aristotelisΑν ο εκπαιδευτικός δεν αγαπά το αντικείμενό του, είναι φυσικό να μην μπορεί να κάνει και τους μαθητές του να το αγαπήσουν! Μετά βγαίνει δημοσίως και υποστηρίζει ότι οι μαθητές του δεν αγαπούν αυτό που διδάσκει, άρα αυτό που διδάσκει πρέπει να καταργηθεί! Έτσι γίνεται πιο εύκολη και η ζωή του εκπαιδευτικού, διότι αυτό που ο ίδιος αντιπαθεί έχει καταργηθεί, άρα και ο ίδιος δεν καταπιέζεται, όταν αναγκάζεται να το διδάξει χωρίς να το αγαπά! Μ’ αυτόν τον αποκαλυπτικά παραστατικό τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε γιατί ενδυναμώθηκε εσχάτως αυτή η απαράδεκτη κόντρα μεταξύ συναδέλφων σχετικά με τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών από το πρωτότυπο στο Γυμνάσιο! Το γιατί δημιουργήθηκε το θέμα της κατάργησης του πρωτότυπου αρχαίου κειμένου στο Γυμνάσιο είναι γνωστό: η σημερινή πολιτική ηγεσία επιθυμεί διακαώς να περικόψει τους διορισμούς φιλολόγων στην εκπαίδευση! Τόσο απλά! Τόσο ξεκάθαρα! Το γιατί όμως ενδυναμώθηκε αυτή η κόντρα έχει να κάνει με το πώς βλέπει ο κάθε φιλόλογος το αντικείμενο της διδασκαλίας του! Καθόμαστε και συζητάμε τις τελευταίες ημέρες αν είναι παιδαγωγικό ή όχι να διδάσκεται το πρωτότυπο αρχαίο κείμενο στο Γυμνάσιο, λησμονώντας όμως τη βασικότερη αρχή της παιδαγωγικής, που είναι ο εκπαιδευτικός ν’ αγαπά το αντικείμενο της διδασκαλίας του! Απ’ αυτό ξεκινούν όλα στη διδασκαλία! Η παιδαγωγική είναι πρωτίστως ζήτημα του εκπαιδευτικού! Δεν εξαρτάται από το υπουργείο Παιδείας ούτε από το αντικείμενο της διδασκαλίας, αλλά από την αγάπη που προσφέρει ο εκπαιδευτικός σ’ αυτό που διδάσκει! Αν ο εκπαιδευτικός αγαπά το αντικείμενό του, θα βρει τον τρόπο να κάνει ακόμα και τον πιο αδιάφορο μαθητή να το αγαπήσει! Αν δεν το αγαπά, ζητά την… κατάργησή του, ακυρώνοντας έτσι τον εαυτό του, ικανοποιώντας όμως και αυτούς που στοχεύουν σ’ αυτή την ακύρωση…

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.