
Προτεινόμενα Θέματα Εξετάσεων
- Αρχαία Ελληνικά
- Αρχαία Ελληνικά Γ´ Λυκείου-Διδακτική ενότητα 10: Η αλληγορία του σπηλαίου: οι φιλόσοφοι(Κριτήριο αξιολόγησης)
- Αρχαία Ελληνικά Γ´ Λυκείου-Διδακτική ενότητα 15: Ο ορισμός της αρετής (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Αρχαία Ελληνικά Γ´ Λυκείου-Διδακτική ενότητα 12: Η ηθική αρετή (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Αρχαία Ελληνικά Γ´ Λυκείου-Διδακτική ενότητα 13: Η ηθική αρετή και η ηθική πράξη(Κριτήριο αξιολόγησης)
- Επίκουρος, Επιστολή στον Μενοικέα, 122 (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Επίκουρος, Επιστολή στον Μενοικέα, 122 (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Αριστοτέλης, Προτρεπτικός πρὸς Θεμίσωνα, αποσπάσματα 8-9 (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Αρχαία Ελληνικά: Πλάτωνος Πρωταγόρας, 321b – 322a (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Αρχαία Ελληνικά Γ´ Λυκείου: Διδακτική ενότητα 5 – Ο πρωταγόρειος μύθος: η κλοπή της φωτιάς έντεχνη σοφία και λόγος (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Πλάτωνα “ Πρωταγόρας”, Ενότητες 4 & 5: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλους “ Ηθικά Νικομάχεια”, Ενότητες 7 & 8: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλους “ Ηθικά Νικομάχεια”, Ενότητες 8 & 10: Κριτήριο αξιολόγησης
- Ἀριστοτέλους “Πολιτικά”, Ενότητες 15 & 16: Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 6: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλη Πολιτικά 20 – Πλάτωνα Πρωταγόρας 7: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλους Πολιτικά 20, 12 – Κριτήριο αξιολόγησης με απαντήσεις
- Πλάτωνος Πολιτεία 11, 13 : Κριτήριο αξιολόγησης με απαντήσεις
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 15, 29, 44)
- Αριστοτέλους “Πολιτικά” 15 – 16 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνος “Πολιτεία” 11, 12 – Πλάτωνος “Πρωταγόρας” 7: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλους “Πολιτικά” 12-15 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 4: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλη “Ηθικά Νικομάχεια” 8, 9: Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνος “Πολιτεία” 13 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλους “Ηθικά Νικομάχεια” 1, 3, 4 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 6-7 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 4-6: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλους “Ηθικά Νικομάχεια” 9-10 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 4-6: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλη “Ηθικά Νικομάχεια” 4-5: Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 1 – 2: Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 3: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλους “Πολιτικά” 11-15 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλους “Ηθικά Νικομάχεια” 1, 7 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 4: Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 4: Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνος “Πολιτεία” 11 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλους “Πολιτικά” 20 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλη “Πολιτικά” 20: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλη “Ηθικά Νικομάχεια” 2-3: Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 4: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλη “Ηθικά Νικομάχεια” 5-6 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 3: Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πολιτεία” 12-13: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλη “Πολιτικά” 20: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλη “Πολιτικά” 15-16: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλη “Ηθικά Νικομάχεια” 7-8: Κριτήριο αξιολόγησης
- Αριστοτέλη “Ηθικά Νικομάχεια” 7: Κριτήριο αξιολόγησης
- Πλάτωνα “Πρωταγόρας” 3 : Κριτήριο αξιολόγησης
- Λατινικά
- Λατινικά : Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 15, 20, 21, 24)
- Λατινικά : Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 42, 43, 45)
- Λατινικά : Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 29, 31, 34, 36)
- Λατινικά : Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 11, 14)
- Λατινικά : Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 14, 25, 29, 42)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 20, 21, 24)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 27, 29, 31, 34)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 15, 29, 44)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 14, 25, 29, 42)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 34, 36, 38)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 27, 29, 31)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 7, 24, 34, 45)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 14, 25, 29, 42)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα: 21, 36, 38, 45)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 15, 20, 21, 24, 25)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 20, 21)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 11, 13)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 14-27-36-38)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 31, 34, 36, 38)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 21, 24, 25)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (κείμενα 31, 38, 45)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 11, 13, 14, 15, 20)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 34, 36, 38)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 11, 13, 14)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 5, 7, 11)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 15, 36, 44)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 24-27-36-38)
- Λατινικά: Κριτήρια αξιολόγησης (Κείμενα 21, 27, 29)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 20, 21)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 14, 15)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 14, 20, 25, 31, 38)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 11, 13)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 29, 31, 34)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 24, 36, 43)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 6-7)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 43, 45)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 15, 20, 21, 24, 25)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 11, 14, 20)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 3, 5)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 45, 43, 36, 38)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 29, 36, 43)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 21-29)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 15, 20)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 7-13-14)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 36-45)
- Λατινικά: Κριτήριο αξιολόγησης (Κείμενα 42, 43, 44, 45)
- Ιστορία
- Ιστορία Προσανατολισμού: Προτεινόμενα θέματα 2020
- Ιστορία Προσανατολισμού: Προτεινόμενα θέματα 2020
- Ιστορία Προσανατολισμού: Προτεινόμενα θέματα 2019
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (Κεφάλαια: 2ο-3ο)
- Ιστορία προσαναντολισμού: Η διαμόρφωση και η λειτουργία των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Ιστορία Προσανατολισμού Γ´ Λυκείου: Η ελληνική οικονομία μετά την επανάσταση
- Ιστορία Προσανατολισμού Γ´ Λυκείου: Η ελληνική οικονομία μετά την επανάσταση (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (Κεφάλαια 1ο, 2ο)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (Κεφάλαια 1ο, 2ο)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης – Κεφάλαια 1ο, 2ο
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης – Κεφάλαιο 1ο (Α-Β)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (Κεφάλαια 1-4)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης – Κεφάλαιο 1ο
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης – Κεφάλαιο 1ο
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (Κεφάλαια 1-4)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (Κεφάλαια: 1ο-2ο-3ο-4o)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (4ο κεφάλαιο)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (Κεφάλαιο 1ο)
- Ιστορία προσαναντολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (4ο κεφάλαιο)
- Ιστορία προσαναντολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (2ο κεφάλαιο)
- Ιστορία προσαναντολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (3ο κεφάλαιο)
- Ιστορία προσαναντολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (2ο κεφάλαιο)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (Κεφάλαιο 1ο-Ερωτήσεις από θέματα Πανελληνίων)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (Κεφάλαιο 2ο-Ερωτήσεις από θέματα Πανελληνίων)
- Ιστορία προσαναντολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (2ο κεφάλαιο)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (Κεφάλαιο 1ο)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (3ο Κεφάλαιο)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (4ο κεφάλαιο)
- Ιστορία προσανατολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης – Κεφάλαιο 1ο
- Ιστορία προσαναντολισμού: Κριτήριο αξιολόγησης (3ο κεφάλαιο)
- Έκθεση
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ΄ Λυκείου: Ο ρόλος του σχολείου στην πρόληψη των εξαρτήσεων(Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ΄ Λυκείου: Παραγωγή συγκινήσεων χωρίς αισθήματα(Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ΄ Λυκείου: Ο εξοβελισμός της αγκαλιάς (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ´ Λυκείου: Η ανεργία οδηγεί σε απώλεια του εαυτού (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ΄ Λυκείου: Ανθρώπινα Δικαιώματα
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία: Παιδεία, κοινωνία και ανάπτυξη!(Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νέα Ελληνικά Γ´ ΕΠΑΛ: Γλώσσα (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νέα Ελληνικά Γ´ ΕΠΑΛ: Παιδική εργασία (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Θέματα 2020 – Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία – Ημερήσιο – Ημερήσιο Λύκειο – Εσπερινό Λύκειο
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία:H σημασία της συλλογικής και της ατομικής μνήμης στη ζωή μας (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία: Καλλιέργεια της γλώσσας και του διαλόγου μέσω της οικογένειας (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ´ Λυκείου: Υπάρχει ασφαλής πυρηνική ενέργεια; (Κριτήριο αξιολόγηση)
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ´ Λυκείου: Παιδεία και ηθική (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ´ Λυκείου: Το φαινόμενο της μαζοποίησης (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ´ Λυκείου: Κανείς δε στέλνει σήμερα γράμματα (κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία: Η ιδιωτική ζωή στο διαδίκτυο (κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία: Η απόλαυση της βίας (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία: Θέματα δοκιμαστικών Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019-2020
- ΙΕΠ: Ενδεικτικό κριτήριο αξιολόγησης Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας: Πολεμικές συγκρούσεις και ο ρόλος της ιστορικής εκπαίδευσης στη συμφιλίωση των λαών
- ΙΕΠ: Ενδεικτικό κριτήριο αξιολόγησης Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας:Στερεοτυπικές απόψεις σχετικές με τα πρότυπα φύλου
- ΙΕΠ: Ενδεικτικό κριτήριο αξιολόγησης Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας: Η στάση των κοινωνιών απέναντι στην τεχνολογική πρόοδο
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Η κοινωνία των πολιτών σε δράση (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Γιατί τόση νεανική βία; (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Η λογοτεχνία στη ζωή μας και ο ρόλος του σχολείου (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Το μέλλον του τουρισμού (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Περί «Γνώθι Σαυτόν». Ουτοπία ή Ανάγκη; (Κριτήριο Αξιολόγησης)
- Νέα Ελληνικά ΕΠΑΛ: Τυραννικοί χαρακτήρες (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Η διαιώνιση του λαϊκισμού στην παιδεία (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Αθλητισμός ή πρωταθλητισμός; (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Η κυριαρχία της εκπαίδευσης σε βάρος της παιδείας είναι που γέννησε έναν κόσμο σαν τον σημερινό
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Ανανεώνεται η αργκό της νέας επικοινωνίας (κριτήριο αξιολόγησης)
- Νέα Ελληνικά ΕΠΑΛ: Κριτήριο αξιολόγησης – Ποτέ, πια, πόλεμος!
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Κριτήριο αξιολόγησης- Αθλητισμός και παιδεία
- Νέα Ελληνικά ΕΠΑΛ: Ιδεολογία και νέοι του σήμερα (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Έκφραση – Έκθεση Γ´ Λυκείου: Κριτήριο αξιολόγησης – Καταναλωτισμός και εκπαίδευση
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Κριτήριο αξιολόγησης – Τραγωδικός φανατισμός
- Έκφραση -Έκθεση Γ´ Λυκείου: Κριτήριο αξιολόγησης – Γιατί τόση νεανική βία
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Κριτήριο αξιολόγησης-Το σταυροκόπημα της προγιαγιάς μας (Χειραγώγηση-μαζοποίηση)
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Ρατσισμός – Η ατίμωση της δημοκρατίας (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Κριτήριο αξιολόγησης: Η μορφωτική αξία του αρχαίου κόσμου
- Κριτήριο αξιολόγησης: Η γενιά του εγώ
- Κριτήριο αξιολόγησης: Βία και φανατισμός
- Κριτήριο αξιολόγησης: Ανεργία – Παρόν ή μέλλον για τους νέους;
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Απέραντη πληροφοριόσφαιρα αλλά…(Κριτήριο αξιολόγησης)
- Κριτήριο αξιολόγησης: Το φαινόμενο του καταναλωτισμού
- Κριτήριο αξιολόγησης: Η απώλεια της βιοποικιλότητας
- Κριτήριο αξιολόγησης: Ο φόβος του πίνακα
- Κριτήριο αξιολόγησης: Σχολείο και κοινωνικοποίηση των νέων
- Νέα Ελληνικά ΕΠΑΛ: Κριτήριο αξιολόγησης – «Η απρόσωπη σύνταξη»: ένα πρόβλημα ανθρώπινης προσέγγισης
- Κριτήριο αξιολόγησης: Η «δικαιοσύνη» του δρόμου: ποιος δικάζει ποιόν;
- Κριτήριο αξιολόγησης: Σεξουαλική παρενόχληση και ισότητα των φύλων
- Κριτήριο αξιολόγησης: Η επιστημονική μονομέρεια είναι αδιέξοδη
- Κριτήριο αξιολόγησης: «Οι ασυμβίβαστοι»
- Κριτήριο αξιολόγησης: Εφηβεία: αμφισβήτηση και δημιουργία
- Κριτήριο αξιολόγησης: Εγκλήματα στο ίντερνετ
- Κριτήριο αξιολόγησης: Παγκοσμιοποίηση
- Κριτήριο αξιολόγησης: Έγκλημα στο ίντερνετ
- Κριτήριο αξιολόγησης: Οδεύουμε ολοταχώς προς την καταστροφή
- Κριτήριο αξιολόγησης: Η προοπτική της συμμετοχικής Δημοκρατίας
- Κριτήριο αξιολόγησης: Το φαινόμενο του φασισμού
- Πρoστατευμένο: Κριτήριο αξιολόγησης: Ο φόνος ως μέσο άσκησης δικαιοσύνης
- Κριτήριο αξιολόγησης: Η Δημοκρατία στην εποχή της παγκόσμιας ανομίας
- Κριτήριο αξιολόγησης: Για ποια οικονομική κρίση μιλάς; Η ηθική είναι το θέμα!
- Κριτήριο αξιολόγησης: Δικτυοκατάθλιψη και ηλεκτρονικός εγκλωβισμός
- Κριτήριο αξιολόγησης:Παράδοση, μια διαχρονική αξία
- Κριτήριο αξιολόγησης:Τεχνολογική πρόοδος-Σκέψεις για τις συνέπειες
- Κριτήριο αξιολόγησης:Είμαστε η παιδεία μας
- Κριτήριο αξιολόγησης:Παιδεία και πολιτισμός σε δοκιμασία
- Κριτήριο αξιολόγησης:Οι σπουδές ως κοινωνική επένδυση
- Κριτήριο αξιολόγησης:Ανθρώπινα δικαιώματα υπό αμφισβήτηση και συρρίκνωση
- Κριτήριο αξιολόγησης:Περιβαλλοντικά προβλήματα
- Κριτήριο αξιολόγησης(ΕΠΑΛ):Η τηλεοπτική βία και οι αρνητικές επιδράσεις στο παιδί
- Κριτήριο αξιολόγησης:Αξιοκρατία-αίτημα και πρόβλημα
- Κριτήριο αξιολόγησης: “Ζώνη πολιτισμού” στα σχολεία
- Κριτήριο αξιολόγησης: Η έννοια της ποινής-Σωφρονισμός, παραδειγματισμός, θανατική “ποινή”
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η αξία του αθλητισμού
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η ημιμάθεια, η κατάχρηση δικαιωμάτων, η διοίκηση …
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η επιστήμη και η κυριαρχία της φύσης
- Κριτήριο αξιολόγησης: Ζήτημα ζωής ή θανάτου (!)
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου:Μαζοποίηση-τρομοκρατία(Κριτήριο αξιολόγησης)
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Πόσο ένοχη είναι η τηλεόραση;(Κριτήριο αξιολόγησης)
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η μαζοποίηση ως υποδούλωση του εγώ
- Κριτήριο αξιολόγησης:Παιδεία και εκπαίδευση
- Κριτήριο αξιολόγησης:Έφηβη και αθλητισμός-Το σύνδρομο της έφηβης αθλήτριας
- Κριτήριο αξιολόγησης:Γυναικεία εργασία, διακρίσεις και κοινωνικά στερεότυπα
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η αναγνώριση και ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
- Κριτήριο αξιολόγησης:10η Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
- Κριτήριο αξιολόγησης: Ο θεσμός της οικογένειας ως αντίβαρο στα χρόνια της κρίσης στην ελληνική κοινωνία
- Κριτήριο αξιολόγησης:Θύματα της κυρίαρχης ιδεολογίας
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η φύση δεν είναι εμπράγματο δικαίωμα
- Κριτήριο αξιολόγησης: Σχέσεις μεταξύ των μαθητών
- Κριτήριο αξιολόγησης: Αναλφαβητισμός
- Κριτήριο αξιολόγησης:Οι νέοι στην εποχή της κρίσης
- Κριτήριο αξιολόγησης:Ο πολιτισμός της ετικέτας
- Κριτήριο αξιολόγησης: Σεβασμός της διαφορετικότητας
- Κριτήριο αξιολόγησης:Προστατεύοντας τις δημοκρατίες μας
- Κριτήριο αξιολόγησης:Προστατεύοντας την ελπίδα
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η ασταμάτητη αλλοτρίωση
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η Δυναμική των Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη – Ένας χρόνος μετά
- Κριτήριο αξιολόγησης:Οι δύο όψεις της αξιοκρατίας
- Φαινόμενα αλλοτρίωσης στην ελληνική κοινωνία
- Κριτήριο αξιολόγησης:Οικογένεια
- Μαθητές που χρησιμοποιούν τοπική γλωσσική διάλεκτο
- Κριτήριο αξιολόγησης: Διαφθορά και δημοκρατία
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η «αναιμία» της οικονομίας και η «ανομία» της κοινωνίας
- Ο σεβασμός δεν εκβιάζεται, εμπνέεται
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου: Η κοινωνία των πολιτών σε δράση (Κριτήριο αξιολόγησης)
- Κριτήριο αξιολόγησης:Διαπολιτισμική εκπαίδευση και ανοιχτή κοινωνία
- Κριτήριο αξιολόγησης:Σχολική διαρροή και περιθωριοποίηση των νέων
- Κριτήριο αξιολόγησης:Μες στους Προσφυγικούς Συνοικισμούς
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας
- Κριτήριο αξιολόγησης:Οι μαθητές δεν θεωρούν ότι η γνώση είναι αξία
- Ανήλικοι «εγκληματίες» ή «καμουφλαρισμένα» θύματα;
- Κριτήριο αξιολόγησης:Με το «ποντίκι» μαθαίνουν τη ζωή
- Κριτήριο αξιολόγησης:Παγκοσμιοποίηση και εκπαίδευση
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η γενιά του ναρκισσισμού
- Κριτήριο αξιολόγησης:Περιμένοντας τον Έλληνα Μεσσία
- Κριτήριο αξιολόγησης:Πόλεμος
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η καπήλευση της ζωής
- Κριτήριο αξιολόγησης:ΑΕΙ, μετανάστευση επιστημόνων
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η ανάπτυξη φέρνει φτώχεια και οικολογική καταστροφή
- Ημέρα ανθρώπων με ειδικές ανάγκες:η διαφορά είναι δικαίωμα ή διάκριση;
- Κριτήριο αξιολόγησης:Ντέρμπι αντί ταξικής πάλης
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η βία στα γήπεδα δεν αντιμετωπίζεται με λόγια
- Κριτήριο αξιολόγησης:Οι αντιφάσεις του πολιτισμού
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η Δουλεία του Δογματισμού
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η διαδικτυακή πληροφορία είναι γνώση;
- Κριτήριο αξιολόγησης:Παραμορφώσεις της ελληνικής κοινωνίας
- Κριτήριο αξιολόγησης:Να δεις και να νιώσεις την Ελλάδα
- Κριτήριο αξιολόγησης:Ηθική
- Κριτήριο αξιολόγησης:Ευτυχία και υλικά αγαθά
- Κριτήριο αξιολόγησης:Αξιοκρατία
- Κριτήριο αξιολόγησης:Βία κατά των γυναικών
- Κριτήριο αξιολόγησης:Φυλακή, ένας ευάλωτος θεσμός
- Κριτήριο αξιολόγησης:Ολοκληρωτικά καθεστώτα
- Κριτήριο αξιολόγησης:Εξουσία και λαϊκισμός
- Κριτήριο αξιολόγησης:Αθλητισμός και βία
- Κριτήριο αξιολόγησης:Τα Μάρμαρα του Παρθενώνα
- Κριτήριο αξιολόγησης:Κινητό τηλέφωνο
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η απουσία της εσωτερικής ζωής σήμερα
- Κριτήριο αξιολόγησης:Παιδεία σε κρίση, Έθνος σε κρίση
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η βία στα σχολεία και η σιωπή που τη θρέφει
- Κριτήριο αξιολόγησης:Ερήμην του βιβλίου και των βιβλιοθηκών;
- Κριτήριο αξιολόγησης:Ψευδώνυμη δημοκρατία
- Κριτήριο αξιολόγησης:Διακήρυξη και πρόγραμμα δράσης της Βιέννης
- Κριτήριο αξιολόγησης:ΑΕΙ Χαμηλού επιπέδου
- Κριτήριο αξιολόγησης:Oι ποινές στο σχολείο
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ´ Λυκείου-Κριτήριο αξιολόγησης:Τι ήρωες θέλουμε;
- Κριτήριο αξιολόγησης:Ρατσισμός
- Κριτήριο αξιολόγησης:Το “καταστημένο”
- Κριτήριο αξιολόγησης:Επαναφορά θανατικής ποινής
- Κριτήριο αξιολόγησης:Ένας τύπος τρομοθετικός και σεξοθετικός
- Κριτήριο αξιολόγησης:Η αποτίμηση της Δημοκρατίας
- Κριτήριο αξιολόγησης:Το φαινόμενο του εκφοβισμού στα σχολεία (bullying)
- Κριτήριο αξιολόγησης:Προβλήματα του τέλους