Advertisement
Αρχική Blog Σελίδα 2668

Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων

0
ypourgeio paideias-2

mineduΈχοντας υπ’ όψιν :
1. Tην υπ’ αριθμ. Απόφαση του Πρωθυπουργού 90595/ Στ5 (ΦΕΚ 1667 Β΄/5-7-2013) με θέμα «Καθορισμός αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνο Γκιουλέκα και Συμεών Κεδίκογλου».
2. Την Υ.Α. 92998/Γ7/10-8-2012 (ΦΕΚ 2314 Β΄/10-08-2012) ΑΔΑ: Β4ΓΦ9-ΛΥΥ με θέμα «Καθορισμός των οργάνων, των κριτηρίων και της διαδικασίας επιλογής και τοποθέτησης των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων και Σχολικών Δραστηριοτήτων καθώς και των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων τους» και ειδικότερα τα άρθρα 4, 6, 8 & 10.
3. Την Υ.Α. 93006/Γ7/10-8-2013(ΦΕΚ 2314 Β΄/10-08-2012) ΑΔΑ: Β4Γ99-ΡΓΜ με θέμα «Προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων και Σχολικών Δραστηριοτήτων».
4. Την υπ’ αρ. πρ. 121118/Γ7/8-10-2012 ΑΔΑ: Β4349-ΛΣΙ Εγκύκλιο με θέμα «Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Αγωγής Σταδιοδρομίας, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων, Comenius- Leonardo da Vinci και eTwinning) για το Σχολικό Έτος 2012-2013».

Η μεγαλύτερη κατάντια της κοινωνίας… γέννημα – θρέμμα των νέων!

0

ImageHandlerΈνας προσβλητικός προσδιορισμός ήταν αρκετός, για να «κλονίσει» κάθε εγκεφαλικό μου κύτταρο, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού… αυτός του «τζαμπατζή»! Ειπώθηκε ατυχώς, όπως όλοι γνωρίζουμε, για ένα 19χρονο παιδί, που έχασε τη ζωή του για ένα εισιτήριο. Το «πώς» και το «γιατί», μόνο η Δικαιοσύνη είναι αρμόδια να κρίνει και μόνο εκείνης το πόρισμα είναι αξιόπιστο. Φαντάζομαι όμως, πως η κυρία που ατυχώς απέδωσε έναν τέτοιο χαρακτηρισμό στο συγκεκριμένο παιδί δεν είχε αισθανθεί προηγουμένως την ανάγκη, να τον αποδώσει στους πραγματικούς «τζαμπατζήδες» αυτής της δυσχερέστατης εποχής.

H συνεισφορά των προφορικών στις 3 τάξεις του “Νέου Λυκείου” για την εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπ/ση.

1

exams3Για τον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση προσμετράται και ο «Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης» (Β.Π.Α.). O Β.Π.Α. προκύπτει από τους βαθμός προαγωγής της Α΄ και B΄ τάξης και το βαθμό απόλυσης της Γ΄ μετά από προσαρμογή όπως φαίνεται στα παρακάτω παραδείγματα (Αναπροσαρμοσµένος «προαγωγικός» βαθμός ).

anapr-proag-bathmos

Ο κάθε Αναπροσαρµοσµένος «προαγωγικός» βαθμός κάθε τάξης πολλαπλασιάζεται με τους συντελεστές (0,4/0,7/0,9) όπως φαίνεται στο παρακάτω πίνακα , τα 3 γινόμενα προστίθενται και το άθροισμα διαιρείται με το 2 (0,4+0,7+0,9=2).

Πόσο επαναστατική μπορεί να είναι η επιστημονική παρατήρηση;

0

Του Νίκου Τσούλια

Αποτελέσματα επιλογής στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «Δια Βίου Μάθηση»

0
ypourgeio paideias-2

mineduΑποτελέσματα επιλογής στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «Δια Βίου Μάθηση» για το έτος 2013 – Συμμετοχή ελληνικών ιδρυμάτων.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τα αποτελέσματα επιλογής του Εγκάρσιου Προγράμματος (Transversal Programme), του προγράμματος JeanMonnet (KeyActivity 1) και των κεντρικών δράσεων του ευρωπαϊκού προγράμματος «Δια Βίου Μάθηση», στο πλαίσιο των προσκλήσεων υποβολής προτάσεων για το έτος 2013. Ειδικότερα:

Α. Εγκάρσιο Πρόγραμμα

Το Εγκάρσιο Πρόγραμμα στοχεύει στην προώθηση της ευρωπαϊκής συνεργασίας και στην προώθηση της ποιότητας και της διαφάνειας των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης των κρατών μελών. Οι δραστηριότητες του προγράμματος καλύπτουν δράσεις ατομικής κινητικότητας, πολυμερή σχέδια, πολυμερή δίκτυα συνεργασίας, παρατήρηση και ανάλυση πολιτικών και συστημάτων στον τομέα της δια βίου μάθησης και άλλες πρωτοβουλίες.

Το Ψηφισθέν Νομοσχέδιο για το “Νέο Λύκειο”

0
ypourgeio paideias-3

ypourgeio_paideias1. Το «Γενικό Λύκειο» (Ηµερήσιο και Εσπερινό) αποτελεί εκπαιδευτική µονάδα δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης παροχής γενικής παιδείας και βαθµιαίας εµβάθυνσης και εξειδίκευσης στα επιµέρους γνωστικά αντικείµενα.
2. Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως:
α) Η παροχή γενικής παιδείας υψηλού επιπέδου, που θα συµβάλλει στην ισόρροπη γνωστική, συναισθηµατική, πνευµατική και σωµατική ανάπτυξη όλων των µαθητών.
β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δηµιουργικότητας και των ικανοτήτων των µαθητών.

Πρόσφατα Άρθρα