Κύριε υπουργέ,
Συνεκτιμώντας τις δυσκολίες προαγωγής αποδοτικών εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, αποτιμούμε από την ιδιαίτερη διδακτική μας πείρα προτάσεις οι οποίες ενδεχομένως να συνεκτιμηθούν μαζί με τις προτάσεις των άξιων

συναδέλφων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Αντιλαμβανόμαστε, ότι καλείστε να αξιολογήσετε τις δεξιότητες των υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ παράλληλα επιβάλλεται η μείωση του λειτουργικού κόστους των πανελλαδικών εξετάσεων.
Έτσι πρόκεινται δύο αντίρροπες έννοιες: Αφενός η σωστή αξιολόγηση των υποψηφίων απαιτεί πληρότητα εξεταζομένων γνώσεων, αφετέρου δε, καλείστε να μειώσετε το λειτουργικό κόστος των πανελλαδικών, πράγμα το οποίο είναι προφανές και από την επιθυμία σας για κατάργηση της εξέτασης των ειδικών μαθημάτων.
Στις όποιες αποφάσεις σας, σημαντικότατη είναι η αναβάθμιση του λυκείου μέσω της αξιολόγησης σε πλείονα των τεσσάρων μαθημάτων τα οποία προβλέπεται να εξεταστούν στο μεταβατικό στάδιο των ετών 201 6 – 2017.
Σας καταθέτουμε στο σημείο αυτό, πρόταση, η οποία συνδυάζει το χαμηλό λειτουργικό κόστος των πανελλαδικών με την αξιολόγηση των υποψηφίων σε πλείονα των τεσσάρων μαθήματα.
Η πρότασή μας είναι η συνεξέταση κατά δύο, ορισμένων μαθημάτων. Συγκεκριμένα, μπορεί να συνεξεταστεί η νεοελληνική γλώσσα μαζί με τη λογοτεχνία της γενικής παιδείας, όπου και θα βαθμολογείται από τον ίδιο βαθμολογητή, τα μαθηματικά γενικής παιδείας μαζί με τα μαθηματικά προσανατολισμού, η ιστορία γενικής παιδείας μαζί με ιστορία προσανατολισμού, εναλλακτικά, η λογοτεχνία προσανατολισμού, μαζί με ιστορία προσανατολισμού ή τα Λατινικά μαζί με Αρχαία προσανατολισμού.
Έτσι, μπορείτε να αυξήσετε τα εξεταζόμενα μαθήματα σε 6 ή και περισσότερα, χωρίς να αυξηθεί αντίστοιχα το λειτουργικό κόστος των πανελλαδικών εξετάσεων. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να αναβαθμίσετε το λύκειο, μέσω της προσήκουσας μελέτης των υποψηφίων στα πολλαπλά εξεταζ\όμενα μαθήματα.
Με τις ευχές μας για επιτυχή έκβαση του δύσκολου έργου σας.
Παπαγιαννούλης Κωνσταντίνος – μέλος του συλλόγου εκπαιδευτικών φροντιστών Αττικής.


Αρθρογραφία:Η ελαφρια πλευρά της ζωής

Προηγούμενο άρθροΤο σχολείο & η οικογένεια συνεργάζονται για ένα αύριο χωρίς εκφοβισμό
Επόμενο άρθροΑνακοίνωση για τη ΓΣ των Προέδρων και τη συμμετοχή της ΟΛΜΕ στην απεργία στις 3/12/2015
Διευθύνω τα φροντιστήρια «Πράξις γκρουπ» στο Παλαιό Φάληρο Αττικής. Για περισσότερα από 20 χρόνια αναζητώ τρόπους που εμπνέουν στους μαθητές το όραμα.Πιστεύω, ότι δεν φτάνει να κάνεις καλό μάθημα, αλλά πρέπει να εφευρίσκεις διαρκώς νέες ιδέες για να ενθαρρύνεις στη γνώση και να προτρέπεις στην επιτυχία.Ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιείς τότε, είναι και γνώσεις αλλότριων – φαινομενικά κλάδων. Θήτευσα και μυήθηκα στο παρελθόν στον ημιεπαγγελματικό κινηματογράφο ταινιών μικρού μήκους, καθώς και στην καλλιτεχνική φωτογραφία.Σε αμφότερα τα μέσα ευοδώθηκαν οι επιδόσεις μου σε βαθμό που μου άφησαν εμπειρία ικανοποιητική για να διευθύνω σκηνοθετικά μία παρουσίαση επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιστεύω, ότι καλύτερα απ΄όλους μπορούν να χαράξουν το όραμα στους νέους αυτοί, που ζουν καθημερινά μαζί τους και διαθέτουν το απαραίτητο ταλέντο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.