ereuna“Οι Συμμετοχικές Εκπαιδευτικές Τεχνικές στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Η περίπτωση των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Αττικής”. Σκοπός της είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την χρήση των βιωματικών συμμετοχικών τεχνικών σε επιμορφωτικά επαγγελματικά προγράμματα και την αξιοποίηση αυτών κατά την άσκηση του εκπαιδευτικού τους έργου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.