάθμισης της παιδείας.
1. Προτείνεται τετρατάξιο Γυμνάσιο, με πρόσχημα την επιμήκυνση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Άτοπο, καθότι ο πραγματικός λόγος είναι η μείωση των τάξεων των δαπανηρών για το κράτος επαγγελματικών λυκείων. Επιπλέον, στην ανορθόγραφη πρόταση αναφέρεται ότι αυτό αποτελεί προσαύξηση του Γυμνασίου κατά 25% ενώ τα στοιχειώδη μαθηματικά λένε 33,3%
Επιπλέον στόχος της επαύξησης του Γυμνασίου, είναι η μείωση του Λυκείου και η κατά συνέπεια συγχώνευση Λυκείων.

2. Προτείνεται διτάξιο Λύκειο με πρόσχημα τον διετή προσανατολισμό σπουδών. Άτοπο, καθότι ο πραγματικός λόγος είναι το από νωρίς «άδειασμα» των Λυκείων και η κατά συνέπεια συγχώνευση εκπαιδευτικών μονάδων.

3. Προτείνεται Κατάργηση Πανελλαδικών εξετάσεων, με πολιτικάντικο πρόσχημα, την ελάφρυνση από τα βάρη της φροντιστηριακής υποχρέωσης των μαθητών. Άτοπο, καθότι ο πραγματικός λόγος είναι η μείωση του κόστους των Πανελλαδικών. Αυτός άλλωστε, ήταν και ο πραγματικός λόγος, που τα εξεταζόμενα μαθήματα μειώθηκαν από τα 6-7 στα 4-5. Επιπλέον μεγαλειώδης στόχος είναι το τρόπαιο των επόμενων εκλογών το οποίο κατά σύμπτωση προγραματίζεται τώρα, ώστε με τους νεοεισερχόμενους του χρόνου στο λύκειο να έχουμε τους πρώτους εισακτέους «τζάμπα» στις παρυφές των εκλογών.

4. Προτείνεται συντελεστής «ωριμότητας προσανατολισμού» του υποψηφίου, με πρόσχημα την επιβράβευση των μαθητών που έχουν καταλήξει σε λίγες επιλογές, αν είναι δυνατό σε μία ή δύο. Αυτό είναι άτοπο, καθώς ο πραγματικός λόγος είναι ο προσχηματικός «κόφτης» υποψηφίων, όπερ μεθερμηνευόμενο, σε πετάω έξω από το Μετσόβιο, γιατί ναι μεν πήρες την πριμοδότηση αλλά δεν τα κατάφερες και έτσι αν και έμπαινες πολυτεχνείο Πάτρας, τώρα δεν μπαίνεις πουθενά γιατί δεν το δήλωσες. Ήσουν ώριμος στις επιλογές σου, σε βοήθησα και εγώ αλλά εσύ ήθελες μόνο μία επιλογή. Από την άλλη μεριά υπάρχουν και όσοι κάνουν πολλές επιλογές. Πάλι δεν μπαίνουν αν και θα μπορούσαν π.χ. στο οικονομικό του Ρεθύμνου, επειδή δηλώνουν πολλές επιλογές. Αυτός είναι ένας ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΚΟΦΤΗΣ που υποκαθιστά με τον καλύτερο τρόπο την απόρριψη μέσω πανελλαδικών. O κόφτης αυτός θα οδηγεί τελικά στη χαμηλόβαθμα ΤΕΙ. Αυτό το σατανικό σχέδιο ούτε στο State Department ούτε στο πάλαι ποτέ Κρεμλίνο δεν θα σκαρφιζόντουσαν.

5.Προτείνεται κάλυψη ορισμένων μαθημάτων με τηλεκπαίδευση, με πρόσχημα την κάλυψη κάθε επιλογής αν και δεν συγκροτείται ανάλογο τμήμα. Αυτό είναι άτοπο, καθώς ο πραγματικός λόγος είναι η σταδιακή αντικατάσταση μέρους διδακτικών ωρών από ηλεκτρονικές χαμηλότερου κόστους. Με ανάλογα προσχήματα περί ελάφρυνσης των μαθητών για να παίξουν φτουξελεφτερία στη γειτονιά έγινε και η μείωση ωρών των προγραμμάτων μέσης εκπαίδευσης. Φυσικά, ο πραγματικός λόγος ήταν και πάλι οικονομικός.

Όπερ έδει δείξαι, μία «αναβαθμισμένη» μέση εκπαίδευση που στόχο έχει τη δραματική μείωση κόστους υπηρεσιών, είναι μαθηματικώς αδύνατον να είναι βελτιωμένη.

Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.