Βρισκόμαστε στο 1150 μ.Χ.
Στην Ιαπωνία το κεντρικό αυτοκρατορικό σύστημα του Κιότο αδυνατεί να ελέγξει τα φέουδα των γαιοκτημόνων. Ορισμένοι από αυτούς του γαιοκτήμονες ήταν αριστοκράτες, ευγενείς που είχαν εγκαταλείψει τη βασιλική αυλή του Κιότο, την πρωτεύουσα, προκειμένου να αναζητήσουν την τύχη τους. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργήθηκε σταδιακά ένα δίκτυο φυλών ή «οικογενειών» με τη διευρυμένη έννοια. Έτσι, όμως, η κεντρική διακυβέρνηση της χώρας έχασε τη δύναμή της, ενώ ο νόμος και η τάξη ετηρείτο πλέον από τις διαφορετικές οικογένειες. Οι οικογένειες εξοπλίστηκαν με την πάροδο του χρόνου, ώστε να μπορούν να προστατέψουν τη γη τους και τους ανθρώπους τους. Τούτο ήταν και το έναυσμα για την ανάπτυξη της τάξης των σαμουράι, πάνω σε έναν αρχαιότερους κώδικες τιμής και άμυνας που είχαν ήδη αναπτυχθεί στην ενδοχώρα.

Οι Σαμουράι πολεμιστές διακρίθηκαν όχι μόνο για την ικανότητά τους στις πολεμικές τέχνες αλλά και για τους κώδικες τιμής που προάσπιζαν πανανθρώπινες αξίες, όπως ήδη είχαν εκφραστεί στο παραδοσιακό ιαπωνικό θέατρο «καμπούκι»

Βρισκόμαστε στο 1950 μ.Χ.
Στην Ελλάδα το κεντρικό εκπαιδευτικό σύστημα του Υ.Π.Ε.Π.Θ. αδυνατεί να ελέγξει τα γνωστικά αντικείμενα τα προαπαιτούμενα για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια. Ορισμένοι από τους εκπαιδευτικούς που αδυνατούσαν να διοριστούν λόγω αριστερών φρονημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση εγκαταλείπουν τον αγώνα διορισμού και αναζητούν την τύχη τους στα υπό σύσταση φροντιστήρια της πρωτεύουσας καθώς και άλλων πόλεων. Δημιουργείται έτσι ένα δίκτυο παροχής γνώσεων από αυτούς, που μη μπορώντας να υπηρετήσουν τη γνώση εκ των έσω, την ωθούν έξωθεν.
Η γνώση αυτή διογκώθηκε καθώς οι προασπιστές της ήταν πραγματικοί και ρηξικέλευθοι αγωνιστές, οι οποίοι τηρούσαν κώδικες τιμής που ήδη είχαν αναπτυχθεί στα προηγούμενα χρόνια.

Οι Σαμουράι φροντιστές της εποχής διακρίθηκαν όχι μόνο για την ικανότητά τους στις εκπαιδευτικές τέχνες αλλά και για τους κώδικες τιμής που προάσπιζαν πανανθρώπινες αξίες, όπως ήδη είχαν εκφραστεί στο παραδοσιακό ελληνικό θέατρο της «Ελληνικής τραγωδίας»

Προηγούμενο άρθροΧρονοδιάγραμμα διαδικασίας επιλογής διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Επόμενο άρθροΠροκηρύξεις θέσεων μελών ΔΕΠ του Α.Π.Θ
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.