frontistirioΜε το νόμο του 1922 ιδρύονται τα πρώτα φροντιστήρια και εδραιώνονται με οριστικότερο νόμο του Μεταξά του 1940.
Η επιθυμία για μόρφωση και κοινωνική καταξίωση γεμίζει τις αίθουσες. Χαρισματικοί καθηγητές όπως ο Αλεξόπουλος, ο Μανωλκίδης, ο Μπελεζίνης, ο Κυριακόπουλος διδάσκουν στα θρανία των αιθουσών στις οποίες στήριξαν τις ελπίδες τους χιλιάδες Έλληνες.

Ας αναλογιστούμε λοιπόν, την εκατονταετή ιστορία μας, την προσφορά μας στη μόρφωση των Ελλήνων, την ανάδειξη χαρισματικών εκπαιδευτικών και ακόμη…..

Ας αναλογιστούμε ακόμη πόσο και τι έχει αλλάξει στα φροντιστηριακά δρώμενα εδώ και 100 χρόνια….

Η απάντηση είναι ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα ! Ένας καθηγητής παραδίδει, οι μαθητές σημειώνουν και ίσως να λύνουν και καμιά άσκηση επιτόπου.

Το εκατονταετές αυτό μοντέλο δείχνει να έχει ολοκληρώσει τον κύκλο του και μέλει να διαδεχτεί από νέο φροντιστηριακό μοντέλο το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές σε όλη τη σχολική διάρκεια.

Στο νέο μοντέλο, υπάρχουν χαμηλότερα κόστη, καθότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εξυπηρετούν ταυτόχρονα πολυδύναμες τάξεις διαφορετικών βαθμίδων. Στο νέο μοντέλο υποστήριξης υπάρχει αμεσότητα στη σχέση εκπαιδευτικού και εκπαιδευόμενου.
Στο νέο μοντέλο, οι μαθητές μαθαίνουν από νωρίς να εργάζονται σταθερά από δύο έως τέσσερις ώρες καθημερινά μαζί μας.
Μαθαίνουν να μας έχουν ανάγκη και να γίνονται αξιόπιστοι φίλοι μας από νωρίς, χωρίς να μας προδίδουν για ιδιαίτερο μάθημα το οποίο ανταγωνιστικά πλέον θα χάνει εμφανώς !
Στο νέο μοντέλο, εντάσσουμε την ξένη γλώσσα, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, τον προσωπικό σύμβουλο – υπηρεσίες που σίγουρα μας αναδεικνύουν ανταγωνιστικά σε σχέση με τα ιδιαίτερα μαθήματα.
Το κόστος λειτουργίας πλέον θα είναι υποπολλαπλάσιο, αν σκεφτούμε, ότι στον ίδιο χώρο θα περιφέρονται κυκλικά καθηγητές όλων των ειδικοτήτων και επιλεκτικά θα δημιουργούν μικρά γκρουπ βραχύχρονου μαθήματος αναλόγως των αναγκών μεμονωμένων ομάδων.
Μπορούμε να πετύχουμε αναλογία καθηγητών προς μαθητές, μικρότερη του ένα προς δέκα, χωρίς συμβιβασμούς.

Σας προσκαλώ, να σχεδιάσουμε από την αρχή το νέο φροντιστήριο.
Σας προσκαλώ, να σχεδιάσουμε τις νέες υπηρεσίες και τα νέα εκπαιδευτικά προϊόντα.
Σας προσκαλώ να σχεδιάσουμε από το μηδέν το νέο startup των φροντιστηρίων.
Σας προσκαλώ, να σχεδιάσουμε ακόμη και νέο όνομα, αφήνοντας το παλιό βορά στην ισοπεδωτική λεκτική απαξίωση των λαϊκιστών.

Για να σχεδιάσουμε από την αρχή τις νέες υπηρεσίες, θα χρειαστεί χρόνος, και τεχνοκράτες.

ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ !!!

Ελάτε να δείξουμε έμπρακτα στους νέους, ότι εμείς κλείνουμε ένα κύκλο και ανοίγουμε ένα νέο κύκλο, προσαρμοσμένο στις νέες εποχές και τις νέες ανάγκες.
Ας δείξουμε στην Ελληνική κοινωνία, ότι δεν είμαστε ηττοπαθείς, αλλά καινοτόμοι και καθοδηγητές στα εκπαιδευτικά θέματα

Το βίντεο αναπαράγει την ομιλία στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση της ΟΕΦΕ .

https://www.youtube.com/watch?v=7z-M4es8WOg

Προηγούμενο άρθροΠροτεινόμενες προσεγγίσεις για τη διδακτική αξιοποίηση της Λογοτεχνίας στο πλαίσιο της τάξης
Επόμενο άρθροΠώς θα βρω ποιο είναι το καλύτερο τμήμα ΑΕΙ/ΤΕΙ στον τομέα του;
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.