Οδηγίες χρήσης στους συναδέλφους φροντιστές προς αναγνώριση και αντιμετώπιση των κατασκόπων.
1. Ο ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑΣ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ. Μετακόμισε πρόσφατα και ήλθε από τις Κουκουβάουνες, άρα αν τον ρωτήσουμε σε ποιο σχολείο θα φοιτήσει ο μαθητής, θα απαντήσει αορίστως. Αν απαντήσει υποδεικνύοντας συγκεκριμένο σχολείο, είναι πιθανό να είναι ο κατάσκοπος του γείτονα φροντιστή ! Συχνά το παίζει επαρχιώτης, που μετακόμισε προσφάτως από το Κακοσάλεσι και συνοδεύεται από τον ξάδελφο της Αθήνας, που τυχαίνει να έχει την ηλικία ενός νέου καθηγητή φροντιστηρίου !
2. Ο ΜΑΚΡΥΝΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ. Ήλθε να ρωτήσει για το παιδί του μπατζανάκη, του ξαδέλφου, του βαφτισιμιού, του γαμπρού, του κουμπάρου, του νονού, του μέντορα, του grand shef, του πνευματικού, του avatar του !
3. Ο ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΔΟΡΟΣ. Θέλει να μάθει για τον ανιψιό του που θα πάει σε δύο χρόνια στην Α΄Λυκείου, αλλά θέλει ακόμη να μάθει για το βαφτισιμιό του που θα πάει στη Β΄Λυκείου του χρόνου, για το γειτονόπουλο που θα πάει στη Γ΄Λυκείου, για τον Πακιστανό στο φανάρι που θα πάει στο σχολείο μεταναστών στον Άγιο Παντελεήμονα, για την ξαδέλφη από την Αυστραλία που σκέπτεται να έλθει το καλοκαίρι να κάνει διακοπές και μαζί να φοιτήσει στα θερινά μαθήματα !
4. Η SUPER ΓΙΑΓΙΑ. Έρχεται τάχα μου να ρωτήσει για το εγγόνι. Κατά κανόνα είναι η μαμά του εντολοδότη φροντιστή και του άνοιξε το καινούριο φροντιστήριο, με τα χρήματα του ΕΚΑΣ από τη σύνταξη δημοσίου, που έβαζε στην πάντα. Ο κανόνας ακόμη λέει, ότι τυγχάνει απόμαχη εκπαιδευτικός της μέσης. Αναγνωρίζεται από τη διπλή ιδιότητα της μούφας γιαγιάς και της πραγματικής, της συνταξιοδοτημένης εκπαιδευτικού. Της απαντάμε, ότι σκοπεύουμε του χρόνου να κλείσουμε και να παραδώσουμε την πελατεία στα νιάτα των φροντιστών της γειτονιάς. Τότε αυτή από τη χαρά της φεύγει τρέχοντας στον κανακάρη της χωρίς να θέλήσει περισσότερες πληροφορίες !
5. Ο ΝΕΟΣ ΓΟΝΕΑΣ. Είναι γονέας, παρά το γεγονός, ότι θα πρέπει να παντρεύτηκε στα 12 όπως τα ινδουιστάκια, ώστε ο μαθητής ετών 16 να είναι παιδί του στα 28 ! Εμείς απαντάμε, ότι λέμε τα δίδακτρα μόνο σε γονείς άνω των 38 !
6. ΤΟ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ. Θεωρεί, ότι είμαστε βλάκες και φτύνουμε πληροφορίες σε όποιον μας ζητήσει, γιατί μας έχει υποβάλει στην “ακτίνα της αλήθειας” πιέζοντας το κατάλληλο κουμπί στο χειριστήριο ακτίνων Tesla που έχει πάνω του ! Είναι πανέξυπνος κατευθείαν από το Princeton ενώ ο ερωτηθείς φροντιστής μετά βίας κλείνει μια πλευρά στον κύβο του Rubic! Απαντάμε, ότι δεν μπορούμε να καταλάβουμε την ερώτηση, όσες φορές και να την επαναλάβει !
7. Η ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, θέλει να γράψει το γιο της στο φροντιστήριο, αλλά θέλει φωτοτυπία διδάκτρων όλων των ετών με βεβαίωση και σφραγίδα από τη διεύθυνση, ώστε να την προσκομίσει στο αρμόδιο δικαστήριο και να ζητήσει τα ανάλογα έξοδα διατροφής! Εμείς παραδίδουμε κλειστό φάκελλο, με βεβαίωση σφραγισμένη που γράφει: « Κύριοι δικαστές απαλλάξτε από τα έξοδα διατροφής το δυστυχή σύζυγο μιας κατασκόπου » !
8. Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ. Είναι πατέρας έξη παιδιών που φοιτούν στις εξής τάξεις: Α΄γυμνασίου, Β΄Γυμνασίου, Γ΄Γυμνασίου, Α΄Λυκείου, Β΄Λυκείου, Γ΄Λυκείου και επιθυμεί να μάθει τα δίδακτρα των αντίστοιχων τάξεων, δεν θέλει λέει άλλες πληροφορίες! Εμείς λέμε τα δίδακτρα ότι είναι μηδέν λόγω της συσσωρευτικής έκπτωσης όλων των αδελφών !
9. Ο ΒΙΑΣΤΙΚΟΣ. Θέλει να μάθει τα δίδακτρα γρήγορα, γιατί έχει παρκάρει την Aston Martin στο πεζοδρόμιο, και φοβάται μη τυχόν και εκτοξευτεί το αυτόματο κάθισμα συνοδηγού με το canis που τον περιμένει και το οποίο δεν έχει άλλο friskies μπισκότο ! Αρχίζουμε τότε να τραυλίζουμε, ενώ ψάχνουμε εκείνο το χαρτί με τον τιμοκατάλογο που χάσαμε σε κάποιο συρτάρι !
10. Η ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ αμήχανη πιτσιρίκα καθηγήτρια του φροντιστηρίου, που τη στέλνει για κατασκοπεία. Της λέμε ότι εμείς δεν βρίσκουμε νέα καθηγήτρια και προσφέρουμε ωρομίσθιο 15 Ευρώ. Αυτό ενεργοποιεί την ενστικτώδη αντίδρασή της στην ανεργία και ομολογεί τον εντολέα της προκειμένου να προσληφθεί ! Ακόμη, αντί να της πουμε τα δίδακτρα, μας λέει αυτή τα δίδακτρα του ανταγωνιστή. Κατόπιν την κάνουμε να αρνηθεί την προσφορά μας, λέγοντας ότι η διπλή κατάσκοπος στις ταινίες του James Bond έχει κι άλλες υποχρεώσεις στον πρωταγωνιστή !

Προηγούμενο άρθροΔιάθεση θέσεων-πιστώσεων και κατανομή ανά ειδικότητα για την πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων για το υπολειπόμενο διδακτικό έτος 2015-2016
Επόμενο άρθροΣχολικό Φεστιβάλ
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.