1. Ο καλός φροντιστής δεν είναι κατακριτικός. Εάν η κατάκριση είναι το χαρακτηριστικό του, δεν μπορεί ένας άλλος φροντιστής να τον εμπιστευθεί γιατί θα γνωρίζει, ότι αργά ή γρήγορα θα κατακριθεί και ο ίδιος.

2. Ο καλός συνάδελφος φροντιστής δεν είναι κουτσομπόλης. Εάν το κουτσομπολιό είναι το χαρακτηριστικό του, τότε κάθε φροντιστής που τον συναναστρέφεται θα γνωρίζει ότι δεν μπορεί να τον εμπιστευθεί γιατί θα γίνει και ο ίδιος αντικείμενο κουτσομπολιού.

3. Ο καλός συνάδελφος φροντιστής δεν είναι γκρινιάρης. Η γκρίνια δεν συνάδει με το όραμα που είναι επιφορτισμένος να εμφυσήσει.

4. Ο καλός συνάδελφος φροντιστής δεν πάσχει από αρνητικότητα. Χαρακτηριστικό του είναι η θετική σκέψη που δίνει διέξοδο στους φραγμούς και στα διλλήματα που κυριαρχούν στον κλάδο.

5. Ο καλός συνάδελφος φροντιστής δεν ανταγωνίζεται με αθέμιτα μέσα τον γείτονα. Μοναδικό στοιχείο ανταγωνισμού είναι η καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών που επιδιώκει να προσφέρει.

6. Ο καλός συνάδελφος φροντιστής επιθυμεί ο γείτονας και ο παραγείτονας φροντιστής να προσφέρει καλές υπηρεσίες, γιατί έτσι δεν βρωμίζεται ο κλάδος και κατά συνέπεια ωφελείται και ο ίδιος.

7. Ο καλός συνάδελφος φροντιστής δεν φοβάται, γιατί γνωρίζει καλώς, ότι η κοινωνία αναζητά καλές υπηρεσίες εκπαίδευσης τις οποίες θα βρίσκει πάντα στους φροντιστές. Αυτή η διαδικασία είναι μια ενστικτώδης αντίδραση της κοινωνίας στην πλημμελή εκπαίδευση και δεν περιορίζεται από τη μικρονομοθεσία αναλώσιμων νομοθετών.

8. Ο καλός συνάδελφος φροντιστής είναι ευφυής. Είναι τόσο ευφυής, ώστε να αγνοεί κάθε συστημική απειλή και ακλόνητος να επιτελεί το έργο του.

9. Ο καλός συνάδελφος φροντιστής γνωρίζει καλώς, ότι είναι επιφορτισμένος με υπηρεσίες αναβάθμισης του υποβάθρου των νέων, πράγμα το οποίο τον εντάσσει στους σημαντικούς παράγοντες ανάτασης της ελληνικής κοινωνίας.

10. Ο καλός συνάδελφος φροντιστής δεν επιδιώκει αναγνώριση από την πολιτεία, όπως κάθε πραγματικός οραματιστής δεν αναζητά την αναγνώριση και την επιβράβευση από την πολιτεία.


Αρθρογραφία:Η ελαφρια πλευρά της ζωής

 

Προηγούμενο άρθροΔιεθνισμός και διεθνοποίηση
Επόμενο άρθροΗ ΟΙΕΛΕ ζητά την απόσυρση της τροπολογίας για την απαλλαγή ελέγχου των τίτλων ισότιμων Σχολείων
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.