fort_0Με την από 13.11.2015 ερώτησή μας προς το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων θέσαμε μια σειρά ερωτημάτων σχετικά με την απαράδεκτη κατάσταση σε πολλά δημοτικά κυνοκομεία της Χώρας, όπου σύμφωνα με καταγγελίες και δημοσιεύματα αδέσποτα ζώα «φυλακίζονται» και επί της ουσίας βασανίζονται για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα. Δυστυχώς, η απάντηση του αρμόδιου Υπουργείου ήταν τυπική και άνευ ουσίας, δεδομένου ότι περιορίστηκε σε μια στεγνή παράθεση της κείμενης νομοθεσίας. Η ερώτηση αυτή αποσκοπούσε, μεταξύ άλλων, στην ανάδειξη του προβλήματος του ελλείμματος παιδείας, που δυστυχώς χαρακτηρίζει πολλούς συμπολίτες μας ως προς τη δέουσα συμπεριφορά απέναντι στα ζώα, τόσο τα δεσποζόμενα όσο και τα αδέσποτα, καθώς και της σπουδαιότητας της καλλιέργειας της ιδέας της φιλοζωίας. Για τους λόγους αυτούς και σε συμπλήρωση των ερωτημάτων που ήδη θέσαμε, επανερχόμαστε με νέα ερώτηση αυτή τη φορά προς το Υπουργείο Παιδείας.

Στις 16.11.2015 πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και του Υπουργού Παιδείας. Στη συνάντηση αυτή αναδείχθηκαν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα ζητήματα:

α) η εισαγωγή θεματικών ενοτήτων φιλοζωίας σε μαθήματα τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

β) οι λοιπές σχετικές με τα ζώα εκπαιδευτικές δράσεις με τις οποίες μπορεί να εμπλουτιστεί το πρόγραμμα των μαθητών μας,

γ) η αναγκαιότητα επαγγελματικής κατάρτισης και πιστοποίησης των εκπαιδευτών σκύλων.

Τα ζητήματα αυτά και οι συνακόλουθες ελλείψεις καθιστούν εμφανές ότι είναι πράγματι αναγκαία η εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος εκπαιδευτικών φιλοζωικών δράσεων, ώστε τα προβλήματα που διαταράσσουν την αρμονική συμβίωσή μας με τα ζώα να αντιμετωπιστούν στη ρίζα τους.

Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα:

1) Προτίθεται το Υπουργείο Παιδείας να προβεί στην εισαγωγή θεματικών ενοτήτων φιλοζωίας σε μαθήματα τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;

2) Προτίθεται το Υπουργείο Παιδείας να εκπονήσει από κοινού με τις φιλοζωικές οργανώσεις βιωματικές, φιλοζωικές δράσεις, που υπερβαίνουν τη διδασκαλία σε θεωρητικό επίπεδο και με τις οποίες μπορεί να εμπλουτιστεί το πρόγραμμα των μαθητών μας;

3) Προτίθεται το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει πρωτοβουλία στην κατεύθυνση δημιουργίας ενός πλαισίου επαγγελματικής κατάρτισης και πιστοποίησης εκπαιδευτών σκύλων;

4) Σε ποιες άλλες εκπαιδευτικές φιλοζωικές δράσεις προτίθεται να προβεί το Υπουργείο Παιδείας ώστε να αντιμετωπισθεί το έλλειμμα παιδείας, που δυστυχώς χαρακτηρίζει πολλούς συμπολίτες μας ως προς τη δέουσα συμπεριφορά απέναντι στα ζώα, τόσο τα δεσποζόμενα όσο και τα αδέσποτα, καθώς και να καλλιεργηθεί η ιδέα της φιλοζωίας;

Ο ερωτών Βουλευτής

Θεόδωρος Π. Φορτσάκης

Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.