EKAVIΣτο βίντεο που ακολουθεί, το οποίο έχει διάρκεια περίπου 160 λεπτά, καταγράφεται απόσπασμα από την 3η Ομαδική Συμβουλευτική Συνάντηση (ΟΣΣ) της Θεματικής Ενότητας ΕΛΠ 31: Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Πρόγραμμα «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό». Βασικό αντικείμενο της 3ης ΟΣΣ ήταν η εισαγωγή στον Ευριπίδη και ειδικά στην τραγωδία Εκάβη.

Οι Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις αποτελούν βασικό κομμάτι της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ). Πρόκειται για συναντήσεις τετράωρης διάρκειας, που διεξάγονται περίπου κάθε 7 εβδομάδες και τοποθετούνται στις αρχές κάθε υποενότητας του μαθήματος. Στις συναντήσεις αυτές διδάσκοντες και διδασκόμενοι έχουν την ευκαιρία να έλθουν ενώπιος ενωπίω και να συζητήσουν βασικά στοιχεία της διδακτέας ύλης, την οποία οι φοιτητές θα πρέπει να προσπελάσουν στις εβδομάδες που ακολουθούν. Στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, όπως και σε άλλα ανοικτά πανεπιστήμια, οι ΟΣΣ πλαισιώνουν και συμπληρώνουν άλλες μορφές επικοινωνίας εντός των διδακτικών ομάδων, όπως η επικοινωνία μέσω της ασύγχρονης πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης E-Class, οι ποικίλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες μέσω της σύγχρονης πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης Elluminate Live!, η γραπτή επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η τηλεφωνική επικοινωνία, οι κατ’ ιδίαν ώρες συνεργασίας μεταξύ καθηγητών και φοιτητών κ.ά. Επί του παρόντος, οι ΟΣΣ του πτυχιακού Προγράμματος «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό» (ΕΛΠΟΛ) διοργανώνονται σε τρεις πόλεις (Λευκωσία, Αθήνα, Θεσσαλονίκη).σε μια τυπική ΟΣΣ του ΕΛΠΟΛ η διδακτική ομάδα λαμβάνει από τον Καθηγητή-Σύμβουλο: (α) λεπτομερή ανατροφοδότηση σχετικά με την εργασία, η οποία μόλις έχει αξιολογηθεί και η οποία αποτελούσε τη βάση της προηγούμενης θεματικής-χρονικής ενότητας (στην 1η ΟΣΣ αντ’ αυτού δίνονται γενικές κατευθύνσεις για το μάθημα)· (β) συμβουλευτικές κατευθύνσεις για τη μελέτη της ενότητας που έπεται (μέθοδος προσέγγισης του εκπαιδευτικού υλικού, ο ρόλος της γραπτής εργασίας ως μέσου προσπέλασης της ύλης και ως μεθόδου αυτοδιδασκαλίας κτλ)· (γ) περισσότερες πληροφορίες για το επιστημονικό αντικείμενο της ενότητας με τη μορφή σύντομης διάλεξης ή/και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ή/και φοιτητικών παρουσιάσεων ή/και άλλα μέσα· (δ) άλλα στοιχεία.

Η συνέχεια στη σελίδα antonispetrides.wordpress.com

Προηγούμενο άρθροΓλωσσολογικό συνέδριο “ΤΖΑΡΤΖΑΝΕΙΑ 2015”
Επόμενο άρθροΤο “ΣτΕ” λέει ναι στο Σπίτι πολιτισμού και βιβλιοθήκη στη Βασ. Παύλου στη Βούλα
Ο Αντώνης Κ. Πετρίδης (γεν. 1975) είναι αριστούχος απόφοιτος κλασικής φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του Cambridge (Trinity College). Υπηρετεί ως Επίκουρος Καθηγητής Κλασικής Φιλολογίας στο Πρόγραμμα “Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό” του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα κινούνται κυρίως γύρω από το αρχαίο ελληνικό θέατρο και την ελληνιστική λογοτεχνία. Από το 2009 ανήκει στην ομάδα που συνέγραψε και εποπτεύει την εφαρμογή του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος για τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών και Λατινικών στη Μέση Εκπαίδευση. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας έχει αναλάβει την πτυχή της Αρχαίας Γραμματείας από Μετάφραση στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.