ceb1ceb3ceb1cebcceb5cc81cebccebdcf89cebd-4Στο αρχείο pdf, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από δω, έχετε τη δυνατότητα να διαβάσετε εκτενείς περιλήψεις των πιο κάτω αξιόλογων εργασιών για τον “Αγαμέμνονα” του Αισχύλου.

Α. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΝΟΧΗΣ ΤΟΥ ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ

  • Lloyd-Jones, Η. 1962, “The guilt of Agamemnon”, Classical Quarterly 12: 187-199.
  • Edwards, M. W. 1977. “Agamemnon’s Decision: Freedom and folly in Aeschylus”, California Studies in Classical Antiquity 10: 17-38.

Β. Η ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ

  • Knox, B.M.W. 1972. “Aeschylus and the third actor”, American Jounral of Philology 93: 104-124.
  • Schein, S.L. 1982. “The Cassandra scene in Aeschylus’ Agamemnon”, Greece & Rome 1: 11-16.
  • Morgan, K. A. 1994. «Apollo’s favourites», Greek, Roman and Byzantine Studies 35:: 121-143.
  • Mitchell-Boyask, R. 2006. “The marriage of Cassandra and the Oresteia: text, image, performance”, Transactions of the American Philological Association 2: 269-297.

Γ.  ΧΟΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ

  • Gantz, Τ. 1983. “The chorus of Aischylos’ Agamemnon”, Harvard Studies in Classical Philology 87: 65-86.

Δ. Η ΟΡΕΣΤΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

  • Griffith, M. 1995, “Brilliant dynasts: power and politics in the Oresteia”,Classical Antiquity 1: 62-129.

Ε. ΕΙΚΟΝΟΠΛΑΣΙΑ

  • Zeitlin, F.I. 1965. “The motif of the corrupted sacrifice in Aeschylus’Oresteia”, Transactions of the American Philological Association 96: 463-508.
  • Zeitlin, F. 1966. “Postscript to Sacrificial Imagery in the Oresteia (Ag. 1235-37)”, Transactions and Proceedings of the American Philological Association97: 645-53.

Περισσότερα στη σελίδα antonispetrides.wordpress.com

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.