10687897_10204886395579409_7516676880025749512_oΒρισκόμαστε στο Σεπτέμβριο του 2024
Τα φροντιστήρια, στα πλαίσια του ανταγωνισμού μεταξύ τους, έχουν εισάγει ποικίλες μεθόδους.
Η κυρία Φερνόγυρου επισκέπτεται το φροντιστήριο “Ο ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ”

-Καλησπέρα σας. Φερνόγυρου ονομάζομαι και έχω κλείσει ραντεβού για πληροφορίες !
-Παρακαλώ, περάστε. προσέξτε μη σκοντάψετε στις αλυσίδες !

-Κοιτάξτε έρχομαι από το φροντιστήριο “Η ΕΠΙΠΛΗΞΗ” και μου φαίνονται πολύ ήπιες οι μέθοδοι σωφρονισμού που χρησιμοποιούν, καθότι εγώ ζητάω ένα πραγματικά αυστηρό φροντιστήριο !
-Κυρία μου, είναι γνωστό, ότι η “ΕΠΙΠΛΗΞΗ” είναι πολύ πίσω στις μεθόδους που χρησιμοποιεί ! Όταν αυτοί χρησιμοποιούσαν σφαλιαρίτσες, εμείς είχαμε εισάγει ήδη τη βουκέντρα και όταν οι καθηγητές τους απλά κλωτσούσαν με σπειρούνια τους αδιάβαστους, εμείς τους υποβάλαμε σε ήπιο λιθοβολισμό σύμφωνα με το πρότυπο του ΕΛΟΤ stoneread 532 !

-Όμως οι μαθητές σήμερα όλο και πιο τεμπέληδες είναι οπότε απαιτείται πραγματική αυστηρότητα από το φροντιστήριο. Σήμερα τι μέθοδο σωφρονισμού χρησιμοποιείτε;
-Πλέον έχουμε εξελιχθεί πάρα πολύ και εφαρμόζουμε τη μέθοδο του μαστιγώματος σε ολιγομελή γκρουπ.

-Ναι πείτε μου σας παρακαλώ πόσα άτομα βάζετε στην αίθουσα μαστιγώματος ;
-Αυστηρά επταμελή, εκτός αν θέλετε ιδιαίτερο μαστίγωμα του γιου σας !

-Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ενημέρωση, ώστε να γνωρίζω αν διάβασε και τι μέθοδο ακολουθήσατε.
-Ασφαλώς και μπορούμε να σας κάνουμε άμεση αναμετάδοση, όμως δεν θα τον βλέπετε όταν θα είναι κλεισμένος στη σαρκοφάγο με τα καρφιά αλλά μην ανησυχείτε, ξέρουμε πόσο να πιέσουμε τα πορτάκια !!

-Χαίρομαι κύριε διευθυντά του “ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗ” διότι είμαι σίγουρη, ότι με τις μεθόδους σας το όνειρο των Α Ν Θ Ρ Ω Π Ι Σ Τ Ι Κ Ω Ν ΣΠΟΥΔΩΝ του γιου μου θα γίνει πραγματικότητα !

Προηγούμενο άρθροΣχέση φυσικής και κοινωνικής πραγματικότητας
Επόμενο άρθροΚριτήριο αξιολόγησης:Οι μαθητές δεν θεωρούν ότι η γνώση είναι αξία
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.